New posts

Artikler om El Cambio Academy

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 491
  • Views Views: Views 39K
Bogere er et kæmpe talent, håber virkelig han ender i AGF
Han ser vanvittigt spændende ud, ja. Men når man begynder på dén der adfærd til slutrunder, allerede inden man er fyldt 18, så må vi nok forvente, at større klubber end AGF kender hans navn, adresse og telefonnummer på nuværende tidspunkt...
Men jeg håber da, at han tænker over, hvor der er kortest til spilletid, og så tager de rigtige skridt, sætter superligaen i brand og vinder os et trofæ, eller to, inden han bliver solgt for et perverst beløb til en Champions League klub...

Han ser vanvittigt spændende ud, ja. Men når man begynder på dén der adfærd til slutrunder, allerede inden man er fyldt 18, så må vi nok forvente, at større klubber end AGF kender hans navn, adresse og telefonnummer på nuværende tidspunkt...
Men jeg håber da, at han tænker over, hvor der er kortest til spilletid, og så tager de rigtige skridt, sætter superligaen i brand og vinder os et trofæ, eller to, inden han bliver solgt for et perverst beløb til en Champions League klub...
Nu skal vi heller ik gøre dem bedre end de er.
Der er stadig lang vej endnu taktisk for de her unge drenge.
Og som jeg så kampen så er det Hamza der virker mest skolet taktisk.
De har dog alle og især Borgeres et Løbepensum der er vanvittigt.
som i fuld sprint efter målmanden i 85 minut, og med den teknik oveni så tror jeg at han vil have godt at af komme til AGF og brænde u18 af

3 af dem bliver 18 i februar og jeg håbet VIRKELIG agf viser de mener det med akademiet og henter dem herop.

Så har de hinanden, og man går vist de næste i rækken , at der er en vej..
Som jeg forstår det, har AGF "forkøbsret", hvilket betyder at El Cambio må have en kontrakt med spillerne og skal have en formentlig overkommelig kompensation fra AGF, når de skifter. Det er også rimeligt nok, at det er en del af det økonomiske incitament. Men det betyder også, at de ikke kan skifte uden for transfervinduet, hvorfor det er et spøjst sammentræf at to af de dygtigste spillere bliver 18 på transfervinduets sidste dag. Den tredje kan så i givet fald kun komme op på et turistvisum før sommer.

Tager jeg fejl?

Som jeg forstår det, har AGF "forkøbsret", hvilket betyder at El Cambio må have en kontrakt med spillerne og skal have en formentlig overkommelig kompensation fra AGF, når de skifter. Det er også rimeligt nok, at det er en del af det økonomiske incitament. Men det betyder også, at de ikke kan skifte uden for transfervinduet, hvorfor det er et spøjst sammentræf at to af de dygtigste spillere bliver 18 på transfervinduets sidste dag. Den tredje kan så i givet fald kun komme op på et turistvisum før sommer.

Tager jeg fejl?
Det kan løses på mange måder - fx opsige kontrakten på deadline day og så skifte som amatør

Den kan jeg godt gå med på.

Er det ikke muligt at skrive kontrakt fx. senere i februar og stadig have ret til at bruge spilleren på u-19 holdet i løbet af foråret (og først på superligaholdet i den næste 'termin' (efter sommerpausen)?
Jeg tror simpelthen han er så talentfuld, at han byder sig til med det samme.
Han er ikke lige så stærk fysisk som tchamche, men han er langt foran på afslutningsfærdigheder, spilforståelse, samt teknik- derudover er han rigtig hurtig

En plan kunne vel være at hente spillerne herop de sidste uger af januar, på lignende vis som vi tidligere har gjort - og så derefter tegne kontrakt på deres fødselsdag.

Det er svært at vurdere niveauet i forhold til superliga ud fra nogle U-17 kampe, men det at de slår Frankrigs U-17 er i hvert fald meget lovende. Og der er et par store gutter imellem, som godt ville kunne tage et indhold for os uden at falde igennem fysisk. Men der er selvfølgelig meget for dem at lære endnu.

Latest posts

Back