New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 176K
Jeg kan sagtens se Bogere og Serra høvle mål ind til træningen og få CV til at tænke at vi ikke har haft brug for at styrke truppen med en lottokupon. Men vi har brug for at de får det omsat til kontinuerligt gode kampe i superligaen.
Ja, den vurdering har de i hvert fald lavet når de har vurderet hvad der skal til for at være bedre og derfor har valgt ikke at hente en angriber med mindre de kunne lave et scoop. Den begrænsede spilletid hidtil giver noget skepsis, men det vil selvfølgelig være fantastisk hvis han nu har fundet det niveau der gør ham til en kontinuerlig målscorer. Det kan blive en vild historie i sig selv.

Jeg ved ikke helt, om dette er en god nyhed for AGF. Jeg tror at det har været virkelig godt for AGF - og for Links' seneste par år i klubben - at han ikke har skulle rejse til Sydafrika i de landskamppauser.

Journalisten forventer faktisk, at Links, hvis han er skadesfri, er mere eller mindre selvskrevet under den nye landstræner Pitso Mosimane.

- Jeg tror virkelig, at de kan lide ham. Jeg tror, at selvom landsholdet ikke spiller med wing backs, vil der helt sikkert være plads til Links. Jeg har en god fornemmelse af, at han kunne være i den første trup under den nye træner, siger Lorenz Köhler til Campo.
Men vi må vel trods alt gå ud fra, at han ikke bliver udtaget her om to uger, når han næppe kommer til at spille inden.

Ikke når eksperten er Morten Bruun der nu kan få lidt afløb. Så vinkles alt den negative vej.
Jeg synes ikke at Morten Bruun er så anti-AGF, som flere herinde synes at mene. Han må jo have fået det købsbeløb for Anderson fortalt et eller andet sted. Men Bruun er en type der ikke er bange for kontant afregning, når han ser noget som ikke fungerer. Det synes jeg faktisk er ok for en kommentator.

Ikke når eksperten er Morten Bruun der nu kan få lidt afløb. Så vinkles alt den negative vej.
Jeg hører Morten Bruun som ganske positiv ift AGF, og i øvrigt altid som saglig.

Den med Anderson til 20 mio florerede også herinde, var det en vurdering fra Transfermarkt? Jeg synes ikke man skal være så meget efter en kommentator der støtter sig til tilgængelige tal. Hvis han gentager det efter Stiften har skrevet deres artikel, er det en anden sag, men det virker som om Stiften har skrevet deres artikel som svar på Bruuns udtalelse.

Jeg er godt tilfreds med Bruun som kommentator. Man fornemmer han går op i det og taler med klubberne. Og så kan han være krads i en kritik, uden at blive skinger eller usaglig.

Jeg hører Morten Bruun som ganske positiv ift AGF, og i øvrigt altid som saglig.

Den med Anderson til 20 mio florerede også herinde, var det en vurdering fra Transfermarkt? Jeg synes ikke man skal være så meget efter en kommentator der støtter sig til tilgængelige tal. Hvis han gentager det efter Stiften har skrevet deres artikel, er det en anden sag, men det virker som om Stiften har skrevet deres artikel som svar på Bruuns udtalelse.

Jeg er godt tilfreds med Bruun som kommentator. Man fornemmer han går op i det og taler med klubberne. Og så kan han være krads i en kritik, uden at blive skinger eller usaglig.
Ja, han er med afstand den bedste ekspert-kommentator der er (Bischoff er også dygtig, men har ikke samme indblik i klubberne), men selvfølgelig kan han også tage fejl eller fået nogle tal galt i halsen.

Jeg mener selv han har fortalt hans klub nummer to er AGF. Silkeborg er selvfølgelig nummer et, men han har boet i Århus i mange år. Jeg synes, som andre anfører, heller ikke at han er specielt negativ overfor AGF, men derfor kan man selvfølgelig godt kritisere når han løber med en halv vind hvor jeg mener han burde være mere kritisk. Faktisk er det nok også fordi jeg synes han normalt er rimelig saglig at det er værd at påpege. Der er andre jeg ikke ville forvente andet af end at de tager de tal der bedst passer til den udlægning de gerne vil lave.

Last edited:
Den gode Bruun er vist ogsaa udannet Journalist?
Det er nok en skrivefejl, men det blev til en dejligt subtil sviner 🙂

Jeg mener selv han har fortalt hans klub nummer to er AGF. Silkeborg er selvfølgelig nummer et, men han har boet i Århus i mange år.
Hans bog Kampdag (fremragende, i øvrigt) har en passage om, hvordan han plejede at hade AGF på en "modstanderagtig måde", men at det gør han ikke længere. Han er ikke fan, synger ikke med på indløbssangen eller Malaga, men hele den øvrige familie holder med AGF, og efterhånden er Bruun også begyndt at klappe med, når AGF scorer. Skrives der i hvert fald.

Det fremgår i øvrigt samme sted, at han var meget, meget tæt på at skifte til AGF i 1991, og at Bruun som nykåret Europamester rejste sammen med AGF til udekampen mod Steua Bukarest i Pokalvindernes Europa Cup i 1992. Han var godt nok anfører for Silkeborg, men han skulle dække kampen som journalistpraktikant på Tipsbladet... Det var en anden tid (og ja, Bruun blev u(d)dannet journalist).

Det er nok en skrivefejl, men det blev til en dejligt subtil sviner 🙂

Hans bog Kampdag (fremragende, i øvrigt) har en passage om, hvordan han plejede at hade AGF på en "modstanderagtig måde", men at det gør han ikke længere. Han er ikke fan, synger ikke med på indløbssangen eller Malaga, men hele den øvrige familie holder med AGF, og efterhånden er Bruun også begyndt at klappe med, når AGF scorer. Skrives der i hvert fald.

Det fremgår i øvrigt samme sted, at han var meget, meget tæt på at skifte til AGF i 1991, og at Bruun som nytåret Europamester rejste sammen med AGF til udekampen mod Steua Bukarest i Pokalvindernes Europa Cup i 1992. Han var godt nok anfører for Silkeborg, men han skulle dække kampen som journalistpraktikant på Tipsbladet... Det var en anden tid (og ja, Bruun blev u(d)dannet journalister).
hehe
Jeg slet ikke saa subtil - men tak for grinet!!!

Latest posts

D
Replies
776
Views
52K
Back