New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 158K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Er der nogen der har glemt at give JP et memo omkring man normalt ikke udtaler sig - som i OVERHOVEDET - omkring skadessituationen i AGF?

I så fald, fjern alt papir, kuglepenne og blyanter samt adgang til e-mail og diverse chatsystemer - inklusive at der lukkes ned for deres mobilnetværk, så de ikke kan tale sammen! Flere af disse updates, tak! :)
….desuden skal AGF ikke holdes orienteret om hvordan Kongelunden laver deres fremragende updates….tænk hvis AGF kunne forbedre informationsniveauet? Nej,nej…det går selvfølgelig ikke. For den uindviede kan jeg berette der her kan være tale om ironi/sarkasme….

I den her omkring vi søger midtbanespillere, er der også et interview med Uhre i toppen. Omkring 3:45 bliver han spurgt ind til hvorfor han valgte AGF fra.

Hvad svarer han?

For mig er succes at Beijmo spiller foråret i AGF uden nagende tvivl om hvor hans loyalitet ligger. Og hvis der er en kontrakt med en udenlandsk klub er jeg helt rolig ift loyaliteten i foråret.

Den største bekymring er, om niveauet hænger sammen med kontraktsituationen, så der bliver slappet mere af, når næste kontrakt er sikret. I så fald er en aftale med forventet sommersalg hos AGF klart at foretrække.

Bemærk: det er ikke noget jeg tror, bare ét scenarie jeg støder på i søgen efter hullerne i osten.

Truppen til træningslejren:

Jesper Hansen

Leopold Wahlsted 

Jonathan Hutters 

Otto Lyhne (U19)

Henrik Dalsgaard 

Frederik Tingager

Felix Beijmo 

Tobias Mølgaard

Eric Kahl 

Jacob Andersen 

Rasmus Carstensen

Jonas Jensen-Abbew 

Christian Storch (U19)

Mouhammade Camara (U19)

Nicolai Poulsen

Markus Solbakken 

Sebastian Jørgensen 

Kristian Arnstad 

Gift Links 

Kevin Yakob 

Frederik Emmery 

Oskar Haugstrup (U19) 

Zander Grantzau (U19) 

Patrick Mortensen

Janni Serra 

Youssouph Badji 

Stefen Tcamche 

Tobias Bech 

Thómas Óli Kristjánsson 

Udover ovenstående slutter en gruppe af U17 og U19 spillere sig til træningslejren i næste uge, når AGF Talent holder en træningslejr samme sted som førsteholdet. Young guns skal også spille en enkelt testkamp under deres ophold i Spanien

I den her omkring vi søger midtbanespillere, er der også et interview med Uhre i toppen. Omkring 3:45 bliver han spurgt ind til hvorfor han valgte AGF fra.

Jeg støtter mphs spørgsmål der åbenbart druknede i kommentarerne til billedet af den glade Beijmo

Jeg støtter mphs spørgsmål der åbenbart druknede i kommentarerne til billedet af den glade Beijmo

Her syntes jeg, at det var udstrakt service, at levere et link samt en angivelse af tidspunktet i skal spole hen til. Det var tilsyneladende ikke godt nok:cry: Min fejl det ikke opfylder ønsker fra @mph og dig.

Jeg vil se om det er muligt at levere en transskription næste gang - hvis jeg havde en smule teknisk snilde, kunne jeg måske indtale et referat og levere som en besked på jeres mobiltelefon men der kniber evnerne vist;)

Latest posts

Back