Han har hverken scoret eller lavet assist. Det er fint med en god pasningsfod og teknik, men der skal komme noget ud af det, før jeg for alvor bliver begejstret. Hårdt arbejde forventer jeg af alle, der spiller for AGF, og det har heller ikke noget at gøre med hans placering på banen. En innerwing skal primært skabe noget offensivt.
Ok så han har trukket et straffespark lidt tilfældigt (imø). Jeg synes, han passer meget bedre centralt.
Jeg skal måske også lige nævne, at jeg havde meget høje forventninger til ham, da vi købte ham, og jeg ikke løbet tør for tålmodighed overhovedet. Jeg kan bare ikke se, hvad der gør ham bedre som innerwing end som central kreatør, og det er derfor, jeg spørger