Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Der er intet i den artikel, der indikerer nedsat lungekapacitet. Faktisk regner knægten med at spille fuld tid i næste uge jf citat:TV2 Midtvest af alle steder: https://www.tvmidtvest.dk/viborg/ka...utter-for-jeg-vil-gerne-spille-fuld-tid-a4f38
Ved ikke om der er noget grundlæggende problem, men lyder som en udfordring de leder efter en løsning på.
Så hvornår kommer du til at spille 90 minutter?
- Jeg håber da i næste weekend. Det er det, jeg jagter, understreger Thomas Jørgensen.
Det er Nickolai Lund, der har taget Thomas Jørgensen ud i de fire Superligakampe i denne sæson. Cheftræneren tror dog godt, at Thomas Jørgensen kan spille 90 minutter.
- Men fordi man godt kan spille 90 minutter, er det ikke ensbetydende med, at man skal spille 90 minutter. Og Thomas giver inde på banen alt, hvad han overhovedet har i sig. Han arbejder stenhamrende hårdt. Men han bruger sig selv ekstrem meget, og i dag vurderede jeg, at tanken var tom, og derfor havde vi brug for friske kræfter, siger Nickolai Lund.
Det er helt sort for mig, at det skal blive til en historie om, at han har et generelt fysisk problem, der gør at han ikke kan spille 90 minutter (hvilket han også gjorde 9 gange i sidste sæson, hvis journalistens tal passer).
Edit: Faktisk står der i artiklen, at han har et opstartsefterslæb grundet u21-slutrunden. Det er nok det reelle problem...