Jeg er så sindssygt træt af, at vores transferkroner ikke er på banen.
AJ, Gyamfi, Wahlstedt, Badji er de nyeste eksempler. Men ak.... Alt for lidt af det vi har købt har ikke præsteret.
Og ja Badji er skadet, og ville have spillet noget mere nu her, hvis han var klar - MÅSKE.
Men det er stadig utroligt trist at tænke på, at SIB var så elendig til at bruge transfermidlerne.