Transfervindue Sommer 2026
De seneste rygter er Red Bull Salzburg og et Ukrainsk hold? (Polissya Zhytomyr) - vi kan lokke med kampe i Europa? - vi er da et fantastisk næste skridt for ham? Jeg tror vi er mere attraktive end i går i tror?, men spørgsmålet er nok om vi er villige til at smide de slanter der skal til...
Jeg tror det er en postgang for sent for os men det var sådan en type som det kunne være sjovt at finde. Eneste problem er, at det drømmer stort set alle klubber om. Han har været rygtet til noget større destinationer i både England og Frankrig.
Det er nok lidt det samme som Øhlenschlæger i Norge - der er vi formentlig også en postgang for sent og han koster nu mere end vi vil betale.
Vi skal nok helst finde dem som er kommet ud men ikke har slået helt igennem som Arnstad. Det kunne være en case som Momodou Sonko, han spiller dog mest i venstre selvom han har dækket de fleste offensive postioner - købt af Gent for 2 år siden men ikke slået igennem og nu mener rygterne at han skal videre. Pointen var mest, at han er en som er skiftet ud fra Skandinavien men skal genstartes og det nok er den type vi skal søge efter (eller dem der er på toppen af deres niveau).