New posts

Artikler om El Cambio Academy

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 424
  • Views Views: Views 29K
Jeg noget af u17 kampen i dag. I forhold til kombinationsspil er der meget langt til superliganiveau men generelt et fint individuelt teknisk niveau (omend der også er et stykke til superliganiveau) hos begge hold. Senegal burde have vundet ud fra chancer - har sjældent set så mange brændte kæmpechancer.

Enig. Jeg så den første kamp og så en halvleg i de andre kampe og jeg kan godt genkende, der er ikke meget samspil, det er meget individuel præget til gengæld er flere af dem også teknisk velfunderet, atletiske og hurtige.
Jeg tror de Cambio spillere, der kommer til os, skal bruge i hvert fald mindst 1 års tid før de taktisk kan være med i Superligaen ellers skal en eller flere bonge kraftigt ud på andre parametre, som gør de kan spille Superliga.

Men mon ikke klubben har lært lidt af at have Gyamfi og bedre kan lave en plan.

Enig. Jeg så den første kamp og så en halvleg i de andre kampe og jeg kan godt genkende, der er ikke meget samspil, det er meget individuel præget til gengæld er flere af dem også teknisk velfunderet, atletiske og hurtige.
Jeg tror de Cambio spillere, der kommer til os, skal bruge i hvert fald mindst 1 års tid før de taktisk kan være med i Superligaen ellers skal en eller flere bonge kraftigt ud på andre parametre, som gør de kan spille Superliga.

Men mon ikke klubben har lært lidt af at have Gyamfi og bedre kan lave en plan.
Enig i en del af ovenstående.
Jeg tror en del af dem får en længere indkøringsperiode i forhold til taktisk forståelse, og samspil.
James Bogere tror jeg hurtigt kommer i spil til første holdet.
Det føles næsten som om han allerede er på niveau med Badji

Kan ikke forstille mig andet end at James er med 😊
Jeg har prøvet at surfe lidt rundt efter info om James bliver udtaget.
Truppen forventes vist at blive udtaget i denne uge.
De lister med forventede udtagne, som jeg har set - der er han ikke med.
Jeg har ingen anelse, om det er folk med forstand på deres landshold, der har lavet disse lister.
Kunne være virkeligt spændende at se James i en ret stærk voksen-turnering.

Jeg har prøvet at surfe lidt rundt efter info om James bliver udtaget.
Truppen forventes vist at blive udtaget i denne uge.
De lister med forventede udtagne, som jeg har set - der er han ikke med.
Jeg har ingen anelse, om det er folk med forstand på deres landshold, der har lavet disse lister.
Kunne være virkeligt spændende at se James i en ret stærk voksen-turnering.
Man må vel forvente, at selvom han skulle blive udtaget, så vil det være som et af de yderste mandater i truppen. Som angriber er der så selvfølgelig altid en chance for at få et indhop, men vi skal nok ikke frygte(?) at han bliver en profil i den turnering. Men det kunne da være fedt, hvis han både kunne vise sig frem og efterfølgende skrev med os. Jeg tror dog ikke at han helt er der. Men en spændende rå diamant, som lige skal slibes af hos os i 2026.

Jeg tror der skal noget ret stort på bordet før han ender andre steder ender end AGF, men det er selvfølgelig efter gode indsatser i sådan en turnering risikoen kan stige. Vi skal lige have skrevet kontrakt med ham først, men mon ikke man også El Cambio er ret opsatte på at han skifter til AGF så man kan vise at hele konceptet fungerer. AGF vil også have ekstra stort incitament til at der er nogle derfra der slår igennem og bliver solgt videre og det bør give mening ift hans udvikling, og så kender man allerede hinanden og James vil formentlig komme op med en eller to andre også.

Det kan virkelig blive interessant at se. Jeg kan sagtens forestille mig at en som ham også kan få minutter allerede i foråret fordi det vil være en mulighed for at sætte noget overraskende ind, men det er klart det peger lidt mere frem mod næste sæson.

Ikke relateret til El Gambio og så alligevel.
Som der står i artiklen kan de 2 spillere først skifte til Arsenal når de er 18 men hvordan pokker kan Arsenal skrive kontrakt med dem? Jeg må misse noget.

Det var det samme med Endrick. Real Madrid lavede en aftale med Palmereis i 2022, om en kontrakt gældende fra 2024. Så Endrick skrev under på en future contract med Real Madrid før han blev 18.

Endnu en latterlig måde, at omgå reglerne på.

Back