New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 418K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
EfB skriver:
– Vi er i første omgang blevet enige om en etårig aftale, hvilket giver begge parter mulighed for at se hinanden an. Men lige nu glæder vi os til at komme i gang med samarbejdet og se ham folde sig ud på træningsbanen. Tiden må vise, om det er starten på et længerevarende partnerskab.

Lidt spøjs formulering, hvis der menes frikøbsklausul plejer man jo bare at nævne det, partnerskab lyder mere som noget mellem klubberne og der er netop allerede gået en del spillere den vej. Som udlejning med henblik på at komme op på et niveau vi kan bruge lyder det fornuftigt, Esbjerg kommer vel i top-6 hvor han gerne skal kunne bevise sig.

Esbjerg må også komme på TV lidt oftere så man kan kigge lidt med hvis han i øvrigt erobrer en plads på holdet.

der er sandt og sige ikke mange fristelser dernede
Sand og sige. Hobro er langt mindre, men jeg ved nu heller ikke om det, der er afgørende.
 
Kunne udlejningen af Gyamfi antyde, at vi har noget på vej ind? Jeg mener, en hurtig tekniker, der ikke er helt på superliganiveau endnu er vel bedre at have i truppen, end ingen hurtig tekniker?
Ja ja ja!!! Jeg fisker og håber, gør jeg.
Jeg forventer helt klart der kommer noget, spørgsmålet er om man kigger efter en decideret erstatning for Gyamfi og økonomisk kan udlejningen vel heller ikke være afgørende. Gyamfi repræsenterede også noget fart i offensiven selvom han ikke rigtig spillede og det element håber jeg man tilføjer noget mere af.
 
Kan godt li at EFB skriver at de får en spiller ind der arbejder stenhårdt i genpresset - Der må jeg altså være ærlig og sige at det er ikke det jeg har oplevet de kampe jeg har set ham spille - Hans undskyldning kan dog være at han ikke har kunne finde ud af hvornår han skulle gå i pres.

Men held og lykke til Gyamfi, jeg har altså en anelse om vi ikke kommer til at se ham igen.
 
Last edited:
Kunne udlejningen af Gyamfi antyde, at vi har noget på vej ind? Jeg mener, en hurtig tekniker, der ikke er helt på superliganiveau endnu er vel bedre at have i truppen, end ingen hurtig tekniker?
Ja ja ja!!! Jeg fisker og håber, gør jeg.
Man kan håbe. Men det kan også bare betyde, at Badji er klar.. Tchamche har overhalet Gyamfi, og man giver Serra en chance resten af efteråret.
 
Man kan håbe. Men det kan også bare betyde, at Badji er klar.. Tchamche har overhalet Gyamfi, og man giver Serra en chance resten af efteråret.
Lyseslukker! ;)
Nej, du har ret, det ville i øvrigt også være gode nyheder om Badji begyndte at være klar. Med Badji, Serra og Paddy har vi i øvrigt numerisk spidsangribere nok. Kvaliteteten kan vi så altid diskutere, men jeg tror under ingen omstændigheder på en ny 9'er, hvis ikke Serra (mest sandsynlige bud) bliver sendt videre.
 
Lyseslukker! ;)
Nej, du har ret, det ville i øvrigt også være gode nyheder om Badji begyndte at være klar. Med Badji, Serra og Paddy har vi i øvrigt numerisk spidsangribere nok. Kvaliteteten kan vi så altid diskutere, men jeg tror under ingen omstændigheder på en ny 9'er, hvis ikke Serra (mest sandsynlige bud) bliver sendt videre.
Det er sikkert rigtigt. Jeg har stadig mareridt om dengang, vi solgte Stage til FCK, men JN var sgu ligeglad (refererede dog til Stages "brændende ønske" om at skifte til FCK, hvilket jo snart materialiserede sig i Stages dagligstue i Aarhus C). Jeg hader virkelig, når vi selv gør det dér.
 
Lyseslukker! ;)
Nej, du har ret, det ville i øvrigt også være gode nyheder om Badji begyndte at være klar. Med Badji, Serra og Paddy har vi i øvrigt numerisk spidsangribere nok. Kvaliteteten kan vi så altid diskutere, men jeg tror under ingen omstændigheder på en ny 9'er, hvis ikke Serra (mest sandsynlige bud) bliver sendt videre.
Man har lov at håbe, især efter Paddy nærmest har vist sig at være et eller flere niveauer pt under hvad han tidligere har præsteret. Og Serra har vel aldrig rigtigt vist noget hos os over længere tid, så skal vi satse på stefan tchamche eller omskole sebastian jørgensen eller bech
 
EfB skriver:
– Vi er i første omgang blevet enige om en etårig aftale, hvilket giver begge parter mulighed for at se hinanden an. Men lige nu glæder vi os til at komme i gang med samarbejdet og se ham folde sig ud på træningsbanen. Tiden må vise, om det er starten på et længerevarende partnerskab.

Lidt spøjs formulering, hvis der menes frikøbsklausul plejer man jo bare at nævne det, partnerskab lyder mere som noget mellem klubberne og der er netop allerede gået en del spillere den vej. Som udlejning med henblik på at komme op på et niveau vi kan bruge lyder det fornuftigt, Esbjerg kommer vel i top-6 hvor han gerne skal kunne bevise sig.

