New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 418K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Hvis nu der er noget om snakken omkring Polle og AC Horsens, så kunne CV passende tage fat i en af hans tidligere spillere fra Brøndby tiden

Ellers tak. Synes slet ikke han er god nok. Der vil jeg nok sætte barren lidt højere, hvis vi endelig skal hente en.
 
Hvis nu der er noget om snakken omkring Polle og AC Horsens, så kunne CV passende tage fat i en af hans tidligere spillere fra Brøndby tiden

Som jeg husker ham bedst, ville han være en forstærkning. Men der har også været en del udsving. Som anden 6’er ved siden af MEM ville det måske give mening
 
36 kampe i Championship seneste sæson er da i hvert fald tegn på nogen kvalitet.
Ikke rigtig. Der er mange spillere i den liga der får mange kampe og som ikke ville være en forstærkning. Manden er giga langsom og har et bundniveau der er tættere på 1. division end superligaen. 36 kampe for et sløjt norwich mandskab er ikke et kvalitetsstempel i sig selv og der er nok en grund til at han har fået at vide han ikke længere er ønsket på trods af de mange kampe.
 
Ikke rigtig. Der er mange spillere i den liga der får mange kampe og som ikke ville være en forstærkning. Manden er giga langsom og har et bundniveau der er tættere på 1. division end superligaen. 36 kampe for et sløjt norwich mandskab er ikke et kvalitetsstempel i sig selv og der er nok en grund til at han har fået at vide han ikke længere er ønsket på trods af de mange kampe.
Der er nok flere i den nuværende AGF trup der ville have niveau til Championship end modsat. Kvistgaarden har lige fået debut på landsholdet og er så skiftet til Championship
 
Jeg vil gerne smide Axel Kouame i bunken som en mulig venstre 10er. 21 år, fra Elfenbenskysten, og pt den bedste spiller i den finske liga. Han har før været rygtet til både Standard Liege og St Etienne, og han kommer til at skifte til en større liga allersenest til vinter (Inter fører ligaen, så de vil nok helst holde på ham året ud). Han koster næppe meget direkte fra Finland, men kan han tage springet, vil han pludseligt være meget attraktiv både for AGF og som muligt salgsobjekt videre ud i Europa. Hvis nogen læser med herinde - giv det gerne en tanke.
 
Jeg vil gerne smide Axel Kouame i bunken som en mulig venstre 10er. 21 år, fra Elfenbenskysten, og pt den bedste spiller i den finske liga. Han har før været rygtet til både Standard Liege og St Etienne, og han kommer til at skifte til en større liga allersenest til vinter (Inter fører ligaen, så de vil nok helst holde på ham året ud). Han koster næppe meget direkte fra Finland, men kan han tage springet, vil han pludseligt være meget attraktiv både for AGF og som muligt salgsobjekt videre ud i Europa. Hvis nogen læser med herinde - giv det gerne en tanke.
Det er nok den der “men kan han tage springet”, vi vel har slået os allermest på de senere år.

Men lyder da umiddelbart spændende 😊
 
Jeg vil gerne smide Axel Kouame i bunken som en mulig venstre 10er. 21 år, fra Elfenbenskysten, og pt den bedste spiller i den finske liga. Han har før været rygtet til både Standard Liege og St Etienne, og han kommer til at skifte til en større liga allersenest til vinter (Inter fører ligaen, så de vil nok helst holde på ham året ud). Han koster næppe meget direkte fra Finland, men kan han tage springet, vil han pludseligt være meget attraktiv både for AGF og som muligt salgsobjekt videre ud i Europa. Hvis nogen læser med herinde - giv det gerne en tanke.

Et spændende og realistisk navn.
4 mål og hele 9 assists i 18 kampe i denne sæson er flot. 12 mål og 24 assists i alle sine 67 kampe for klubben er også virkeligt stabilt.
Spørgsmålet er vel, om han feks er bedre end Emmery - eller om det er bedre at satse på ham.
 
@Tryllerik er helt enig - det er 9'er, 6/8'er, CB og GK der er vigtigst- og i hvertfald forventer jeg man når at hente til 2 ud af 4 positioner.
keeperen er vist givent, men jeg synes lidt nøglen er den famøse 4-back kæde. Hvis man vil det, kan de godt beholde Nico Poulsen, men hvis de vil spille med 3 så skal der både en VCB og en to-vejs midtbane spiller ind. Med et farvel til NP og en af AJ/Beijmo/Dalsgaard/Mølgaard.

