Måske, men jeg tjekkede mht 3-0 i går, og det er sket 4 eller 5 gange på 3½ sæson. Så hvis vi snakker om 10 minutter mere 4-5 gange på 3-4 år, så tror jeg det forslår det som en skrædder i helvede.
Ansvaret er spillernes. De skal simpelthen præstere bedre til træning. Hvis Callø var god nok til træning, så er jeg sikker på han spillede, og jeg er ligeledes sikker på han var endt et andet sted end Kolding IF. Det har aldrig været let, at være talent, men det er ekstremt ødelæggende for en trup hvis det ikke det er de næstbedste spillere der kommer ind. Jeg tror der er en grund til Gyamfi, Halsgaard, Callø og Kannegaard spiller i Hobro, Kolding og Roskilde, og ikke i f.eks. FC Fredericia, Esbjerg eller f.eks. Vejle eller Sønderjysle.
Tænk at skulle forhandlet en forlængelse med Mikael Anderson, der stadig gerne vil til udlandet, og forklare ham at han oftere vil ryge på bænken når vi kommer foran med 2-3 mål, således yngre spillere kan blive bedre, så han på sigt får endnu mindre spilletid.
Ledelsen kan hjælpe det på vej ved ikke, at give træneren en yngre trup. Men trænerens opgave er at stille det stærkeste hold til en hver tid, og med en gennemsnitlig ansættelsestid på cirka 14-16 måneder, så kan man ikke bebrejde en træner for at tænke i resultater og ikke om Luka Callø vil være bedre om 24 måneder.
NB: Jeg er ikke i tvivl om at sundhedsstaben gerne vil tage Messi og Ronaldo ud så snart Real Madrid og Barcelona kom foran 2-0 (medmindre det var El Classico), men der er nok en årsag til de så tit har scoret til både 4-0 og 5-0. Ronaldo, efter 30 år, har lavet 66 hattricks, det skyldes nok ikke at kampene ender 3-2, men mere at han er så egoistisk (ærgerrig) at han vil have alt med.