New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 390K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Hvad beviste Helenius? Han var da kampdygtig da han kom og blev ikke hentet på en kort aftale. At vi valgte at sælge ham hurtigt er ikke det samme. Det er da en helt anden situation end en semiinvalid Jørgensen.
Er Nicolai Jørgensen skadet da?
I så fald havde jeg slet ikke fået det med, og så skal han da SLET ikke hertil. Det er ikke et Diks-projekt vi mangler pt.

Men vil gerne understrege, at det vi gjorde FØRHEN var at gøre ham til førsteangriber (Søren Larsen), og at være ham man skulle hænge sit håb på. Der er forskel på det, og så på en der kan supplere/gardere, og dermed ikke blive udsat for samme spille-pres ift en slidt krop etc.
Men derfor kunne det jo sagtens ende med kronisk ude af truppen alligevel. Det har vi jo set med Arzani og MJ etc.

Kort og godt:
Ingen kan være uenige i at vi skal have en klasse venstreback. Det får vi også.

Når vi har det er vi fint kørende, selvom Munks ikke er i Diks-klassen, så har han dog spillet meget i to år og været med til at spille os nr 3-4.

Diks spillede kun 895 og 1600 min på to sæsoner - og en del af kampene poly: vb, mf, 6er, kant.
Ud af knap 6500 min

Mon ikke vi overlever.

Vi kommer til at savne målene fra diks-højer, men andre på steppe op. Vi har også spillet meget efter Diks hoved, nu kan ting, pm, haus osv komme mere i spil. Højer har også sparket alle dødbolde, og brændt meget, nu kommer PO, Jon og Albert i spil - tænker de måske er stort set lige så gode faktisk eller hurtigt bliver det. Synes faktisk vi forsømt at veksle lidt.

Mht bredden:
Gers lignede jo en overgang en der kunne slå højer af. Julle og Oliver er fint delt 3 valg
Oliver er vel lige så god som Munks. Lassen har super speed på kanten. Anbo var super god de 2½ kampe han fik inden han blev skadet.

De kan udvikle sig.
Vi har 4 muligheder på begge backs.

Sandsynligheden for et europæisk gruppespil, forsvandt over to kampe mod Randers, ikke i dette transfervindue.
Spot on!
Jeg vil helt vidt gerne i et europæisk gruppespil, men realistisk set bliver det ikke i år. Hvis vi når til sidste kval-runde, står hold som West Ham og Roma og venter (her vil jeg i øvrigt til enhver tid vælge Roma - et italiensk hold, der endnu ikke er igang med turneringen kontra et PL hold, som har et par PL kampe på samvittigheden? Det er en no-brainer), så det er ikke som sådan sandsynligt, at vi kommer i gruppespillet, heller ikke om SIB valgte at sprænge banken og hente en spandfuld profiler ind.

I forhold til den eksisterende trup:
Grønbæk, Hvidt, Duncan, Links, Hausner - altså et halvt hold, er alle unge og vil have udsving. Men deres konstante niveau vil hele tiden blive bedre. Munksgaard hører jo næsten også med i den kategori. Min pointe er, at selvom vi mener, at holdet er lettere profilløst og amputeret lige nu, så ved vi reelt ikke, hvor meget ovenstående spillere har forbedret sig.
Læg dertil at Tengstedt reelt er en ubekendt faktor lige nu og at truppen i det hele taget er enormt sammenspillet.
Oven i dét kommer så, at vi kommer til at ændre på vores udtryk, netop fordi holdet måske to største aktiver, Diks og Højer, er væk. Det må betyde, at et par af vores modstandere får sig en overraskelse i starten af sæsonen...

...og således fik jeg skrevet mig selv op i humør :-)
Helt seriøst: Jeg tror vi skal slå koldt vand i blodet og forsøge at stole på SIB, DN og JN. Jeg er sikker på, de har en plan, som de følger minutiøst. Jeg er sikker på, det er en god plan, med en indbygget plan B og C.
Jeg tror stadig vi står over for en meget hård sæson, og for mig er top 6 endnu engang det samme som godkend og bestået.
Al succes i pokalen er bonus - men et minimumskrav her må være, at vi også spiller pokalbold i foråret; forudsat vi ikke trækker noget virkelig træls (FC bastarder o.lign) i løbet af efteråret.

Jeg må indrømme, at jeg slet ikke deler den tilsyneladende udbredte nedvurdering af Gift Links på dette forum.

