New posts

Nyhed AGF-Forum.dk er flyttet til ny udbyder

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 37
  • Views Views: Views 3K
Nyhed AGF-Forum.dk er flyttet til ny udbyder
Som overskriften antyder, er AGF-Forum.dk i nat blevet flyttet til en ny udbyder.

Man kunne foranlediges til at tro, at nedetiden for 10 dage siden var årsag til det, men den primære årsag er faktisk, at I har gjort så hostingkontoen var ved at nå sin grænse for den tilladte trafik.
Derfor er sitet flyttet til en ny udbyder, som tilbyder mere trafik - og faktisk også er hurtigere.

Jeg har i nat gennemtestet det jeg kunne forestille mig ville give problemer, men I må meget gerne svare tilbage i denne tråd hvis I oplever noget ikke er som det plejer (og nej, at SIB præsenterer en ny spiller gælder ikke! ;-) )

Jeg har slettet browser historik på pc to gange, men får samme besked om “site er ved at blive flyttet”.

Nogle bud på en løsning.

(Virker på telefon, obviously)
Hm, hvis du kan se og skrive i tråde så burde du være på den nye udbyder's side.
EDIT: Selvfølgelig skriver du fra telefonen :D

Kan du også prøve at cleare din cache i browseren? Det er ikke nok med historikken :)

• Like
Reactions: fsc
Som overskriften antyder, er AGF-Forum.dk i nat blevet flyttet til en ny udbyder.

Man kunne foranlediges til at tro, at nedetiden for 10 dage siden var årsag til det, men den primære årsag er faktisk, at I har gjort så hostingkontoen var ved at nå sin grænse for den tilladte trafik.
Derfor er sitet flyttet til en ny udbyder, som tilbyder mere trafik - og faktisk også er hurtigere.

Jeg har i nat gennemtestet det jeg kunne forestille mig ville give problemer, men I må meget gerne svare tilbage i denne tråd hvis I oplever noget ikke er som det plejer (og nej, at SIB præsenterer en ny spiller gælder ikke! ;-) )
Jeg troede, at mit elskede forum var flyttet til en ny nedbryder.

Latest posts

Back