New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 418K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Hehe altså David kunne selvfølgelig godt være interesseret i Polle og en tanke jeg synes der melder sig hvis Horsens har budt er, at der har været nogle signaler fra AGF om at man godt kunne være interesserede i at sælge.
Selvfølgelig kunne Horsens godt være interesseret. Faktisk kunne jeg også godt se OB være det.

Dog her Horsens allerede hente Brandhof fo Patrick Olsen.

Jeg synes Polle er en dejlig oprydder, men når vi spiller som vi gør nu. Så mangler jeg virkelig en spiller på den højre 6’er der minder mere om MEM. Det drive. De længere bolde som han formår at smide til “sin” wingback og hans vendinger.

Jeg synes Polle er klart bedst i en 4-1-4-1 eller noget der minder om det. Som ene mand der sætter restforsvaret
 
Selvfølgelig kunne Horsens godt være interesseret. Faktisk kunne jeg også godt se OB være det.

Dog her Horsens allerede hente Brandhof fo Patrick Olsen.

Jeg synes Polle er en dejlig oprydder, men når vi spiller som vi gør nu. Så mangler jeg virkelig en spiller på den højre 6’er der minder mere om MEM. Det drive. De længere bolde som han formår at smide til “sin” wingback og hans vendinger.

Jeg synes Polle er klart bedst i en 4-1-4-1 eller noget der minder om det. Som ene mand der sætter restforsvaret
Ja i den specifikke rolle defensivt anker kan han nogle ting der er på meget højt Superliga-niveau, fremad banen kan han mere end han har ry for når han får lov, men bare stadig så tilpas begrænset at det vil give mening at udskifte ham med en anden type spiller i JP’s system. Det er interessant hvis man aktivt forsøger at afsætte NP, det vil selvfølgelig også frigive en lønning i toppen af hierarkiet.
 
Valdemar Lund skal væk fra Molde.

22 år, venstrebenet centerforsvar.

45 kampe for FCK og 50 kampe for Molde

Har samme agent som Carstensen og Jørgensen.

Spørgsmålet er om det er en stor nok opgradering på vcb i forhold til Kahl.
Jeg husker ham ikke rigtig, men jeg er på ingen måde overbevist over Kahl, selvom han spillede en fin kamp i går. HVis Lund har et pænt niveau så kan det give mening at bytte rundt, såfremt vi kan sælge Kahl, der jo kun har 1 år tilbage af kontrakten (hvis jeg husker korrekt). Lund vil fortsat have videresalgspotentiale hvis han præsterer. Kan vi lave en dobbelwhammy med Engaard, så vil det være fint :)
 
Jeg husker ham ikke rigtig, men jeg er på ingen måde overbevist over Kahl, selvom han spillede en fin kamp i går. HVis Lund har et pænt niveau så kan det give mening at bytte rundt, såfremt vi kan sælge Kahl, der jo kun har 1 år tilbage af kontrakten (hvis jeg husker korrekt). Lund vil fortsat have videresalgspotentiale hvis han præsterer. Kan vi lave en dobbelwhammy med Engaard, så vil det være fint :)
Kahl er usikker pga kontrakten, men ellers en fin forsvarsspiller med styrken på bolden, og oplagt som venstre back.

Pt. Har man langtidsskadede Mølgaard, der ikke havde niveau i foråret og Jensen-Abbew som afløsere i forsvaret. Det er to der ikke kan slå Dalsgaard af. Dertil Callø som skal lempes ind på holdet.

Man tør næppe spille 4-back fordi der mangler bare én 'rigtig' centerforsvarer som makker til Tingager (jeg kan godt lide Jensen-Abbew, så har et lille håb om han måske kan, men tvivler meget).

Derfor er en kvalificerede forsvarsspillere meget velkomne, også uden salg.
 
Valdemar Lund skal væk fra Molde.

22 år, venstrebenet centerforsvar.

45 kampe for FCK og 50 kampe for Molde

Har samme agent som Carstensen og Jørgensen.

Spørgsmålet er om det er en stor nok opgradering på vcb i forhold til Kahl.

Jeg synes, det er et virkeligt interessant bud.
Han har været tæt på at blive lånt ud til AIK, så ingen tvivl om, at han skal væk fra Molde.
 
Han har ikke spillet andet end 4-back kæde tror jeg.

Spillet 45 kampe for FCKs førstehold og 50 for Moldes. Begge klubber spiller med 4-back kæde
Men han har vel også erklæret sin kærlighed til Fck selvom jeg mener han sagde, at det endte med en træls exit.

Mon ikke han vil gå langt, for ikke at ende i Aarhus og hellere satse på udlandet. Lyder ellers oplagt med en lejeaftale, som var hensigten med den glippede aftale med AIK.
 
Ja, men derfor husker jeg ham stadig som en spiller med de samme udfordringer, og en større sample size gør det ikke ligefrem mere attraktivt
Jeg har ikke set ret meget Molde med ham.

De mentale udfordringer jeg så i FCK var ikke noget jeg tænkte andre 18-20 årige ikke ville have. Medmindre de var Zanka, Agger osv.

Jeg synes 45 kampe i FCK som 20-årig, hvor han bl.a spillede meget da de vandt The Double, taler for et vist niveau.
 
Men han har vel også erklæret sin kærlighed til Fck selvom jeg mener han sagde, at det endte med en træls exit.

Mon ikke han vil gå langt, for ikke at ende i Aarhus og hellere satse på udlandet. Lyder ellers oplagt med en lejeaftale, som var hensigten med den glippede aftale med AIK.
Det ser vi gang på gang er ligegyldigt. Hvis ikke han får spilletid i Molde, og FCK ikke vil have ham tilbage, så tror jeg ikke det er et problem for ham at skifte til AGF, og heller ikke noget jeg kunne forestille mig FCK fans vil tænke specielt meget over. Det er jo ikke just BIF, men blot en sportslig "rival" - i anførselstegn fordi vi ikke rigtig er en sportslig rival til FCK.
 

Latest posts

D
Replies
730
Views
44K
Back
Top