Han leverer altid fuld indsats og fight. Han har speed og en fin teknik (de to ting clasher dog nogle gange). Han har et tørt hug.

Links har 4 mål og 3 assists på 1.900 minutter (21 fulde kampe). Han konverterer ca dobbelt så højt som Grønbæk (scoringsprocent 20 % vs 11 %). Links har 75 % vellykkede afleveringer, i den høje ende for AGFs offensive spillere (på niveau med Patrick Olsen). Han har næsthøjest antal højintense løb, og næstflest antal løb i høj fart (overgået af Højer).

Han har skabt 26 chancer - det er det halve af Patrick Olsen, der er vores createur, men ikke langt under Thorsteinsson, og dobbelt så mange som Grønbæk med samme antal minutter.

Links er 22 år gammel, og bygger på. Han skal selvfølgelig holdes ved ilden og have konkurrence om spilletiden, men han leverer altså allerede nu.
Jeg støtter op her. Og har også været inde på de stats bl.a. i efteråret.
Men der er ingen vej uden om, at han kørte tør i foråret. 1 sølle mål hele foråret i et program hvor vi virkelig hungrede efter scoringer. Det var ikke godt nok. Og værst af alt er, at han aldrig går direkte uden om sin modstander og går på kassen, men nærmest hele tiden går skråt ud af mod hjørneflaget hvis han bliver presset således at han kan få plads til at forsøge at gå udenom til indlæg (med et forsvar som er 100% tilbage og på plads på dette tidspunkt)..

Til Links' forsvar skal det netop understreges, at han i Cape Town mest spillede venstrekant (i de klip jeg så forud for hans debut for os), og jo altså er højrebenet. Derfor kan han ikke rigtig trække ind i banen og skyde fra højrekanten. Jeg er ikke i tvivl om, at Links ville score mere fra venstrekanten. Men da han fik chancen i foråret på venstrekanten spillede han sin dårligste kamp spillemæssigt. Det var jeg meget træt af at se.

Men Albert Grønbæk og Blume scorede 0 mål hele foråret i Ligaen (udover Blumes til sidst i playoff-finalen, som jo ikke var en regulær ligakamp).
Så altså når Links, Albert og Blume tilsammen lavede 1 mål, så var det jo tæt på en lille skandale. Og Jon fik heller ikke gang i sine scoringer før helt til sidst. Han scorede mod Lyngby hjemme i runde 2 af foråret (fin målnæse der) men så ikke igen før sejren over Randers hjemme i runde 26. 11 kampe imellem. Det er ikke okay.

Links scorede de 3 mål i 3 kampe i streg. Fin stime.
Men første mål var i runde 11, og efter stimen der sluttede i kamp 13 scorede han altså kun 1 sølle mål resten af sæsonen.... Det er sgu for lidt hvis man vil kontinuerligt i top 4, og spille med 1 angriber på den måde vi gør.

Men det blev jo gjort langt værre af at Albert/Blume heller ikke scorede fra den centrale position.

Er Nicolai Jørgensen skadet da?
I så fald havde jeg slet ikke fået det med, og så skal han da SLET ikke hertil. Det er ikke et Diks-projekt vi mangler pt.

Men vil gerne understrege, at det vi gjorde FØRHEN var at gøre ham til førsteangriber (Søren Larsen), og at være ham man skulle hænge sit håb på. Der er forskel på det, og så på en der kan supplere/gardere, og dermed ikke blive udsat for samme spille-pres ift en slidt krop etc.
Men derfor kunne det jo sagtens ende med kronisk ude af truppen alligevel. Det har vi jo set med Arzani og MJ etc.
For et par uger siden blev der skrevet at han dumpede den fysiske test i Feyenoord. Det har han så sagt ikke passer. Måske det er rigtigt. For et par uger siden udtalte Advocaat at NJ har underpræsteret i tre år, primært pga mange skader, og hver gang man troede han var klar kunne han kun spille 45 minutter. Det er jo Gersbach om igen.

Vores hold er pt helt ordinært, og ordinært er farligt i Aarhus, fordi forventningerne er til meget mere. Det kan sætte en negativ spiral i gang.

Ordinært synes jeg faktisk bare ikke er det ord jeg vil sætte på et hold med Jesper Hansen, PM, Tingager, Hausner, Patrick Olsen, NP og de andre profiler vi har. Jeg vil mere sige, at der er pladser på holdet, hvor vi er gået fra "ligaens bedste" og ned til "ganske habil" (Diks til Munksgaard).

