New posts

Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 316K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Vinter 2025/2026
Det kan være der er gået "vi afventer næste træk" i den mellem Bif og Sif. Med den hastighed Bif agerer med på markedet, kan det være de bare finder en anden. Hvem ved om der opstår en mulighed i sidste øjeblik - måske SIF ender med, at nogle millioner nu er bedre end 0 mio. til sommer. Måske prisen kan bindes op på slutplacering eller deltagelse i Europa :unsure:

Det kan selvfølgelig også være BIF har lavet en aftale og hellere vil vente til sommer, end at betale overpris her og nu.

Jeg er meget spændt på Bogere og hvor han står. Når man hører Det Hvide Snit lyder det som om der er en del vej med skolingen og det kommer til at tage tid. Til gengæld lyder det også som om han moser på og har målnæsen.
Måske det bedste vil være, at have fokus på U19 her i foråret og vurdere hvordan det forløber inden han kommer i spil til Superligaen.
Altså er med på at det er deres job og diskutere og snakke om klubben, men magen til slatten omgang om u 19 kampen skal man lede længe efter.
Kan ik kende ordentligt forskel men ham der lyder som en udgave af Schouby virker jo decideret somom han er træt af og være der.
Der må være gået lidt ferie træthed i den.

OT: borgere skal nok blive et aktiv for a truppen på følgende 2 måder:
1. han fortsætter sin udvikling og smadre igennem u ligaen.
2. Vi sælger Badji udlejer Tchamche og får ikke købt en 9er ind.

Altså er med på at det er deres job og diskutere og snakke om klubben, men magen til slatten omgang om u 19 kampen skal man lede længe efter.
Kan ik kende ordentligt forskel men ham der lyder som en udgave af Schouby virker jo decideret somom han er træt af og være der.

OT: borgere skal nok blive et aktiv for a truppen på følgende 2 måder:
1. han fortsætter sin udvikling og smadre igennem u ligaen.
2. Vi sælger Badji udlejer Tchamche og får ikke købt en 9er ind.
Jeg synes omvendt den udsendelse, og hele rækken faktisk, har været ok.

Spørgsmålet er nok, hvad man forventer. Normalt hader jeg småsnak og fyld. Men i DHS fungerer det fint med kommentarer om sure vagter, ugler eller duer og en træls overbo. DHS giver mig fornemmelsen af at være med. De er ikke først på beatet med fx Knudsen, mdn søger heller ikke at være det. Jeg har fået et glimt af træningslejren
som jeg sætter pris på, især Competition Day.

U19-kampen kan let give store forhåbninger, 3 mål af Borgere! Man (mig selv inkl) ser ham gentage bedriften i sæsonafslutningen hjemme mod FCM, efterfulgt af DM-titel og transferguld i stride strømme. Derfor værdsætter jdg perspektiveringen. Det var ikke en sportsbegivenhed, men en ligegyldig omgang intetsigende tidsspilde.

Camara er en færge, både i fysik og bevægelser. Borgere ser spændende ud, osv.

I Mediano bliver jeg omvendt træt når der trædes vande. De leverer gode overblik og nogle taktiske indblik. Men omvendt bliver det meget synligt, når de ikke leverer andet end snak.

Jeg synes omvendt den udsendelse, og hele rækken faktisk, har været ok.

Spørgsmålet er nok, hvad man forventer. Normalt hader jeg småsnak og fyld. Men i DHS fungerer det fint med kommentarer om sure vagter, ugler eller duer og en træls overbo. DHS giver mig fornemmelsen af at være med. De er ikke først på beatet med fx Knudsen, mdn søger heller ikke at være det. Jeg har fået et glimt af træningslejren
som jeg sætter pris på, især Competition Day.

U19-kampen kan let give store forhåbninger, 3 mål af Borgere! Man (mig selv inkl) ser ham gentage bedriften i sæsonafslutningen hjemme mod FCM, efterfulgt af DM-titel og transferguld i stride strømme. Derfor værdsætter jdg perspektiveringen. Det var ikke en sportsbegivenhed, men en ligegyldig omgang intetsigende tidsspilde.

Camara er en færge, både i fysik og bevægelser. Borgere ser spændende ud, osv.

I Mediano bliver jeg omvendt træt når der trædes vande. De leverer gode overblik og nogle taktiske indblik. Men omvendt bliver det meget synligt, når de ikke leverer andet end snak.
Det virkede somom det var en Skal ting at lave en analyse af den u19 kamp.
Altså så la vær. Hvis kampen var så ligegyldig og niveauet var så ringe fra Murcia.
På den anden side kan man jo os sige at jeg bare kunne lade være med at lytte til afsnittet.
Jeg så dog kampen og er meget investeret i vores nye spillere. Især James.
Så havde nok håbet på at der kunne gives en mere nuanceret vurdering af han spil.

Skulle jeg dele hotelværelse med en kollega i 11 dage ville jeg personligt være klar til at gå hele vejen hjem til DK hvis det betød jeg slap for flere dage...

Og når niveauforskellen var så stor, så har sådan en kamp jo tæt på ingen betydning, men når de nu får løn for at være dernede, så har de nok en aftale om at der skulle et eller andet ud om den efterfølgende.

En ny følelse som AGF-fan Da jeg læste om Brøndbys interesse i Max Ejdum fra Odense Boldklub, slog det mig, hvor anderledes jeg reagerede.
For nogle år siden havde man siddet og tænkt: “Bare det ikke bliver os næste gang.”
Den tanke er der bare ikke mere.
Som AGF-fan frygter man ikke længere, at de store danske klubber bare kan hente vores spillere. Hvis vi sælger nu, er det som regel ud af landet – og på vilkår, vi selv har sat.

