New posts

Fanshoppen

  • Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 59K
Jeg overvejer lidt at afmelde min.
Ikke på grund af den lange leveringstid, for det er jeg ret ligeglad med, men fordi der bliver skrevet om tvivlsom kvalitet.

Mine bedste minder fra DM-dagene kommer til at være i hukommelsen og hjertet, og ikke i et stykke tvivlsom tekstil.
Do it. Fuck dem lad dem brænde inde med deres karrygule temu trøjer
 
De skriver dog at det er samme kvalitet som de almindelige spillertrøjer, men synes også jeg har læst andet. Min skal dog "bare" rammes ind. Men ingen tvivl om AGF har presset citronen i denne her sag. Nu håber jeg bare de redder den til hjørne, og får leveret.

Jeg afventer ihvertfald med at bestille mine 26/27 trøje til den anden er afleveret.
 
Bekræftet - vi klargør til forsendelse ... Den er til hjemmelevering. Forstår det ikke. Men er ved at blive lidt sur. De har snydt mig før.
Det er en standardtekst, der har været der lige fra start.

Fravær af mail må handle om, at du ikke har givet dem lov til at sende dig mails. Mailen går til alle med bestilling, hvis de har sat flueben.
 

Latest posts

Back
Top