Og så er der et gabende hul på venstreback.. Og der kan jeg sagtens gå med til at Lund er "ordinær". Men det er jo ikke meningen at han skal spille den position fast. Så det bekymrer mig ikke ift tanken om hele sæsonen.

Ift målmandsposten er der intet ordinært i Jesper Hansen.

Spiller man med Munksgaard på den ene back, så har man – i min optik – lidt mere balance i holdet, og kan bedre få begge 8’ere med ind og støtte op om angriberen.

Det ændre dog ikke ved, at jeg også synes der er et akut problem på venstre back.

Enig. Men som Mediano også var inde på, så kan Munksgaard sagtens få Højer-rollen som den mere klassiske back, mens det er på VB man så henter ham med fart (Diks-rollen). Vi så også hvilke muligheder det gav med Dino dengang. Fart giver muligheder. Og den havde Højer ikke i venstre = behovet større i højre side. Nu kan vi vende den om.

Og pointen der: Munksgaard ville blive så meget bedre af det, såfremt kravet til ham ikke var at skulle komme i fuld sprint for ofte. Han er hurtig på den lange distance, men ikke så eksplosiv. Men han kommer mere til sin ret hvor han ikke har rollen som ham der skal være den hurtige.

Og spændende hvad der kan ske på venstresiden, såfremt Jon får en hurtig venstreback bag sig.
Det sammenspil Ankersen havde med Højer vs det som Jon havde med Højer var jo også lidt forskelligt ift hvordan overlap etc blev kørt. Nu glæder jeg mig til at se hvad en hurtig venstreback kan gøre for den del. Og gerne en der kan med begge ben.

Enig med Anra og 8000
Vi kommer til at ændre lidt i nuancer, hvordan vi spiller.
David har vist sig god til at spille med forskellige typer Anker vs Jon, Bundu vs Links, PO vs Hvidt og i front mange forskellige angribere Mayron George, Jeppe Kjær, Ojo, PM, Helenius, Bundu, Junker, AA, ST

Ift alle positionerne
Synes jeg vi er der hvor vi har et luksus problem. Vi har en fin trup til at blive nr 4-8, og dem vi skal have ind skal være top-top klasse eller potentiale til det. Og en kombi med et profiler og et par super talenter er vel vejen.

Nytter ikke at hente spillere i nr 4-8-niveau. Vi skal have dem med talent til blive top2 spillere ind.

SIBs opgaver
- Vi mangler kun en venstreback - akut. Men ikke så akut vi ikke kan vente 3-6 uger på en top2 back.
(men der skal en ind i dette vindue, og måske må vi gå på kompromis og hente en lidt under top2)

- Fint hvis Gers får gennembrud, ellers dækker julle og oliver af som backup til næste sommer, hvor vi kan hente

- Super hvis vi kan få en hb i diks klassen, ellers klarer vi os og venter tålmodigt til jul/næste sommer

- Albert kan spille både kant og afløse Bror - vi skal bare have et super talent ind der laver mål. Kant eller 8er - pyt

- Vi har 3 gode angribere og vi skal kun have en ind med supertalent for i rettidig omhu at tage over for PM (enten fordi vi skal sælge ham til sidste eventyr og få mønt. Eller fordi han måske er på vej over the hill - og bonus have 4 mulige angribere som i foråret, gerne en der kan spille både kant og 9er og som er anderledes end dem vi har)

- vi skal sælge jon efter EC, hente en ny - eller få lavet en ny 4 års deal.

Men egentlig skal vi være vågen på alle pladser. Haus kan blive solgt. Ting skal med alder in mente skydes af når muligheden byder sig og prisen er god. Så vi skal hele tiden have fokus på talentfulde afløsere. PO skal heller ikke gå 4 år mere i AGF. Måske 2. Samme med NP, hvor jeg også synes vi med tiden skal finde en bedre. Vi kan fint blive nr 3-4 med ham. Men næppe fast top2. Hvidt synes jeg er spændende som 6er. Men måske vi skal kigge os om. Der er vist også noget spændende på vej fra U19-U17 på 6er.

Nizzleroy:

Man skal selvfølgelig altid supplere stats-tilgangen med "øje-testen," altså den kvalitet, man oplever han leverer.

Men "øje-testen" alene kan også blive sløret af, at fx dyre udenlandske spillere* ofte bedømmes hårdere end egne talenter. Grønbæk får fx meget ros, selvom den eneste stat han stikker ud på, er at han skyder meget.

