Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Det var i sin tid AP Møller der kæmpede hårdest for, at ændre reglerne, da de mente de oprindelige regler ikke levede op til dét verdensbillede de havde (altså behovet for, at få dansk medarbejdere hjem til Danmark efter mange år ude)Jeg ser det også udelukkende som en håndsrækning til i dette tilfælde de danske klubber.
Først var det kun udlændinge, hvilket gjorde det svært at få danske medarbejdere hjem.
Så skulle man komme til Danmark, men skifte arbejde (hvilket heller var optimalt)
Slutteligt hed det minimum 10 år ude, og så nøglemedarbejder.
Nu hedder det vist "Særlig skatteordning for udenlandske forskere og nøglemedarbejdere"