New posts

Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 317K
Status
Not open for further replies.
I øvrigt omkring Magnus Knudsen, så forestil jer, at vi skulle spille kamp i morgen og så se opstillingen i hans sidste kamp for klubben mod Brøndby:

Jesper Hansen
Bejimo
Tingager
Kahl
Links
MEM
MA
Magnus Knudsen
Polle
Paddy
Bech

Med Tingager og Polle ude med skader vil det stadig være syv gengangere (inkl Knudsen) - og hvis de var klar ville der kun være to ændringer. Voldsom kontinuitet.

Kom til at kigge på vores bænk i den kamp:
Peacock
Knoester
Beck
Hvidt
Bach
Jacob Andersen
Brandhof
Emmery

Godt nok sket meget på bredden siden da.

BIF har i samme periode ændret omkring 9 pladser i start-11. Og sikkert endnu flere, når sæsonen starter igen.

Tror i, at man går af med Badji uden og hente en erstatning?

Jeg tror, man er villig til at slippe Badji uden en erstatning. PM, Serra, ST, Borgere og Bech kan vel alle spille positionen.

Jeg tror, man henter en 9er, hvis man kan få den helt rigtige, ellers ikke. Uagtet om Badji bliver i klubben eller ej.

I og med vi har hørt om at vi både var med omkring Uhre og Tonni så tror jeg bestemt vi går efter en spiller mere til at presse Paddy.
Min eneste “frygt” kunne dog være at man finder Serra så varm at man ikke gør det.
Man kunne også veksle Badji til en anden type angriber, som fx Adamsen eller Uhre. Så har man både 'skuret' Serra og en bevægelig i reserve, og med lidt held kan den bevægelige også bevæge sig ned på højre 10'er

Hvis Badji skulle være i spil til foråret så havde han fået minutter i går for formens skyld. Han er afskrevet.

Selvom Stiften ikke er opsøgende på transfers, så lyder det på dem som om der stadig lever en tanke hos AGF, om at smide stakken hvis den rigtige angriber bliver ledig. Og jeg tror det en god indikation på at klubben tror på det kan ske, når Badji helt åbenlyst er færdig i klubben.

Hvis Badji skulle være i spil til foråret så havde han fået minutter i går for formens skyld. Han er afskrevet.

Selvom Stiften ikke er opsøgende på transfers, så lyder det på dem som om der stadig lever en tanke hos AGF, om at smide stakken hvis den rigtige angriber bliver ledig. Og jeg tror det en god indikation på at klubben tror på det kan ske, når Badji helt åbenlyst er færdig i klubben.
Efter vi har brugt 27 millioner på to midtbanespillere, så kan jeg godt have min tvivl om hvorvidt man vil bruge rigtig mange penge på angriber. Det vil give mening at gøre det, helt bestemt, men jeg er i tvivl.

Men pengene sidder måske lidt mere løst hos Bestyrelsen i disse dage?

Efter vi har brugt 27 millioner på to midtbanespillere, så kan jeg godt have min tvivl om hvorvidt man vil bruge rigtig mange penge på angriber. Det vil give mening at gøre det, helt bestemt, men jeg er i tvivl.

Det kan jo også være et lån med frikøb så man skyder gebyret til næste regnskabsår. Også hører jeg dig med de 27, men der kom jo også 30 ind fra København der ikke var i planerne. Plus lidt småpenge for Wahlstedt og %er i Sauer vel ?

Jeg tror heller ikke det er umuligt TK bliver solgt her i Januar. Udinese er rimelig sikre fra nedrykning så måske er de klar til at trykke på knappen hvis der kommer et godt bud nu. Det kan godt blive 15 mere i kassen
Han er ikke deres bedste stopper, så han er umiddelbart ikke først i køen.

Dog er der en del stoppere der er rygtet til Udinese, så måske

Jeg er relativt overbevist om ligningen i AGF hedder PM videre til sommer og Serra videre på et tidspunkt. Så ønsker man en garvet angriber som sikkerhed, og smider en del penge efter en ny 20-something til sommer.

Måske er bøvlet med Adamsen blevet til at fremrykke den nye dyre?

Jeg er relativt overbevist om ligningen i AGF hedder PM videre til sommer og Serra videre på et tidspunkt. Så ønsker man en garvet angriber som sikkerhed, og smider en del penge efter en ny 20-something til sommer.

