New posts

Vejen til Top 6 - sæson 20/21 + evt. Medaljekamp! (Matematisk)

Vejen til Top 6 - sæson 20/21 + evt. Medaljekamp! (Matematisk)
Jeg tror, at der er en tendens til at romantisere hvor godt, AGF spillede i sidste sæson. Der var en håndfuld fremragende kampe imellem - hvis du laver en top 20 over AGF-præstationer i dette årtusinde, så fyldes der godt op på listen! - men AGF var jo ikke den eneste klub, der leverede enkelte stærke toppræstationer sidste sæson. Både FCM og FCK nåede også meget højt topniveau, bare ikke i kampene mod AGF.

Er de tre-fire perfekte kampe udtryk for AGFs egentlige niveau eller bare de sjældne gange, hvor alting falder i hak? Dem kan der jo også komme enkelte af i denne sæson, selv om den gennemsnitlige præstation er noget hakkende i det.

Jeg tror, at der er en tendens til at romantisere hvor godt, AGF spillede i sidste sæson. Der var en håndfuld fremragende kampe imellem - hvis du laver en top 20 over AGF-præstationer i dette årtusinde, så fyldes der godt op på listen! - men AGF var jo ikke den eneste klub, der leverede enkelte stærke toppræstationer sidste sæson. Både FCM og FCK nåede også meget højt topniveau, bare ikke i kampene mod AGF.

Er de tre-fire perfekte kampe udtryk for AGFs egentlige niveau eller bare de sjældne gange, hvor alting falder i hak? Dem kan der jo også komme enkelte af i denne sæson, selv om den gennemsnitlige præstation er noget hakkende i det.
Tror mere det hænger sammen med, at vi havde meget få kampe, hvor vi stort set ingenting skabte. Dem har vi sgu haft et par stykker af denne sæson. Sådan ser jeg det i hvert fald. Og så er der fraværet af "ud af det blå"-Amini-scoringer som afgjorde det i Esbjerg og Odense i de kampe hvor det var tæt til sidst her i forået.

Men vi havde en OB-kamp hvor vi lavede "ud af det blå"-vanvidsmål og vinder 4-2, men skaber jo masser derudover.
Vi havde en BIF-kamp hvor Mortensen scorer "ud af det blå" på en solo-aktion, men set over kampen skaber vi rigeligt til at vinde alligevel. Vi har en kamp i Horsens hvor vi ikke skaber nok, men vinder på et "ud af det blå"-saksespark fra Diks.

Jeg synes i øvrigt at vores 0-1 og 1-2 nederlag til FCK og FCM på hjemmebane minder meget om de nederlag vi havde i sidste sæson. Dog skabte vi mere mod dem begge to, men med ca. samme resultater (bare med omvendt fortegn med 0-1 til FCM og 1-2 til FCK). Men fordi vi skabte mere bliver det hurtigt til "spillede bedre med". Og evnen til at skabe chancer, og antallet af skabte chancer er jo ofte en afgørende faktor for, hvorvidt mange synes vi har "spillet godt".

Og vi ligger også lavere på xG i år. Så mon ikke meget af det hænger sammen med det.

Man kan mene, hvad man vil om xG, men jeg kan godt lide xG, fordi det ofte viser en tendens især over et længere perspektiv.
Hvis man skal tage udgangspunkt i xG, så har GF overpræsteret ret markant, kun overgået af BIF. Det er skidt af 2 grunde.
1: GF får flere point end hvad skabte chancer egentlig bør give, med andre ord spillerne er ret effektive i afslutningerne. Det er selvfølgelig godt og ikke uvæsentligt, men det viser også, der er problemer i det chanceskabende spil og har været et problem i hele sæsonen. Det bliver virkelig alvorligt, hvis ikke PM finder formen snart eller andre spillere stepper gevaldigt op.
2: Normalt vil xG udligne sig over længere tid, altså at hold normalt ikke fortsætter med at overpræstere/underpræstere og holder det også stik i GFs tilfælde, må vi forvente et lave pointsnit fremadrettet.

Det er selvfølgelig ligegyldigt altsammen, hvis DN får løst de offensive problemer, men gør han ikke det og spillet fortsætter som hidtil, så tror jeg ikke, vi kommer i nærheden af medaljer.
Alternativt kan vi håbe, BIF rammer et mere forventelig niveau, men det er aldrig sjovt at forlade sig på modstanderne.

