Transfervindue Vinter 2025/2026
Næst' År!
Well-known member
Jeg er også Serra-støtte. Han scorede et mål i 0-0 mod FCM, men blev bortdømt af en anden spillers offside i opspillet og han sugede opmærksomhed til sig ved Beijmos mål i pokalen.Kan du definere "risikere noget på angriberposten"?
Den allerstørste risiko jeg ser, er at vi henter en ny panik-nulbon på en lang kontrakt. Serra er ikke ubrugelig. Han kan spille PMs plads og tiltrække den opmærksomhed, som en 9'er skal. Vores spil er pt. mindre bundet op på at bolden skal ende med at blive serveret for vores 9'er. Serra har her i træningskampene fået vist, at instinktet for at placere sig rigtigt i feltet er intakt. Det største problem bliver vores presspil, hvor PM også er vigtig, men Serra har problemer. Men bliver det en normal halvsæson, så spiller PM minimum 70 minutter i hver kamp og så vil det kunne være relevant at få afprøvet Bogere også.
Det jeg skrev var, at HVIS Bogere så bare træder ind på en uimponeret (men imponerende!) måde, så vil han ligne en der skulle køres i stilling i næste sæson, hvor PM så i stedet kunne være vores supersub i slutningen af kampen. Bemærk mit HVIS. Og måske er der ikke meget mere i PM, så det bliver hans sidste halvsæson. I så fald skal vi jo have hentet en ny rutineret angriber ind til sommer.
Jeg kan bare ikke se, hvem vi skulle kunne hente ind lige nu, som ville være plug'n'play. Skulle vi gå efter "Magnus Knudsen"-løsningen ville det vel være en som Frederik Ihler eller Kasper Junker, men jeg ser dem ikke lige som arvtagere til PM.
Det kan godt være, han kan løbe lettere desorienteret rundt, men han kommer til chancer.