New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 452K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Mikkel Duelund er det århusianske svar på dolkestødslegenden...

Ej mere seriøst synes jeg stadig, at det var den rigtige beslutning.Bliver Duelund en kæmpe profil i Superligaen, ændrer jeg gerne standpunkt.
Jeg synes Duelund efterhånden virker som Komiske Ali.

Han var med i truppen 15. September 2024 efter han havde været ude med en ankelskade. Han blev endelig klar der. Det er mig bekendt ikke et år siden.

En tanke dog. CV forlænger med Dalsgaard, PM & JH. Så uden dem, er AGF så nedrykningstruet? Hvor er AGF med disse spillere...sikre i superligaen ?
AGF: sensete 29 superliga kampe gav 29 point. Hvor er retningen? Jeg synes ikke AGF kommer med ret gode svar.
CV forlænger også Anderson og MEM. Henter Carstensen og Jørgensen.

AGF har inden for de sidste 6-7 måneder skiftet Sportsdirektør og Cheftræner.

Udefra set ligner det en klub, der godt ved pilen peger i den forkerte retning

En tanke dog. CV forlænger med Dalsgaard, PM & JH. Så uden dem, er AGF så nedrykningstruet? Hvor er AGF med disse spillere...sikre i superligaen ?
AGF: sensete 29 superliga kampe gav 29 point. Hvor er retningen? Jeg synes ikke AGF kommer med ret gode svar.

Forstår ikke din logik. Hvad mener du egentligt?

Han

Han er hvert fald lille. Men er er ubehageligt hurtig.

Jeg er ikke overbevist om at JP nødvendigvis vil spille med en target mand. Hvis du vil spille med Kørgensen og Arnstad som 10’ere vil det jo ikke gøre noget du har en der kan spilles i fødderne og dybden.
Han har i Viborg spillet med Renato Jr op 190 og Ementa på 202.

Haft masser af bolde op på dem der skal lægges af til Serginho, Jensen osv

Nej - men han har jo ikke spillet med en target mand.

PM har været gået ned i banen og skulle spille derfra.
Men har har prioriteret fysisk tilstedeværelse i boksen. Fremfor f.eks hurtighed.

De to mål vi - trods alt - har scoret her, alt andet lige, være mål der er lettere at lave som en fysisk stærk og stor angriber end en type
På 1.69 cm

Forstår ikke din logik. Hvad mener du egentligt?
Jeg vil mene jeg udtrykker det ret logisk, men så mere tydeligt her; jeg...ved...ikke...hvad...AGFs...retning...er !!! Og AGF er vist selv i en proces efter en 5 års plan som fejlede fælt på målene (meget var dog godt alligevel). Du behøver nu heller ikke forstå min bekymring, det er blot en bekymring. Jeg tror faktisk...understreger TROR...at der er folk i AGF, som er bekymrede for denne sæson.

Btw, om det var PC, JN, SIB eller CV som forlængede med HD er mig ligegyldigt, jeg ikke ude efter CV. CV og JP har en stor opgave foran sig og der er tid endnu...men jeg er stadigvæk bekymret for AGF.

Slutteligt, AGF gav kun pengene 9 gange igen for et par dage siden, hvis det "utænkelige" nu skete. :ROFLMAO: Og nej, lad nu være med at kommentere (gælder alle) på det.

Men har har prioriteret fysisk tilstedeværelse i boksen. Fremfor f.eks hurtighed.

De to mål vi - trods alt - har scoret her, alt andet lige, være mål der er lettere at lave som en fysisk stærk og stor angriber end en type
På 1.69 cm

Ja det har du ret og det kan sagtens være han foretrækker stor fysik.

Men lige nu har vi 3 angribere der minder om hinanden, og det er at alle 3 angribere har en stor fysik og vel nok nærmest er target mænd.

Men jeg håber man kigger efter fart på 9’eren.

Jeg vil mene jeg udtrykker det ret logisk, men så mere tydeligt her; jeg...ved...ikke...hvad...AGFs...retning...er !!! Og AGF er vist selv i en proces efter en 5 års plan som fejlede fælt på målene (meget var dog godt alligevel). Du behøver nu heller ikke forstå min bekymring, det er blot en bekymring. Jeg tror faktisk...understreger TROR...at der er folk i AGF, som er bekymrede for denne sæson.

