Generel debat Transfervindue vinter 2024/2025
Der er ikke lagt op til at der skal ændres fundamental retning og jeg tror heller ikke det er noget der står og falder med en sportschef eller -direktør. Man har sat sig ned i AGF og defineret nogle grundelementer som passer til klubben og hvad man gerne vil og de kan selvfølgelig ændre sig over tid, men ikke fra den ene dag til den anden. Jeg forstår godt sporene skræmmer ift skift af spillestil, men tidligere tiders slingrekurs på det område har nok også netop været udtryk for en for svag sportslig ledelse, som er blevet styrket meget siden og den her ansættelse er tænkt som yderligere forstærkning. Selvfølgelig kan CV agere efter forskellige spillestile. Det kan en dygtig træner også, men ift det er det mere afgørende hvem man ansætter der den dag man skal finde en afløser for Uwe.
Så der kommer da en udvikling på alle planer i klubben, der er helt sikkert også en del man allerede er i gang med eller har planlagt, der er fx blevet satset mere på talentafdelingen og man har investeret i akademiet i Uganda osv. Tiden må vise om det her er et godt skridt, men jeg ser det ikke som udtryk for at vi nu skal noget helt andet, jeg tror CV er blevet ansat fordi man mener det styrker den overordnede kurs man har sat for klubben.
Så der kommer da en udvikling på alle planer i klubben, der er helt sikkert også en del man allerede er i gang med eller har planlagt, der er fx blevet satset mere på talentafdelingen og man har investeret i akademiet i Uganda osv. Tiden må vise om det her er et godt skridt, men jeg ser det ikke som udtryk for at vi nu skal noget helt andet, jeg tror CV er blevet ansat fordi man mener det styrker den overordnede kurs man har sat for klubben.