Edit: der skal nok en venstrebenet stopper ind uanset hvad.
 
Jeg kunne bare godt tænke mig at vide om vi skal vente helt til sidst i vinduet før der sker noget 😄

Jeg kan godt acceptere det, vi er godt nede i fødekæden, men det er jo ikke sådan at vi ikke kunne gøre et eller andet hvis det skulle være, så forventningerne stiger også frem mod deadline.

Jeg tænker også at målmand må være den position det er mest sikkert at vi handler ind til, desværre ift hvordan situationen burde være. Jeg forventer også at vi skifter Serra ud med en anden angriber, men han må da gerne lige få lidt flere minutter til at overbevise om noget andet hvis JP kan se muligheden for det. Jeg er enig i at der bør hentes noget til forsvaret og så synes jeg rygterne omkring NP er interessante for en udskiftning der nærmest kan blive et paradigmeskifte.
 
Men skal vi virkelig bruge penge på en venstre 10er når klubbens dyreste spiller og klubbens største talent har vist gode takter på den plads

Det er jo en af fordelene ved at CV handler sent, så har både Emmery og Arnstad bevist de er en finurlig duo på venstre 10’er.

Kan da ikke forestille mig, at der var mange der havde set Arnstad være genial der..
 
Det er jo en af fordelene ved at CV handler sent, så har både Emmery og Arnstad bevist de er en finurlig duo på venstre 10’er.

Kan da ikke forestille mig, at der var mange der havde set Arnstad være genial der..
Nu har jeg set flere rose Arnstad som innerwing, og jeg må givetvis have overset mange gode aktioner, for produkt er der intet af indtil videre.

Jeg ser ham helst centralt i en 4-3-3 , da han imø slet ikke har farten til at true fra en yderlig position.
 
Nu har jeg set flere rose Arnstad som innerwing, og jeg må givetvis have overset mange gode aktioner, for produkt er der intet af indtil videre.

Jeg ser ham helst centralt i en 4-3-3 , da han imø slet ikke har farten til at true fra en yderlig position.
Nej - men hvem har leveret ‘produkt’ i år? Samt i de seneste 12 kampe?
 
Nu har jeg set flere rose Arnstad som innerwing, og jeg må givetvis have overset mange gode aktioner, for produkt er der intet af indtil videre.

Jeg ser ham helst centralt i en 4-3-3 , da han imø slet ikke har farten til at true fra en yderlig position.
Hvad mener du med “produkt”? Han har ikke scoret hvis det det du mener.

Han har været stærk i opspillet og kombinationsspillet - agf har +2 expected goals mod både rfc og fcm og han været helt afgørende for at spille bolden opad banen og skabe chancer (fx var han med til at fremtvinge straffe). Og så har han arbejdet stenhårdt defensivt, bl.a. med et hidsigt returløb efter 80 min mod fcm.

Ang. position virker han til befinde sig rigtig godt med et højt udgangspunkt og derfra finde mellemrum ml modstanderens forsvar og midtbane.
 
Hvad mener du med “produkt”? Han har ikke scoret hvis det det du mener.

Han har været stærk i opspillet og kombinationsspillet - agf har +2 expected goals mod både rfc og fcm og han været helt afgørende for at spille bolden opad banen og skabe chancer (fx var han med til at fremtvinge straffe). Og så har han arbejdet stenhårdt defensivt, bl.a. med et hidsigt returløb efter 80 min mod fcm.

Ang. position virker han til befinde sig rigtig godt med et højt udgangspunkt og derfra finde mellemrum ml modstanderens forsvar og midtbane.
Han har hverken scoret eller lavet assist. Det er fint med en god pasningsfod og teknik, men der skal komme noget ud af det, før jeg for alvor bliver begejstret. Hårdt arbejde forventer jeg af alle, der spiller for AGF, og det har heller ikke noget at gøre med hans placering på banen. En innerwing skal primært skabe noget offensivt.
Godt temposkifte, lavt tyngdepunkt, formidabel i små rum, og god teknik. Det her er årsagen til straffesparket mod RFC fx
Ok så han har trukket et straffespark lidt tilfældigt (imø). Jeg synes, han passer meget bedre centralt.

Jeg skal måske også lige nævne, at jeg havde meget høje forventninger til ham, da vi købte ham, og jeg ikke løbet tør for tålmodighed overhovedet. Jeg kan bare ikke se, hvad der gør ham bedre som innerwing end som central kreatør, og det er derfor, jeg spørger :)
 

Latest posts

D
Replies
728
Views
44K
Back
Top