New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Hmmmm. Jeg synes Bach er så dårlig defensivt, at jeg tror man smider Kahl derud hvis Links bliver skadet.
Jeg tror også Bach er tæt på slet ikke at blive talt med og virkelig vil være en nødløsning for JP, der først vil overveje en rokade. Jeg kunne egentlig godt se ham udvikle sig til noget på den position, men udviklingen er nok ikke helt hurtig nok til at det kan blive i AGF. Han kunne meget vel være en der skal videre.

Fredericia virker oplagt for Bach. Måske bare på lån. En hel sæson med Superliga spilletid kan måske gøre ham mere interessant.
Det vil dog være ude af position, da de ikke spiller med wingbacks. Men nok mere som venstre wing.

En anden tanke, hvis vi kan hente en transferfri målmand, så kunne man leje Wahlstedt til Fredericia i et år. Så kunne man måske se hvad han kan på det her niveau.

Last edited:
Spændende hvad der sker. Bach ligner ikke et alternativ til Links, men er heller ikke i nærheden af venstre 10'er.

Kampen i dag bekræftede vel det vi vidste før kampen (det jeg mente var etableret sandhed i hvert fald).

Carstensen er ikke helt på niveau med Beijmo.
Serra er et stykke fra, men ser momentvis spændende ud.

Af de 11 bedste er det kun Dalsgaard, der er på vippen og kun fordi man gerne vil skabe plads til Carstensen ... plads der ikke styrker holdet her og nu, men nok gavner på længere sigt.

Kahl sidder i en mellemsituation. Glimrende på bolden, fx smørfoden til Bech (du skylder en assist til Kahl!), men ikke en 'rigtig' forsvarsspiller, som illustreret i kampens slutning.

Jeg vil være mere mindre overrasket over en stopper ind, end ingen (og to ind vil ligge midt imellem). Alternativet til Dalsgaard er Beijmo. Og Dalsgaard kommer ind igen i dag, længe før Callø prøves af. Det er en begmand til Jensen-Abbew.

Badji er på vej tilbage og træner fuldt med, men man foretrækker alligevel spørgsmålstegnet Serra. Begmand

----

Mulige ud'er:

LW - hvis nogen vil købe

Dalsgaard (hvis nogen vil have ham nok, ellers behold)
Kahl (ét år tilbag')
Jensen-Abbew (Han skal spille fast, men ikke i AGF)
Beijmo - et år tilbage, bejlere. Hård at undvære

Serra og Badji, hvis nogen vil betale
PM, hvis udlandet kalder (håber jeg ikke)
Bech, hvis et bud er højt nok (håber det ikke).

Mulige Ind:
1) En eller to centerforsvarere, afhængigt af ud (0-1 ud, 1 ind. 2+ ud, 2 ind)
2) Central midt
3) WB, hvis Beijmo sælges
4) 9'er, hvis PM eller Serra sælges. (Tror godt de tørre sælge Badji uden erstatning)
5) 10'er, hvis Bech sælges ... ?

Hvis ingen sælges tror jeg stadig på centerforsvarer og en central midt.

Edit: jeg baserer min kun delvist på rygter og primært på sund (?) fornuft.

Spændende hvad der sker. Bach ligner ikke et alternativ til Links, men er heller ikke i nærheden af venstre 10'er.

Kampen i dag bekræftede vel det vi vidste før kampen (det jeg mente var etableret sandhed i hvert fald).

Carstensen er ikke helt på niveau med Beijmo.
Serra er et stykke fra, men ser momentvis spændende ud.

Af de 11 bedste er det kun Dalsgaard, der er på vippen og kun fordi man gerne vil skabe plads til Carstensen ... plads der ikke styrker holdet her og nu, men nok gavner på længere sigt.

Kahl sidder i en mellemsituation. Glimrende på bolden, fx smørfoden til Bech (du skylder en assist til Kahl!), men ikke en 'rigtig' forsvarsspiller, som illustreret i kampens slutning.

Jeg vil være mere overrasket over en stopper ind, end ingen (og to ind vil ligge midt imellem). Alternativet til Dalsgaard er Beijmo. Og Dalsgaard kommer ind igen i dag, længe før Callø prøves af. Det er en begmand til Jensen-Abbew.

Badji er på vej tilbage og træner fuldt med, men man foretrækker alligevel spørgsmålstegnet Serra. Begmand

----

Mulige ud'er:

LW - hvis nogen vil købe

Dalsgaard (hvis nogen vil have ham nok, ellers behold)
Kahl (ét år tilbag')
Jensen-Abbew (Han skal spille fast, men ikke i AGF)
Beijmo - et år tilbage, bejlere. Hård at undvære

Serra og Badji, hvis nogen vil betale
PM, hvis udlandet kalder (håber jeg ikke)
Bech, hvis et bud er højt nok (håber det ikke).

Mulige Ind:
1) En eller to centerforsvarere, afhængigt af ud (0-1 ud, 1 ind. 2+ ud, 2 ind)
2) Central midt
3) WB, hvis Beijmo sælges
4) 9'er, hvis PM eller Serra sælges. (Tror godt de tørre sælge Badji uden erstatning)
5) 10'er, hvis Bech sælges ... ?

Hvis ingen sælges tror jeg stadig på centerforsvarer og en central midt.

Edit: jeg baserer min kun delvist på rygter og primært på sund (?) fornuft.
Glimrende indlæg.

Kahls blunder til sidste skyldes jo også, at han pludselig er ude af position. Tingager ville nok også lave fejl hvis han blev højre wingback. Der er jo visse rutiner når man forsvarer. Dertil kommer, at Callø nok er mindre verbal end andre stoppere

Jeg synes Kahl faktisk gør det ret godt. Han dækker ofte stadig som en back, men det fungere fordi han oftest dækker wings

Jeg vil være mere overrasket over en stopper ind, end ingen (og to ind vil ligge midt imellem). Alternativet til Dalsgaard er Beijmo. Og Dalsgaard kommer ind igen i dag, længe før Callø prøves af. Det er en begmand til Jensen-Abbew.
Du tror mest på at der ikke kommer en centerforsvarer, men hvis der gør, tror du der kommer to? Men ja, hvis AJ ikke er skadet eller lignende burde han jo spille nu eller som minimum være den man sætter ind i en kamp som den i dag.

Latest posts

Back