Esbjerg må også komme på TV lidt oftere så man kan kigge lidt med hvis han i øvrigt erobrer en plads på holdet.


Sand og sige. Hobro er langt mindre, men jeg ved nu heller ikke om det, der er afgørende.
Der er ingen frikøbsklausul i lejeaftalen, så enten tror CV stadivæk på ham, eller også vil Esbjerg ikke betale det han krævede:

 
Så er vi på 2 trænere, der har vejet Gyamfi og fundet ham for let.
Isoleret set fint med lejemål, men hvor er det skuffende med to af dem i træk.

Det var så de 9 Mille, som SIB hældte ud af vinduet....
Lad os nu se om de er hældt ud af vinduet. Manden er kun 20 endnu. Det er bestemt en mulighed, at han vender tilbage om et år og brager igennem. De kan ikke alle være Yamal/Messi :)
 
Der er ingen frikøbsklausul i lejeaftalen, så enten tror CV stadivæk på ham, eller også vil Esbjerg ikke betale det han krævede:

Problemet er vel, at hvis han begynder at præstere for Esbjerg, så vil vi gerne selv have ham. Så derfor skulle en frikøbsklausul være ret høj.
Bliver han blød mellemvare (ikke fast mand i Esbjerg), så kan han være et talent som Esbjerg kan se en ide i at udvikle og så kan man jo forhandle pris der. Som det er, har han stadig noget potentiale, som gør at han godt kan sælges, selvom prisen pt. vil være lavere end købsprisen.
 
Jeg tager ja-hatten på - i forhold til jeg stadig tror på Gyamfi - og vælger at tro, der ikke er en frikøbsklausul, fordi CV og JP tror på ham.
Jeg håber og tror på, de holder fast i hans spidskompetencer som fart og x-factor og at et ekstra år på lavere niveau og forhåbentlig mange kampe, kan udvikle hans manglende taktiske forståelse.

EfB virker som en klub, der endelig er ved at være veldrevet og så spiller de vist også en god omgang offensiv fodbold. Godt match.
 
Jeg er så sindssygt træt af, at vores transferkroner ikke er på banen.

AJ, Gyamfi, Wahlstedt, Badji er de nyeste eksempler. Men ak.... Alt for lidt af det vi har købt har ikke præsteret.

Og ja Badji er skadet, og ville have spillet noget mere nu her, hvis han var klar - MÅSKE.

Men det er stadig utroligt trist at tænke på, at SIB var så elendig til at bruge transfermidlerne.
 
Jeg er så sindssygt træt af, at vores transferkroner ikke er på banen.

AJ, Gyamfi, Wahlstedt, Badji er de nyeste eksempler. Men ak.... Alt for lidt af det vi har købt har ikke præsteret.

Og ja Badji er skadet, og ville have spillet noget mere nu her, hvis han var klar - MÅSKE.

Men det er stadig utroligt trist at tænke på, at SIB var så elendig til at bruge transfermidlerne.
Vi er nu nede på 20 kampklare markspillere, så CV er godt i gang med at rense ud. Salg af Wahlstedt og Serra må være næste mål. Så må vi se, om Badji, Gyamfi og AJ skal samme vej.

Men det er nok en god ide, hvis der også begynder at komme nogen ind i stedet.
 
Jeg tager ja-hatten på - i forhold til jeg stadig tror på Gyamfi - og vælger at tro, der ikke er en frikøbsklausul, fordi CV og JP tror på ham.
Jeg håber og tror på, de holder fast i hans spidskompetencer som fart og x-factor og at et ekstra år på lavere niveau og forhåbentlig mange kampe, kan udvikle hans manglende taktiske forståelse.

EfB virker som en klub, der endelig er ved at være veldrevet og så spiller de vist også en god omgang offensiv fodbold. Godt match.
Jeg håber også på at det endelig går op for Gyamfi, at han er nød til at stramme op på disciplinen, hvis ikke han vil ende i Hobro eller Esbjerg. Som jeg forstår det, er det ikke de tekniske færdigheder der holder ham ude, men de taktiske og så indstillingen, der kan endnu en sæson på et lavere niveau måske være med at at ændre i hvert fald indstillingen?
 
Jeg er så sindssygt træt af, at vores transferkroner ikke er på banen.

AJ, Gyamfi, Wahlstedt, Badji er de nyeste eksempler. Men ak.... Alt for lidt af det vi har købt har ikke præsteret.

Og ja Badji er skadet, og ville have spillet noget mere nu her, hvis han var klar - MÅSKE.

Men det er stadig utroligt trist at tænke på, at SIB var så elendig til at bruge transfermidlerne.
Enig. Det er frustrerende. Men hvis man er mere i humør til en positiv vinkel, så kan man glæde sig over, at Arnstad ser ud til at blive et vanvittigt godt køb. At overtale ham til at tage til Aarhus viser sig nok at blive lidt af et scoop mellem de mange dårlige transfers.
 
Enig. Det er frustrerende. Men hvis man er mere i humør til en positiv vinkel, så kan man glæde sig over, at Arnstad ser ud til at blive et vanvittigt godt køb. At overtale ham til at tage til Aarhus viser sig nok at blive lidt af et scoop mellem de mange dårlige transfers.

Ja han bliver fed!

Men for faen, vi har jo en dårligere hit rate end united 😂
 

Latest posts

D
Replies
728
Views
44K
Back
Top