Der er også sket et skifte ift hvor mange hold, der har fået den overbevisning, at det er fornuftigt at have et meget lavt udgangspunkt. Måske jeg bare husker forkert. Men det er min fornemmelse. AGF gjorde det jo selv særdeles effektivt sidste år.

AaB er 100% pindsvin pt. Står med samtlige mand på egen halvdel. Har haft 2 chancer på et par hurtige dybdebolde, og FCM har brændt et enkelt skud fra kanten af feltet. FCM har alt spillet, men AaB haft to kontraer hvor de har været tættest på. SøE gjorde det samme mod dem sidst.

Og FCM er jo et af de eneste hold tilbage som IKKE ændrer sig ift modstanderen. FCN gør heller ikke, og det ses på deres resultater (da deres trup pt ikke er god nok, og de taber tit).
Men FCK i Aarhus sidst var helt anderledes gearet til at stå dybt selv, og spille imod netop os, og kom ikke med deres eget 100%. Det er første gang jeg har set det i Aarhus fra FCK.

Så altså når vi møder OB, Vejle, Sønderjyske på søndag, så ser de os jo som et tophold, og de stiller sig ned. Vi har ikke evnerne til at dirke bedre op end FCM, og selv de har jo problemer med det.

Så er DK fodbold pt bare et sted, hvor mange mange kampe er låst helt ned? Det vi ser i Aalborg lige nu er nærmest skørt. Men min fornemmelse er, at AGF ville gribe kampen ad præcis som AaB. AaB plejer jo ellers at spille helt anderledes. Men når FCK, AGF, FCM og BIF kommer på besøg, så får vi en helt anden "behandling". Så jeg tror også vi er "offer" for vores egen succes fra sidste år. Man kan heller ikke køre ligeså mange omstillinger mod hold som ikke vil frem. Den del har vi været omkring.

Og nu er FCM så kommet foran på et hårdt skud fra kanten af feltet fra Kaba efter en clearing hvor han tæmmer den med brystet og hakker den ind. En måde at score på, som vi ikke har været eksperter i.

Og hvis man som Sønderjyske har succes med det, og vinder 2-1, så er alle glade. Genialt. Godt tænkt, og godt spillet.

Men hvis man som AaB taber på det, og man står efter kampen uden rigtig at have skabt noget, så ser det jo nærmest lidt dumt ud. Og det er jo også ud fra en kalkyle om, at man ikke vurderer at man kan vinde mod FCM i "åben kamp". Ikke resignation, men nærmere at man mener at have en bedre chance ved at stå lavt, og spille på omstillinger. Og alle trænere spiller vel kampene på den måde hvor de mener at have størst chance for at vinde?

Og så er spørgsmålet bare, om nogle trænere spiller på den måde for at undgå at tabe, og ikke fordi de nødvendigvis mener det kan række til en sejr.

AaB tabte her til aften 2-0, efter en kamp hvor man især i 1.halvleg gik meget defensivt/lavt til opgaven og levede på kontraer. I 2.halvleg var FCM sgu til at tale med, og generelt kører FCM ikke nogen over pt, men vinder alligevel.

AaB derimod har nu kun vunder en eneste kamp i 13 forsøg, og det var hjemme over Lyngby.
Dyb krise i Aalborg resultatmæssigt. VILDT at OB/Vejle/FCN og andre ikke har hentet dem endnu, og at flere tophold ikke har lukke top 6 officielt endnu.

AaB har dog stadig flere gratis forsøg til at forsøge at komme i top 6 endnu, da Randers og især Sønderjyske ikke får lukket top 6. Sønderjyske taber forhåbenligt også søndag til os. Og så er vejen jo banet for OB og Vejle især, men også AaB, og til dels FCN.

Runde 19 mellem Sønderjyske og OB, og runde 20 mellem AaB og Sønderjyske kan blive nøglekampene for den duel.

Ligaen var på et tidspunkt ved at knække gevaldigt over netop omkring top-6-stregen, men nu er der i stedet ved at være mulighed for at den knækker omkring det der var den forventede top-4. Det kan sådan set være fint nok for os når vi er med i toppen, men en af forudsætningerne er også en sejr over SE, ellers risikerer vi at den i stedet kommer til at knække under top-3 uden os. Kan vi komme med i en klar top må nummer fem og seks egentlig gerne bare komme med med færrest muligt point.

