Målmandssituationen kommer vel helt an på, hvad vurderingeren af Wahlstedt er.
Det eneste, vi med sikkerhed ved er, at JH er foretrukket blandt de to - ifølge JP, fordi han er bedst med fødderne.
Hvis vurderingen af Wahlstedt fx er, at han ellers er et godt alternativ, at man måske bare skal skole ham lidt i spillet med fødderne og at han fint kan stå, hvis JH falder i niveau eller bliver skadet, så kan man godt undlade at hente en ny.
Der er mange eksperter og fans, der har dømt Wahlstedt ude, efter han blev sat af. Men ingen i AGF har sagt noget, og JP har jo tidligere vist, at han ikke er bange for at skifte på målmandspositionen.
Hvis man ikke vurderer, at Wahlstedt er klar til at tage over ved niveau/skade til Jesper Hansen, så er man nød til at hente en ny (første)keeper. Det går ikke, at have en andenkeeper, man ikke stoler på, og en førstekeeper, der er 40+.
Personligt tror jeg, man er ok komfortabel med det nuværende målmandsteam. Wahlstedt er ikke en dårlig keeper. Han har bare nogle væsentlige problemer i spillet med fødderne, og derfor kan han ikke slå Hansen af. Jeg tror, man henter en ny målmand, hvis den rigtige mulighed opstår eller hvis man får et godt bud på Wahlstedt. Ellers tror jeg, man holder det nuværende setup.