Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Selvfølgelig kunne Horsens godt være interesseret. Faktisk kunne jeg også godt se OB være det.Hehe altså David kunne selvfølgelig godt være interesseret i Polle og en tanke jeg synes der melder sig hvis Horsens har budt er, at der har været nogle signaler fra AGF om at man godt kunne være interesserede i at sælge.
Dog her Horsens allerede hente Brandhof fo Patrick Olsen.
Jeg synes Polle er en dejlig oprydder, men når vi spiller som vi gør nu. Så mangler jeg virkelig en spiller på den højre 6’er der minder mere om MEM. Det drive. De længere bolde som han formår at smide til “sin” wingback og hans vendinger.
Jeg synes Polle er klart bedst i en 4-1-4-1 eller noget der minder om det. Som ene mand der sætter restforsvaret