jeg bemærker at de først nu får fingeren ud og sætter produktionen op.. næsten 2 måneder efter . Hvorfor er det først nu de trykker på den røde knap? Kunne det være fordi de modtager mange annulleringer nu pga deres evindelig nølen
Jeg overvejer lidt at afmelde min.
Ikke på grund af den lange leveringstid, for det er jeg ret ligeglad med, men fordi der bliver skrevet om tvivlsom kvalitet.
Mine bedste minder fra DM-dagene kommer til at være i hukommelsen og hjertet, og ikke i et stykke tvivlsom tekstil.
Jeg overvejer lidt at afmelde min.
Ikke på grund af den lange leveringstid, for det er jeg ret ligeglad med, men fordi der bliver skrevet om tvivlsom kvalitet.
Mine bedste minder fra DM-dagene kommer til at være i hukommelsen og hjertet, og ikke i et stykke tvivlsom tekstil.
De skriver dog at det er samme kvalitet som de almindelige spillertrøjer, men synes også jeg har læst andet. Min skal dog "bare" rammes ind. Men ingen tvivl om AGF har presset citronen i denne her sag. Nu håber jeg bare de redder den til hjørne, og får leveret.
Jeg afventer ihvertfald med at bestille mine 26/27 trøje til den anden er afleveret.
Nå jeg kan se under mit Liga login på fanshoppen at min ordre ikke er klargjort endnu.. Med tanke på at jer der har 10*** får mails om levering ser jeg ingen anden udvej end at gå fuld Gollum på den herfra. Sådan noget pøllebræk!
Jeg fik bestilt lidt af flere omgange, og har fået min egen trøje. Det er mine drenge ikke videre imponeret over, og deres sendes - kan jeg læse i dag - d. 9. Juli, hvor bilen kører mod Italien. Så der er ikke verdens bedste stemning.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.