Ligaen var på et tidspunkt ved at knække gevaldigt over netop omkring top-6-stregen, men nu er der i stedet ved at være mulighed for at den knækker omkring det der var den forventede top-4. Det kan sådan set være fint nok for os når vi er med i toppen, men en af forudsætningerne er også en sejr over SE, ellers risikerer vi at den i stedet kommer til at knække under top-3 uden os. Kan vi komme med i en klar top må nummer fem og seks egentlig gerne bare komme med med færrest muligt point.
Enig.

Men altså uanset hvad der sker på søndag, så kan vi "kradse" os tilbage i topkampen i de indbyrdes kampe. Vi har som beskrevet før 9 af dem. Og nu er det jo altså 9 af 16 kampe hvor vi møder FCK, FCM og BIF.

SøE møder OB og AaB i runde 19 og 20 som sagt, så hvis de hver især vinder, og/eller spiller lidt uafgjort på kryds og tværs, og ingen tager for mange sejre i træk, så kan der dannes en "pulje" af hold fra 5.pladsen og ned. Randers kan også komme med der, eller lige hægte sig på/halse efter i toppen, eller alternativt ligge lige imellem.

Det mest sandsynlige lige nu er, at Randers når med i top 6.
Vi kan håbe på at Vejle vinder over BIF i weekenden. Og selvom det bringer dem på 23 point, så kan vi jo med en sejr komme ganske tæt på BIF. Selv en uafgjort, hvor vi henter 1 point kan vise sig vigtigt hvis BIF taber.

Vi er ikke truet af Sønderjyske ved at tabe ift top 6, og tror ikke vi bliver det af Vejle heller. Men OB møder Horsens, hvor de jo hjertens gerne må tabe. Og så skal vi "turde" håbe på point til Vejle, og ikke kigge på om vi kommer med i top 6, men om hvordan vi ligger til i toppen så længe vi ligger der. Så kan vi gå mere negativt/pessimistisk til værks om et par runder hvis det er :D

Nuvel:
Jeg håber ikke ligaen knækker under top 4 med mindre det er fordi alle holdene under top 6 begynder at tage point fra topholdene omkring os :D Vi har jo allerede mødt Vejle, OB og AaB for nyligt. Lad dem ENDELIG begynde at vinde lidt. Vi får en drabelig runde i næste uge, hvor ingen kan tage point fra dem for os, da vi selv møder FCK i Parken, og FCM møder BIF.

Det er sjældent at en sejr kan være direkte dårlig for moralen på et hold. Men når Lyngby dominerer vores midtbane og presser os helt ned i eget felt på egen hjemmebane, for derefter at blive skilt ad 0-4 af Brøndby, så er der sgu noget i vejen. Vores eget mål kom efter en total tilfældighed, og vi kunne lige så nemt have tabt den kamp, med de kæmpe muligheder Lyngby havde i de sidste minutter.

I det hele taget har modstanderne, haft alt for godt fat i vores centrale midtbane her efter pausen. Det lader til at alle tre modstandere har fundet en taktik som DN ikke er i stand til at løse. Havde det været sidste år, ville Selles have taget det i halvlegen mod Vejle, og så havde vi været ovre det problem. Men det nye trænerteam mangler virkelig en assistent der er ligeså taktisk stærk som ham.

Jeg håber at Haysen og Jacob Nielsen vælger at gøre det til første prioritet, at finde en ny assistent til sommer, når Johnny Mølbys kontrakt løber ud. En assistent der kan det samme som Selles, og som er indstillet på at blive i klubben i lang tid, det vil være den bedste forstærkning lige nu.

Jeg håber ikke ligaen knækker under top 4 med mindre det er fordi alle holdene under top 6 begynder at tage point fra topholdene omkring os :D Vi har jo allerede mødt Vejle, OB og AaB for nyligt. Lad dem ENDELIG begynde at vinde lidt. Vi får en drabelig runde i næste uge, hvor ingen kan tage point fra dem for os, da vi selv møder FCK i Parken, og FCM møder BIF.
Hvis holdene omkring os, altså også over os begynder at miste point er det ikke så sandsynligt den knækker over kan man sige, men det er selvfølgelig det ideelle så længe vi også selv får hentet en del point - vi kan da bare overtage førstepladsen hvis det er :) Vi mangler lige en sejr for helt at kunne lukke snakken om top-6, men risikoen for at ryge ud er lille, så jeg tænker også vi godt kan begynde at glæde os over nederlag til nogle hold over os selvom de samtidig giver flere point til holdene der jagter top-6.

