Spændende hvad der sker. Bach ligner ikke et alternativ til Links, men er heller ikke i nærheden af venstre 10'er.
Kampen i dag bekræftede vel det vi vidste før kampen (det jeg mente var etableret sandhed i hvert fald).
Carstensen er ikke helt på niveau med Beijmo.
Serra er et stykke fra, men ser momentvis spændende ud.
Af de 11 bedste er det kun Dalsgaard, der er på vippen og kun fordi man gerne vil skabe plads til Carstensen ... plads der ikke styrker holdet her og nu, men nok gavner på længere sigt.
Kahl sidder i en mellemsituation. Glimrende på bolden, fx smørfoden til Bech (du skylder en assist til Kahl!), men ikke en 'rigtig' forsvarsspiller, som illustreret i kampens slutning.
Jeg vil være mere overrasket over en stopper ind, end ingen (og to ind vil ligge midt imellem). Alternativet til Dalsgaard er Beijmo. Og Dalsgaard kommer ind igen i dag, længe før Callø prøves af. Det er en begmand til Jensen-Abbew.
Badji er på vej tilbage og træner fuldt med, men man foretrækker alligevel spørgsmålstegnet Serra. Begmand
----
Mulige ud'er:
LW - hvis nogen vil købe
Dalsgaard (hvis nogen vil have ham nok, ellers behold)
Kahl (ét år tilbag')
Jensen-Abbew (Han skal spille fast, men ikke i AGF)
Beijmo - et år tilbage, bejlere. Hård at undvære
Serra og Badji, hvis nogen vil betale
PM, hvis udlandet kalder (håber jeg ikke)
Bech, hvis et bud er højt nok (håber det ikke).
Mulige Ind:
1) En eller to centerforsvarere, afhængigt af ud (0-1 ud, 1 ind. 2+ ud, 2 ind)
2) Central midt
3) WB, hvis Beijmo sælges
4) 9'er, hvis PM eller Serra sælges. (Tror godt de tørre sælge Badji uden erstatning)
5) 10'er, hvis Bech sælges ... ?
Hvis ingen sælges tror jeg stadig på centerforsvarer og en central midt.
Edit: jeg baserer min kun delvist på rygter og primært på sund (?) fornuft.