Btw, om det var PC, JN, SIB eller CV som forlængede med HD er mig ligegyldigt, jeg ikke ude efter CV. CV og JP har en stor opgave foran sig og der er tid endnu...men jeg er stadigvæk bekymret for AGF.

Slutteligt, AGF gav kun pengene 9 gange igen for et par dage siden, hvis det "utænkelige" nu skete. :ROFLMAO: Og nej, lad nu være med at kommentere (gælder alle) på det.

Ok - jeg kan også se tingene eskalere i negativ retning.

Jeg har bare svært ved at se betydningen af forlængelserne med de gamle i den sammenhæng. Det er ikke rigtigt en indikator for ret meget. Det er foreneligt med alle retninger. Ungt, gammelt, dyrt, billigt osv.

Det er snarere hvor store roller de kommer til at spille som er interessant.

Ja det har du ret og det kan sagtens være han foretrækker stor fysik.

Men lige nu har vi 3 angribere der minder om hinanden, og det er at alle 3 angribere har en stor fysik og vel nok nærmest er target mænd.

Men jeg håber man kigger efter fart på 9’eren.

Vi skal have en ny start 11 - 9'er ja.
Og hvis han har fart og teknik, så har han nok ikke bevist målscorer-egenskaber og fysik/spilfordelingsegenskaber også.
For så koster han da 40 mio?

Jeg tror vi skal have 2 angribere ind over det næste år.
Serra/Gyamfi ud, og Bech måske også.

Og erstat PM med en 9'er med mere fart - og en 2.angriber også med fart :D

Og Bech er mere fordi der er bud på ham - og vi måske skal sælge ham for at finansiere genopbygningen - og Bech om 1 år har været her så længe, at han nok ikke er manden vi bygger noget nyt op om. Og hvis vi skal spille en anden formation der kræver hurtige kanter/wings/angribere - så synes jeg ikke han er typen, og han er jo desværre ikke en god 9'er heller.

Jeg havde gerne set Mathias Jørgensen-typen som 2.angriber i AGF når vi spiller med 2.
Haugen havde ingen teknik - og det har Bech heller ikke - og alt for ofte løber farlige situationer ud i vandet.

Jeg savner Andersons fart med bolden. Jeg savner fart.

Og Bech er mere fordi der er bud på ham - og vi måske skal sælge ham for at finansiere genopbygningen - og Bech om 1 år har været her så længe, at han nok ikke er manden vi bygger noget nyt op om. Og hvis vi skal spille en anden formation der kræver hurtige kanter/wings/angribere - så synes jeg ikke han er typen, og han er jo desværre ikke en god 9'er heller.

Jeg havde gerne set Mathias Jørgensen-typen som 2.angriber i AGF når vi spiller med 2.
Haugen havde ingen teknik - og det har Bech heller ikke - og alt for ofte løber farlige situationer ud i vandet.

Jeg savner Andersons fart med bolden. Jeg savner fart.
Er der bud på Bech?

Mikkel Duelund er det århusianske svar på dolkestødslegenden...

Ej mere seriøst synes jeg stadig, at det var den rigtige beslutning.Bliver Duelund en kæmpe profil i Superligaen, ændrer jeg gerne standpunkt.

Edit: Og jeg under i den grad Duelund, at jeg tager fejl.
Det ville være fedt hvis Duelund kom helt tilbage på sporet, det er bare pisse irriterende at AGF måske har haft den største udgift i forhold til dette, imens det begynder at se ud til at Vejle kan høste frugterne af den investering.

Det ville være fedt hvis Duelund kom helt tilbage på sporet, det er bare pisse irriterende at AGF måske har haft den største udgift i forhold til dette, imens det begynder at se ud til at Vejle kan høste frugterne af den investering.
Det var også det ved det jeg forventede ville ærgre mig mest, man henter ham velvidende der er skadesproblemer, men investerer masser af tid og ressourcer i det fordi der potentielt også er et meget højt niveau. Det kan så ende med at man nøjes med alle investeringerne, men forærer gevinsten væk. Jeg hæfter mig nu også ved at der med CV kom et par friske øjne på ham.

Vejle kan have ramt perfekt med ham og Hjulsager, men man skal jo også foretage vurderingen ift risiko og så acceptere hvis det går godt et andet sted. Desuden var han en med kontraktudløb som måske skulle have en højere løn i AGF og CV har så lidt mere at bruge på holdet på noget med større salgspotentiale. Vi mangler bare lige at se hvad det er han henter i stedet :)

Latest posts

Back