Skulle ligaen knække et sted på dette tidspunkt af sæsonen er det selvfølgelig ikke umuligt at lukke uanset hvordan og hverledes (bortset fra at komme ind i top-6 efter grundspillet er færdigt selvfølgelig,) men det er klart de mange indbyrdes opgør giver endnu flere muligheder for det. På samme måde giver de dog også mulighed for at øge en afstand og det vil også være lidt skidt at skulle spille for mange kampe man er tvunget til at vinde.

Det er sjældent at en sejr kan være direkte dårlig for moralen på et hold. Men når Lyngby dominerer vores midtbane og presser os helt ned i eget felt på egen hjemmebane, for derefter at blive skilt ad 0-4 af Brøndby, så er der sgu noget i vejen. Vores eget mål kom efter en total tilfældighed, og vi kunne lige så nemt have tabt den kamp, med de kæmpe muligheder Lyngby havde i de sidste minutter.

I det hele taget har modstanderne, haft alt for godt fat i vores centrale midtbane her efter pausen. Det lader til at alle tre modstandere har fundet en taktik som DN ikke er i stand til at løse. Havde det været sidste år, ville Selles have taget det i halvlegen mod Vejle, og så havde vi været ovre det problem. Men det nye trænerteam mangler virkelig en assistent der er ligeså taktisk stærk som ham.

Jeg håber at Haysen og Jacob Nielsen vælger at gøre det til første prioritet, at finde en ny assistent til sommer, når Johnny Mølbys kontrakt løber ud. En assistent der kan det samme som Selles, og som er indstillet på at blive i klubben i lang tid, det vil være den bedste forstærkning lige nu.
Jeg vælger at have lidt håb om, at vores midtbane er for svag i luften, og derfor er ekstra sårbare for de dårlige baner. Tydeligst mod Vejle og OB, hvor Kollinger og Okosun simpelthen vandt alt for mange dueller over for store dele af banen. Jeg har et indtryk af, at man har savnet den styrke siden Stage skulle afsted, og derfor har udset sig Brandhof. Ankersen og Bundu var også bedre til det end Jon og Links, og Bjarnasson før dem.

Men hvis vi kigger på de sidste mange kampe der IKKE er spillet på en lortebane, altså trækker ACH/Vejle/OB fra, så har vi spillet i Farum, hvor vi jo ikke havde problemer spillemæssigt, og skabte tonsvis af chancer, men indkasserede nogle dumme mål, som jo i hvert fald ikke skyldes den centrale midtbane.

Dernæst har vi mødt BIF 3-1, AaB 3-0 og Lyngby 1-0.
Jeg synes da heller ikke vi spilede fantastisk mod Lyngby, og jeg vil give dig ret i, at vi har det med at have perioder, hvor vi i hvert fald IKKE dominerer på midten, men mere tillader modstander at have bolden, og står kompakt. Men jeg ser det i Lyngby-kampen som en del af den opstart her, hvor David pga. vejr og baner vil sikre top 6 ved at spille kompakt. Og altså når midtbanen skal stå imod, så er det jo med udgangspunkt i at være solide når modstanderen har bolden. Så vi har ikke været sat op til at skulle dominere hele midtbanen som jeg ser det. Og presspillet bliver altså mindre koordineret, helstøbt, og mindre præcist ift løb og de centimeter der kæmpes om i de forhold der har været i de 3 kampe.

Men når vi vinder i de 3 kampe der er spillet på vores bane, og vinder 1, og spiller 2 uafgjort på de dårlige udebaner, så må vi ikke klage for meget over resultaterne. Det ved vi også godt. Og alligevel er man skuffet når vi går fra banen i Vejle og Odense uden sejr. Det viser også hvor langt vi er kommet. Begge de hold kan rykke 1 point fra top 6 her i weekenden. Det er ikke bundhold, men svære midterhold, som endda har forfærdelige baner til at gøre det endnu sværere. Jeg er nærmest mest irriteret over, at vores andre konkurrenter i toppen ikke kommer til at skulle udsættes for de baner på samme måde. Nu vender vejret lidt, og så bliver banerne bedre for dem... Lidt nederen.

