Transfervindue Vinter 2025/2026
Jeg ville have været mindre tryg, hvis vi gik ind i foråret uden en ekstra mand på midtbanen. Der risikerede vi jo at skulle stille med en spiller udenfor superligatruppen fra start i flere kampe - eller at trække Arnstad ned igen og igen. I angrebet har Mortensen været klar til kamp i mere end 100 kampe i træk, og når han ikke er, så virker Serra som et hæderligt alternativ. Vi har ikke en gang haft brug for at prøve Bech på den plads endnu - så lille har behovet været.Jeg mener at det største must i dette vindue er en angriber, og det er/var det, der skulle allokeres mange penge til frem for alt. Så hvis de ikke er der nu, er de mange mio for Knudsen en fejl. Hvis pengene og angriberen er der, er jeg tilfreds. Det er jo vanvittigt, at der skal gå så mange vinduer, uden det mest akutte problem er løst.
Så kan man kritisere niveauet hos reserverne i angrebet, og det er en meget valid kritik. Men mon ikke vi som minimum skal af med en spiller, før vi vil hente en ny ind? Det ville i hvert fald være sundt for harmonien i truppen.