En ny følelse som AGF-fan Da jeg læste om Brøndbys interesse i Max Ejdum fra Odense Boldklub, slog det mig, hvor anderledes jeg reagerede.
For nogle år siden havde man siddet og tænkt: “Bare det ikke bliver os næste gang.”
Den tanke er der bare ikke mere.
Som AGF-fan frygter man ikke længere, at de store danske klubber bare kan hente vores spillere. Hvis vi sælger nu, er det som regel ud af landet – og på vilkår, vi selv har sat.
eller til overpris som MEM til fck

Nu eller aldrig. Til sommer er han irrelevant
Hvorfor? Er med på at det kunne være ideelt at hente ham omgående, men han er vel en stærk signing uanset? Husk, at alderen formentlig snyder fordi han er "late bloomer" - Jeg er mere betænkelig ved lønnen, hvis rygterne om hans kontraktkrav er tæt på sandheden.

Hvorfor? Er med på at det kunne være ideelt at hente ham omgående, men han er vel en stærk signing uanset? Husk, at alderen formentlig snyder fordi han er "late bloomer" - Jeg er mere betænkelig ved lønnen, hvis rygterne om hans kontraktkrav er tæt på sandheden.
Fordi til sommer har vi fået James i omdrejninger og det er nu vi mangler firepower. Ydermere synes jeg også der er meget mere Big Dick energy i den nu. Slå Brøndby på transferen er som at slå dem på egoet

Jeg kan simpelthen ikke se fornuften i at risikere noget på angriberpositionen fordi Borgere måske er klar til at spille i foråret. Hvis det sker, må han jo slå PM af
Kan du definere "risikere noget på angriberposten"?

Den allerstørste risiko jeg ser, er at vi henter en ny panik-nulbon på en lang kontrakt. Serra er ikke ubrugelig. Han kan spille PMs plads og tiltrække den opmærksomhed, som en 9'er skal. Vores spil er pt. mindre bundet op på at bolden skal ende med at blive serveret for vores 9'er. Serra har her i træningskampene fået vist, at instinktet for at placere sig rigtigt i feltet er intakt. Det største problem bliver vores presspil, hvor PM også er vigtig, men Serra har problemer. Men bliver det en normal halvsæson, så spiller PM minimum 70 minutter i hver kamp og så vil det kunne være relevant at få afprøvet Bogere også.

Det jeg skrev var, at HVIS Bogere så bare træder ind på en uimponeret (men imponerende!) måde, så vil han ligne en der skulle køres i stilling i næste sæson, hvor PM så i stedet kunne være vores supersub i slutningen af kampen. Bemærk mit HVIS. Og måske er der ikke meget mere i PM, så det bliver hans sidste halvsæson. I så fald skal vi jo have hentet en ny rutineret angriber ind til sommer.

Jeg kan bare ikke se, hvem vi skulle kunne hente ind lige nu, som ville være plug'n'play. Skulle vi gå efter "Magnus Knudsen"-løsningen ville det vel være en som Frederik Ihler eller Kasper Junker, men jeg ser dem ikke lige som arvtagere til PM.

Ku være fed hvis Brøndby købte Max ejdum inden vores kamp mod OB
Er under alle omstændigheder fedt, at Ejdum skal bruge noget energi på det her og måske ender med at blive skuffet over ikke at få en transfer.

Fordi til sommer har vi fået James i omdrejninger og det er nu vi mangler firepower. Ydermere synes jeg også der er meget mere Big Dick energy i den nu. Slå Brøndby på transferen er som at slå dem på egoet
1. Vi ved ikke om James er kommet i omdrejninger.
2. Både Adamsen og James kan spille samtidig. Adamsen vil også være en perfekt signing som 10'er og vi må forvente at der kommer bud på både Arnstad og Bech til sommer. En spiller der både kan spille 9'er og 10'er (kan James muligvis også) vil give os en dejlig fleksibilitet. Hvem ved, om ikke PM får sin 4. ungdom og en ny kontrakt her i foråret?

Måske. Vi kan også stå i en situation, hvor Paddy har fået sit udenlandseventyr opfyldt (kontraktudløb) og Serra og Badji (salg/leje) er fortid i klubben. Så er det vel rettidig omhu at hente en notorisk målscorer transferfrit hos en konkurrent, hvis han ikke kræver for meget i løn og sign-on fee.

Den allerstørste risiko jeg ser, er at vi henter en ny panik-nulbon på en lang kontrakt. Serra er ikke ubrugelig.
Den risiko er der altid. Knudsen kan vise sig at være det. Og jo, Serra har vist i 2,5 år at han er ubrugelig. Der er en større risiko for at Serra igen viser sig at være ubrugelig end at en ny er en panik-nulbon på en lang kontrakt.

Det er decideret sygeligt at kalde det der en afsløring. Vores interesse har været kendt længe. Der står intet nyt. Absolut intet.
Det nye er vel, at AGF melder sig på banen til bare at tage Adamsen transferfrit til sommer. Det vil Silkeborg nok helst. Samtidig kan vi så bruge nogle af de millioner, som en transfer nu vil koste, på at give et stort sign-on fee og en mere acceptabel løn = en AGF-model som Adamsen bedre kan sluge.

Den ligger nok hos SIF...
Og BIF kan springe fra hvis de finder noget større/bedre.

AGF har et kæmpe behov for, at det man henter VIRKER fra ca. dag 1 i suppen.
Det er Tonni perfekt til de næste 2-3 år. Det kunne man NEMT smide 10 mio væk på at prøve at få bedre ift alder mm, og stå med katten i sækken IGEN....

Og måske AGF har tilbudt SIF at få AJ eller Badji i handlen? SIF har brug for en forsvarer, og med Tonni ud også brug for en angriber.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back