New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Der er også lang vej til enighed med CV omkring MEM.
FCK fortæller AGF der er andre fisk i havet og håber MEM bliver utilfreds.

CV trækker på skuldrene og lader dem løbe et par runder for at se en startende midtbanespiller i CL faktisk ikke kan erhverves for under 35 mio.

Jeg har en træls ide om jeg foretrækker det lykkes (til mindst 35m!), men jeg vil alligevel være langt mere tilfreds når FCK præsenterer Max Power, som er frikøbt for 15 mio.

AGF skal bare ikke sælge Mads Emil - slemt nok at Andersson røg. De skal tværtimod have mere af den kvalitet.

Hvis vi kan sælge MEM og tage de midler og købe to spillere, der ikke helt har samme niveau, men til gengæld er unge og gode nok til at starte inde, så kan jeg fint leve med et salg.

Det er name of the game, at vi sælger vores bedste spillere og nliver say tilbage. Nøglen er, at hvert salg stiller os lidt bedre på den lange bane.

Hvis vi kan sælge MEM og tage de midler og købe to spillere, der ikke helt har samme niveau, men til gengæld er unge og gode nok til at starte inde, så kan jeg fint leve med et salg.

Det er name of the game, at vi sælger vores bedste spillere og nliver say tilbage. Nøglen er, at hvert salg stiller os lidt bedre på den lange bane.
Skal vi sælge vores bedste, sælg uden for landets grænser, ingen grund til at gøre vores konkurrenter stærkere og os selv svagere (bayern München)

AGF kan sagtens finde mellemvare-spillere (uden at give meget for dem), men det er svært at finde topspillere, så hellere en topspiller frem for to bløde melllemvarer

I forhold til prisen på 24-årige bror Mattsson i Silkeborg, som angiveligt er solgt for 26-28 mio, så er alt under 35 mio. for MEM en ret ringe handel i mit perspektiv. Nuvel, tre år yngre og til et land, hvor der notorisk bliver betalt store summer, men alligevel. MEM er markant bedre og mindst lige så vigtig for vores hold, som Mattsson var i SIF. FCK har pengene, og vi behøver ikke bidrage yderligere til den potentielle sportslige skævvridning.

Jeg regnede med at vi lige ville forstærke os lidt her til sidst, om ikke andet i dybden eller med noget langsigtet. Nu kan det så ende med en svækkelse og at man skal være glad hvis ingenting sker, men hvis prisen er rigtig er det jo som det er. CV tager forhåbentlig også hensyn til at vi ikke har en hel masse spillere i overskud eller ender med at skabe mangler andre steder, men man må dog også gå ud fra at det salg er betinget af noget andet han har linet op.

Jeg regnede med at vi lige ville forstærke os lidt her til sidst, om ikke andet i dybden eller med noget langsigtet. Nu kan det så ende med en svækkelse og at man skal være glad hvis ingenting sker, men hvis prisen er rigtig er det jo som det er. CV tager forhåbentlig også hensyn til at vi ikke har en hel masse spillere i overskud eller ender med at skabe mangler andre steder, men man må dog også gå ud fra at det salg er betinget af noget andet han har linet op.
Jeg har også regnet med et eller andet ind. Men det kan jo blive en større kabale, hvis der frigives mange penge - og så kan det godt ende med en samlet styrkelse alligevel, selvom MEM ikke kan erstattes på samme niveau.

Skal vi sælge vores bedste, sælg uden for landets grænser, ingen grund til at gøre vores konkurrenter stærkere og os selv svagere

Men det er ligegyldigt, når det er FCK. Vi kommer ikke til at være 1. udfordrer til FCK indenfor en tidsramme, som giver mening at kunne spå om.
Helt enig med Uglen. Kommer der et bud på MEM eller en hvilken som helst anden spiller, som gør, CV kan købe kvalitetsspillere med videresalgs potentiale, så er det SÆLG også til FCK og M.

Desværre er MEM nok tabt.

Hvor er det ærgerligt. Jeg håbede det var ham vi byggede op omkring når vi skulle ind på det nye stadio
Enig. Sygt ærgerligt.
Jeg havde også set MEM føre holdet ind som anfører til vores første kamp på det nye stadion.
Han virker som skræddersyet til vores nye spillestil og med en fin alder.

Jeg har svært ved at se en afgang der gør lige så ondt på os som denne i et fem-årigt perspektiv.
Og det pisser mig vildt af at se de mange nedladende kommentarer fra FCK-fans diverse steder.

Til gengæld forstår jeg godt MEM.
Udsigt til CL og fordobling af lønnen.
Desuden er Lerager og Delayney så aldrende, at MEM snart kan blive en nøglespiller for dem.

Men det er ligegyldigt, når det er FCK. Vi kommer ikke til at være 1. udfordrer til FCK indenfor en tidsramme, som giver mening at kunne spå om.
Helt enig med Uglen. Kommer der et bud på MEM eller en hvilken som helst anden spiller, som gør, CV kan købe kvalitetsspillere med videresalgs potentiale, så er det SÆLG også til FCK og M.
Enige om at være uenige

Latest posts

Back