EfB skriver:
– Vi er i første omgang blevet enige om en etårig aftale, hvilket giver begge parter mulighed for at se hinanden an. Men lige nu glæder vi os til at komme i gang med samarbejdet og se ham folde sig ud på træningsbanen. Tiden må vise, om det er starten på et længerevarende partnerskab.
Lidt spøjs formulering, hvis der menes frikøbsklausul plejer man jo bare at nævne det, partnerskab lyder mere som noget mellem klubberne og der er netop allerede gået en del spillere den vej. Som udlejning med henblik på at komme op på et niveau vi kan bruge lyder det fornuftigt, Esbjerg kommer vel i top-6 hvor han gerne skal kunne bevise sig.
Esbjerg må også komme på TV lidt oftere så man kan kigge lidt med hvis han i øvrigt erobrer en plads på holdet.
Sand og sige. Hobro er langt mindre, men jeg ved nu heller ikke om det, der er afgørende.