Måske er bøvlet med Adamsen blevet til at fremrykke den nye dyre?
Jeg tror under alle omstændigheder man er klar til at rykke på den nye fremtidige starter hvis man kan få vedkommende nu. Ift økonomien er der nok også plads til at fremrykke det selvom man havde foretrukket at det lå i næste regnskab. Udgiften ligger i hvert fald og venter.

Jeg tænkte også lidt på en det er en indikation af at der kommer til at ske noget at Badji er sendt så langt ud på bænken, men jeg tror også hellere man venter hvis man ikke kan få den rigtige. Det ville dog godt nok være fint hvis han kunne blive spillet lidt ind her i foråret.

Jeg tror kun at der kommer en ny 9'er, hvis der opstår en speciel mulighed, som en transferfri Uhre var eller Adamsen med 5 mdr. tilbage af kontrakten er. De to virker dog til at være forpasset og jeg ser ikke andre "sikre" navne vi kan hente.

Uanset, så er vores anfører vel tænkt som 1. valg i foråret og mit gæt er, at Bogere også kommer til at få spilletid. Alle siger, at han har brug for tid og jeg forstår også godt at klubben beskytter ham, men han er lidt en joker i det her spil. Hvis han får et hurtigt gennembrud, så mangler vi jo slet ikke nogen 9'er til sommer. Så fortsætter PM og Bogere bare i den nye sæson, med større og større ansvar til ungdommen.

Jeg tror kun at der kommer en ny 9'er, hvis der opstår en speciel mulighed, som en transferfri Uhre var eller Adamsen med 5 mdr. tilbage af kontrakten er. De to virker dog til at være forpasset og jeg ser ikke andre "sikre" navne vi kan hente.

Uanset, så er vores anfører vel tænkt som 1. valg i foråret og mit gæt er, at Bogere også kommer til at få spilletid. Alle siger, at han har brug for tid og jeg forstår også godt at klubben beskytter ham, men han er lidt en joker i det her spil. Hvis han får et hurtigt gennembrud, så mangler vi jo slet ikke nogen 9'er til sommer. Så fortsætter PM og Bogere bare i den nye sæson, med større og større ansvar til ungdommen.
Serra er ikke oplagt afløser for PM. Han er god nok til en lappeløsning, men ikke mere. Så man risikerer at PM bliver skadet og Borgere ikke er klar i foråret.

Alternativt kan man hente den ene angriber nu, så man har PM + ny. Og så, hvis Borgere for alvor brager igennem kan man undlade at erstatte PM og Serra, når de forlader klubben til sommer.

Jeg kan simpelthen ikke se fornuften i at risikere noget på angriberpositionen fordi Borgere måske er klar til at spille i foråret. Hvis det sker, må han jo slå PM af

Serra er ikke oplagt afløser for PM. Han er god nok til en lappeløsning, men ikke mere. Så man risikerer at PM bliver skadet og Borgere ikke er klar i foråret.

Alternativt kan man hente den ene angriber nu, så man har PM + ny. Og så, hvis Borgere for alvor brager igennem kan man undlade at erstatte PM og Serra, når de forlader klubben til sommer.

Jeg kan simpelthen ikke se fornuften i at risikere noget på angriberpositionen fordi Borgere måske er klar til at spille i foråret. Hvis det sker, må han jo slå PM af

Jeg tror og håbe bestemt også man ser en erstatning for Badji, men det skal også være den rigtige til den rigtige pris. Det skal ikke være et "panik" køb fordi vi SKAL!

Serra har været langt bedre i sine små indhop og i træningskampene end tidligere - det er stadig IKKE på PM niveau overhovedet.

Man kan altid sige hvis og hivs, og regne med "hvis nu X og Y bliver skadet", men det er der man skal bruge tillid og tro på sin trup. At Serra har fået spilletid og godt med det her i optakten ser jeg som om, at han ikke (modsat Badji) er helt opgivet. Derudover virker det til at han er faldet bedre til og ikke har hjemve som i første periode...
Om jeg tror Serra brager igennem og bliver reel superliga top angriber? Nej, men jeg har trods alt set en lille MY af noget brugbart :)

Muligvis ikke, men han spillede centerpladsen på udebane mod Verona i Søndags, det gør man vel kun hvis man har en vis form for kvalitet.

Lad os se hvor han ender.
Selvfølgelig er han god. Det er slet ikke for det. Solet har jo bare en konge sæson, Bertola trækker også interesse pga alderen.

Jeg så ikke kampen, men fint hvis han spillede i midten det plejer han ikke. Det plejer at være ham den belgiske spiller. Mod Torino var han højre back

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back