* Grabara er dog omvendt et eksempel på, at publikumsyndlinge kan tilgives et middelmådigt præstationsniveau. Bare de ikke skifter til PSE bagefter.

I øvrigt, så er der rigtig mange som skriver hist og her (på diverse SoMe også) at vi nu kun har 12 dage til vi skal igang. Og det er jo også rigtig nok.

Men det er kun det walisiske/nordirske hold i ECL, og 3 Superligakampe fra nu af og hele 31 dage frem.
Altså en hel måned til vi skal i gang med runde 4, og den næste runde af europæisk hvis vi går videre er 5/8 og 12/8.

Der er intet i ligaen vi ikke kan nå selvom vi ikke skulle være helt klar til runde 1.
Der er en måned til vi skal spille runde 3 af ECL mod en sværere modstander.

Jeg er meget enig omkring backsene og kanterne. Der snakkes meget om en erstatning for Blume eller en stærkere backup for Paddy, men jeg ser "yderpositionerne" som mere udfordret.

Kanterne var i forvejen en udfordring i sidste sæson og Jon bør også sælges i dette vindue, så det er en position, hvor vi mangler noget ekstraordinært. Albert Grønbæk er mere central midtbanespiller end kant. Gift Links mangler sit endelige gennembrud (kommer forhåbentligt nu) og Søren Tengstedt er et åbent spørgsmål. Endeligt kan vi ikke satse på, at Jevtovic pludseligt finder et langt højere niveau.

På backsene har vi pt. hæderlige spillere i Oliver Lund og Alexander Munksgaard, så det er ikke en katastrofe, men det er bare enormt middelmådigt og netop et markant niveaufald fra Casper Højer og Kevin Diks. Især offensivt er det en voldsom ændring. Jeg håber virkeligt, at man har fokus på en offensiv venstreback med fart og dynamik som spidskompetencer. Omvendt er jeg lidt bange for, at man ikke henter en ny højreback. Man har numerisk en del spillere til positionen, men kvaliteten er bare ikke den samme.

AGF står i et meget udfordrende vindue, så man satser måske ikke så voldsomt på en ny højreback. Der er måske andre prioriteter.
Mange gode takes her fra stats

Albert Grønbæk - enig han er mest 8er, men næsten lige så meget kant. Har også spillet en del kant fast på U-landsholdet, samt en del i AGF. Synes vi har det luksus problem at vi bare skal tage det som er bedst af 8er og kant som tilgang og lade Albert tage den anden plads. Plus Links presser sig på.

Milan kan vi ikke satse på i start 11, men han er også kun 4-5 valg sammen med ST, når vi får en offensiv tilgang mere.

Omvendt kan han kun blive mere heldig. For han har virkelige været uheldig og kunne fint have stået noteret for 2-3 mål. Og husk nu han har kun spillet 300 min (!) Altså Anker spillede jo 20 kampe uden en scoring. PM har kun 4 mål i åbent spil sidste 20 kampe.

Lad os nu se. Anker brugte også 1 år på at spille sig i form i AGF, hvorefter han blev god en sæson og så havde en sidste noget op go ned.

En skriver på twitter:

(1/2) Jeg er i omgangskreds med en rutineret AGF’er og bringer her et par ting fra ham. 1: Hvis Bisseck holder sig skadesfri, kommer han til at gøre en forskel og spille alle kampe. 2: Der er en undren over, at man ikke er kommet længere ift nye spillere

(2/2) da man længe har vidst at profiler skulle erstattes, men der er stor tiltro til nuværende trup, og han var ikke urolig for at der nok skal være en meget konkurrencedygtig trup. Ingen panik ifølge ham.

Bare et indspark ift Bisseck og den generelle stemning i truppen set fra den vinkel.

Albert Grønbæk - enig han er mest 8er, men næsten lige så meget kant. Har også spillet en del kant fast på U-landsholdet, samt en del i AGF. Synes vi har det luksus problem at vi bare skal tage det som er bedst af 8er og kant som tilgang og lade Albert tage den anden plads. Plus Links presser sig på.
Albert var god i nogle kampe centralt i efteråret, og i andre kampe ramte han ikke dagen. I foråret spillede han en fantastisk hjemmekamp mod B93, hvor man jo så alt det som det KAN blive til, men også forfærdelige kamp mod eksempelvis Vejle, hvor han blev pillet ud i pausen, og slet ikke kunne få det til at køre.

Og at han slet ikke scorede fra 8'eren hele foråret fortæller jo også en historie om, at han ikke ER DER endnu. Og fortæller også, hvorfor vi havde/har brug for en forstærkning på den plads ift scoringer, ligesom på kanterne.