Tilbage til midtbanen. Jeg tror Brandhof er hentet netop for at kunne spille med en boks-til-boks som har springstyrke også. Det er sådan jeg forstår hans styrker, fart, skudstyrke, hovedsspilsstærk bl.a.
Jeg tror Okosun ville være mere effektiv for os end Nicolai Poulsen. Netop fordi vi med spillere som Patrick Olsen, Grønbæk, Blume har 3 der bare ikke fylder nok i luften, og måske generelt. Grønbæk blev pillet ud i halvlegen i Vejle. Ind kom Hvidt, som slet ikke fik vist den fysik DN havde håbet på da han skiftede dem. Men vi har set Hvidt kunne det. Men mod Lyngby skulle han erstatte Nicolai Poulsen, og det går bare ikke skide godt når Hvidt skal spille 6'er. I medaljespillet synes jeg han var FREMRAGENDE som erstatning for Amini på den defensive 8'er. Men som 6'er synes jeg han er meget middelmådig. Jeg glæder mig til Duncan er tilbage, det må jeg sige. Duncan som 6'er synes jeg der er mere fremtid i. Og altså han startede jo også inde mod Randers i den forårskamp, efter corona-opstart, så han havde jo faktisk overhalet både Hvidt der. Men det var så bare som 8'er sammen med Nicolai Poulsen. Så spørgsmålet er hvem der spiller hvis PO er ude, og Duncan og Hvidt begge er klar. Duncan dækkede for NP når han havde sine karantæner sidste sæson, og det var han sgu god til. Jeg bliver ikke overrasket, såfremt Duncan dækker 8'eren for PO også, såfremt alle er på 100% og PO får en karantænedag. Det efterlader Hvidt som reserve for reserverne.

Ift løsninger på midten pt, så har jeg dem ikke. Ikke ud over, at jeg ønsker NP i en Guira-rolle, og PO skubbet længere frem. Men det er åbenbart ikke det David har villet i disse kampe. Og det er fair nok. David vil sikre top 6, og har jo også gjort det med et flot pointsnit, som oven i købet har holdt os med i topkampen generelt.

Vi andre vil bare have MERE :D Ser det som chancer der er forpasset. Men altså hvis Vejle og OB havde vundet over os, så havde de kunne rykke i top 6 denne weekend, og vi havde haft 2 point færre, og ville ligge nummer 4 kun 1 point foran Randers. Så det var jo altså ikke fordi kampene i Vejle og Odense var "alt at vinde, intet at tabe"-kampe. Tværtimod, så kan David netop forsvare at vi undgik at tabe, og mere eller mindre sikrede top 6 i kampene mod AaB, Vejle (+LBK) og OB de sidste 4 kampe.

Man kan mene, hvad man vil om xG, men jeg kan godt lide xG, fordi det ofte viser en tendens især over et længere perspektiv.
Hvis man skal tage udgangspunkt i xG, så har GF overpræsteret ret markant, kun overgået af BIF. Det er skidt af 2 grunde.

Superligaen (fx superliga.dk) har sin egen xG-model, hvor AGF har klaret sig noget bedre. Jeg tror ikke, at det er en bedre model (hånden på hjertet har jeg mere tiltro til Tapin's), men alene at resultatet er forskelligt bestyrker indtrykket fra hukommelsen efter at have set kampene: Der har været en række tætte kampe, der kunnet have tippet begge veje. Så tætte også altså at forskellige datamodeller fortolker dem forskelligt.

Det passer som sagt også med hukommelsen. Jeg kan ikke rigtigt huske ret mange kampe, hvor man har fået helt ufortjente point; ikke mere i hvert fald end point, man kunne have fået, men missede.

Så jeg synes ikke, at xG er en specielt god indikator for, at AGFs præstationer er værre end deres pointtal antyder. Til gengæld er det jo heller det modsatte: Der bliver absolut ikke fortalt en historie om gennemgående AGF-dominans.

Det er sjældent at en sejr kan være direkte dårlig for moralen på et hold. Men når Lyngby dominerer vores midtbane og presser os helt ned i eget felt på egen hjemmebane, for derefter at blive skilt ad 0-4 af Brøndby, så er der sgu noget i vejen.
Jeg synes ikke at man kan stille det op på den måde. Det handler meget om bundholdspsykologi, tror jeg. Lyngby kom ud fra vinterpausen med moralen nogenlunde nulstillet og de hentede så et flot resultat i Odense. Det gjorde bare at der virkelig var tro på tingene op til kampen mod os. Man kunne også se, at der var et par spillere der virkelig strålede på deres hold. Men vi overvandt dem og vi punkterede nok dermed også noget af deres nyvundne skrøbelige selvtillid. De kom ellers ganske ok ud til kampen mod Brøndby, indtil de så fik to hurtige mål imod sig på et par minutter. Og så er de bare det velkendte bundhold igen.

