Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Det afhænger meget af hvad man evaluerer. Jeg evaluerer bidrag til en trup der mangler. Man kan sagtens se begge spillere blive gode for AGF over sæsonen fx, men derfor undrer jeg mig stadig.
når man melder ud der mangler en wingback må det være fordi der mangler en wingback. Men det gjorde der så ikke alligevel fordi Beijmo spillede det meste af første kamp, og Bach kom ind for Links. Mod Randers kom Carstensen ind for Links, hvilket er ude af position, men bedre.-Samtidig vil du smide Carstensen på en venstre wingback som han ikke har spillet før?
EDIT: Jeg vil godt imødekomme lidt, Carstensen har spillet venstre back før, to gange faktisk i de 163 kampe jeg har kunne finde på ham. Den ene var mod Vendsyssels recerver i det der dengang hed Reserveholdsligaen i April måned 2019.
Ellers skulle man have hentet to wingbacks, eller holdt fast i Bach i venstre side.
Så Carstensen har spillet en rolle, men i den side hvor Bach var reserven. Dvs man er blevet 'reddet' af at den venstre wingback man troede man havde i reserve faktisk ikke er wingback alligevel, og dermed har Carstensen alligevel spillet en rolle.