Ja. Måske er det bare indkøring, men det er ikke eneste mulige forklaring.
Måske var Wahlstedt bare lidt ude af form i sommeren '24, og måske skulle Gyamfi bare have en måned før han var klar.
Som jeg prøver at gøre opmærksom på, ka det sagtens gå helt normalt for de to nye. Men det provokerer min logiske sans helt ekstremt at JP ikke straks vil benytte sine nye våben - især når man tager truppens beskaffenhed ind i ligningen.
Carstensens plan ser mere 'rigtig' ud end Jørgensen. Men stadig: hvis det er de forstærkninger man står til at få, er det så ikke meget (mest) rimeligt at forvente de er så ønskede af træneren at de bringes i spil med det samme?
Man kan sagtens latterliggøre det synspunkt, bedst illustreret ved det er forsøgt. Vi har ikke vished fra fem kamp, så jeg benytter de data jeg har, og jeg er ikke imponeret, især ikke af Jørgensen.
@Ato Vari skal ikke tages til indtægt for mine spekulationer, men han præsenterede de knap så imponerende stats på Jørgensen der har gjort mig mere utilfreds med tingenes tilstand.
Jeg tager chancen og kalder en mulig ugle i mosen, bare fordi jeg bliver provokeret på logikken.