Vi andre vil bare have MERE :D Ser det som chancer der er forpasset. Men altså hvis Vejle og OB havde vundet over os, så havde de kunne rykke i top 6 denne weekend, og vi havde haft 2 point færre, og ville ligge nummer 4 kun 1 point foran Randers. Så det var jo altså ikke fordi kampene i Vejle og Odense var "alt at vinde, intet at tabe"-kampe. Tværtimod, så kan David netop forsvare at vi undgik at tabe, og mere eller mindre sikrede top 6 i kampene mod AaB, Vejle (+LBK) og OB de sidste 4 kampe.
Mere vil altid have mere og det er vel især historien om AGF. Det kan ikke gå hurtigt nok med at bevæge os fra et sted til det næste, når vi oplever lidt fremgang. Men med David har vi fået en træner med benene på jorden. Han er meget kynisk i forhold til at vurdere, hvornår vi er klar til at slippe de defensive tøjler. Vi fans vil gerne at holdet skal gå all in på at hænge resultatmæssigt på FCM, men David er mere opmærksom på hvor vi står her og nu. Vi gik ind til foråret i en favorabel position til at nå vores sportslige mål om top-6 og der er ingen tvivl om at det har været fokus indtil nu.

Som fans kan vi håbe på en sejr i morgen, så sæsonmålet er nået og vi kan sætte nye og højere målsætninger før de mange kommende kampe mod de øvrige tophold.

Superligaen (fx superliga.dk) har sin egen xG-model, hvor AGF har klaret sig noget bedre.

Jeg ved ikke, hvorfor der er så stor forskel mellem Superligaens egen xG model og Tap Ins, men jeg følger 2 forskellige xG Twitter profiler fra PL og der er forskellen minimal. Jeg hælder klart mere til Tap Ins.

Jeg er nu ellers ret enig i resten af dit indlæg, men man skal huske Tap Ins tabel er akkumuleret over de 16 spillede kampe.
Mit indtryk er, AGF spiller tætte kampe, men også at i modsætning til sidste sæson har "fortjent" at tabe flere end modsat, OB kampen som senest eksempel.

I øvrigt i dag tydelige ønsker til resultaterne:

ACH vs OB: Sejr til Horsens.
Randers vs FCN: Sejr til FCN.
AGF vs SøE: Sejr til AGF, selvklart.
BIF vs Vejle: (sværeste valg er mellem sejr til Vejle vs X, men jeg håber på Vejle-sejr)

LBK vs FCK: Sejr til Lyngby i morgen.

Ingen kan vel være uenige med de andre kampe, men hvad siger folk til BIF vs Vejle?
Er vi ikke der, hvor vi 100% skal håbe på at Vejle vinder den, selvom Vejle så kommer 2 point over AaB, og dermed tættere på top 6? Jeg har intet imod at Vejle skal i top 6 frem for AaB som eksempel. Og jeg tror sgu ikke vi bliver truet på top 6 ift nogen som helst. Og vi skal jo også "bare" gøre den del færdig selv, hvis vi da ikke allerede har gjort netop det mod netop Vejle og OB ved at holde dem bag os.

Hvis Vejle havde vundet over os, så havde de 22, og vi 28. Så var det måske lidt mere tydeligt at man skulle heppe lidt på et x, så vi ikke kunne stå med et nederlag i dag, og de komme 3 point efter med 5 kampe tilbage. Selvom jeg stadig tror vi ville klare den sag, så ville det ikke være så tydeligt.

Men 9 point efter+målscore med 6 kampe tilbage. Det må aldrig gå galt.
Jeg håber Vejle slår BIF. X bliver jeg selvfølgelig også glad for.

I betragtning af at man nærmest fornemmer, at AGF anses for at være i krise, så er det sådan set udmærket.
Det er faktisk lidt vildt, at man kan have den følelse. Rent nøgternt har vi pointmæssigt gjort det fint de sidste runder 💪
Spillemæssigt har det dog set ud til at knibe. Indimellem gad jeg godt vide hvordan DN reelt ser på det. Måske er han tilfreds;)

Latest posts

Back