New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 61K
Nej nej, men ser man isoleret på vores kampe siden sejren hjemme over FCK, så her det godt nok ikke indikeret meget mere end en midterplacering
Nok snarere subtop/medaljeaspirant.

Pointen er dog valid nok ifht de tre kampe. I sidste ende kan vi dog ende i et scenarie, hvor 4-7 points er nok.

Intet er givet i min bog - andet end FCM er markant favorit men AGF stadig har muligheder.

Vi skal have gang i målscoringen igen - og det skal allerede være på søndag.

Vi har vundet 1 ud af 8. Hvorfor skulle vi kunne vinde 3 i træk?

Elmer Møller skal bare vinde 7 i træk i Paris, og så har han vundet en Grand Slam

Vandt vi ikke 8 i træk i efteråret - inden den stime havde du nok sagt noget i samme stil😉

Men vi skal til at ramme målet på vores afslutninger. Arnstad og Bech havde da nogen i sidste kamp som røg noget over mål.

At jeg skulle finde mit lige i en socialdemokrat…det havde jeg ALDRIG troet, men det skete altså (konen er enig 🤩)

Uagtet politisk observans, så er det fandeme smukt at en minister lige smutter på AGF værtshus i København og står i udebaneafsnittet til klubbens kampe. Det er altså ikke mange lande, hvor en minister kan gøre den slags.
Det synes jeg er en smuk og bevaringsværdig ting i Danmark.

AGF - SjE: 2-1
FCM - VFF: 2-2

FCN - FCM: 3-1
BIF - AGF: 0-1
I det her tilfælde må FCM endda få uafgjort i Farum, og så er tingene gjort.

Der er også den mulighed, at vi tager to point på dem i den kommende runde og bare et enkelt i runden efter (ved at spille uafgjort, mens de taber). Så skal vi 'bare' bruge et point mod Viborg for at blive mestre. Også en dejlig mulighed.

Men jeg tvivler på, at de ikke slår Viborg. Det er mere Farum-kampen, jeg hænger min hat på. Der tror jeg, vi tager et point på dem. Og så holder vi den hjem i sidste runde 🤞

Der er jeg nok på linje med dig og tvivler på Viborg men de må meget gerne modbevise mig. De har i perioder været godt spillende men deres indbyrdes statistik ser således ud:

View attachment 6770

Til gengæld har Fcn et andet tag på dem hjemme:

View attachment 6771
Ja, det ligner jo 3 point til FCM på mandag. Omvendt kan man sige, at FCM IKKE få fuldt udbytte af deres hjemmekampe mod Viborg i 40% af kampene. Det faktum kombineret med, at de ser slidte ud giver mig sådan en dejlig fornemmelse i maven...
Men det hele er lidt ligegyldigt, hvis ikke vi begynder at vinde fodboldkampe igen.

Uagtet politisk observans, så er det fandeme smukt at en minister lige smutter på AGF værtshus i København og står i udebaneafsnittet til klubbens kampe. Det er altså ikke mange lande, hvor en minister kan gøre den slags.
Det synes jeg er en smuk og bevaringsværdig ting i Danmark.
Så må man håbe der ikke er nogen der er utilfredse med hans politik og ønsker at konfrontere ham på tribunen / værtshuset 😬

Latest posts

Back