Men derfor kan det bekymre lidt, at ham der er rygtet til klubben heller ikke scorer særligt meget (Mikael Anderson). Men hvis kanterne og 9'eren banker mål ind, så behøver man ikke få 8-10 mål fra 8'eren. Men det hjælper :D

Stop, stop! Vi henter ikke Nicolai Jørgensen og gør ham til truppens med afstand dyreste spiller, fordi vi mangler en backup. Det vil han med garanti heller ikke være interesseret i.

Jeg synes også, at Alexander Munksgaard er en fin spiller til højre back. Han spillede faktisk en del kampe i, specielt i slutningen, af FCMs guldsæson. Ligeledes spillede han også kampe i Lyngbys bronzesæson.

Faktisk synes jeg, at der var tidspunkter i sidste sæson hvor balancen på holdet var skæv når både Casper Højer og Kevin Diks spillede. Vi endte alt for ofte med, at have begge back langt fremme på kanterne, og med to fløje der var relativt tæt på dem. Det betød, at restforsvaret ofte var stopper, Nicolai Poulsen og mindst én 8’er. Dermed kom Patrick Mortensen og f.eks. Bror Blume alt for ofte i undertal inde i modstanderens felt.

Spiller man med Munksgaard på den ene back, så har man – i min optik – lidt mere balance i holdet, og kan bedre få begge 8’ere med ind og støtte op om angriberen.

Det ændre dog ikke ved, at jeg også synes der er et akut problem på venstre back.
Også mange gode takes her, og i tillæg den fra 8000 med at spillede meget på vores spidskompetencer Højer, Diks og PM. Skal man også, men vi får jo en ny vensteback, og PO kan vi også bringe langt mere til spark udefra og på dødbolde.

Enig munks har vist klasse både i fcm, lyngby og to år hos os. Personligt har jeg det nok sådan at jeg er glad for munks og np, men med tiden håber jeg vi finder ægte top2 spillere. Sådan havde jeg det også med Bror. Links lidt samme, men han er meget ung og kan udvikle sig. Kan Munks måske også. NP og Bror peaker nu og vil gå ned af.

Nye må tage over og vokse som Anra skriver. Og vi må være tålmodige med det sker.

Vi kan ikke sådan bare lige købe erstatninger for klassespillere som kamil, højer og diks - to af dem var også lånte fjer. (kun fcm og fck har de penge)

Det handler for mig mere om, at Grønbæk skal spille centralt foran Brandhof inden jeg ved hvilket niveau Brandhof kommer med. Jeg har jo 100 gange skrevet om hvordan AGFs spil blev bedre og mere dynamisk af at få Grønbæk ud på kanten.

Og som andre brugere også kunne påpege, så har Grønbæk et meget dårligt scoringssnit. Men ikke fordi Grønbæk er dårligere end Links på kanten (nuancen), men fordi Grønbæk scorede 0 mål i foråret centralt, mens han scorede sin mål fra kanten. Og der var Links jo faktisk skarpere i efteråret, og kom med 3 scoringer i 3 kampe i træk jo ind i en stime op til jul. Men med sølle 1 mål hele foråret fra Links, så er det jo tydeligt at der skal noget andet og bedre ind foran ham.. Det nytter ganske enkelt ikke kun at lave 1 mål i en halvsæson på kanten i vores system.

Jeg tænkte da faktisk at Helenius beviste, at man godt kan lave den slags nu om dage.
Men ville da også frygte det scenarie du stiller op.
Præcis Albert har nemlig leveret mål fra kanten.

David har også sagt ved juletid, at Albert skal skynde sig, hvis han vil slå igennem som 8er. Vel underforstået at AGF overvejer om man skal hente en 8er eller kant til start11 udfra det Albert har leveret i foråret. Vi må se hvor det ender i kommende sæson. Men intet er statistisk. Albert kan godt spille kant et år mere og blive en stærk 8er derefter. Han er ganske poly.

Brandhof
Er umulig at andet end at spå om. Vi må bare se hvad han kan. Men viste vild klasse med 10 mål og 5 ass forrige sæson på 8eren. Uanset en god trupspiller, der kan spille alt undtagen MF og 9er. Har fulgt ham gennem venner i Skive. Og de siger han er komplet som type fra boks til boks.

Personligt har jeg det nok sådan at jeg er glad for munks og np, men med tiden håber jeg vi finder ægte top2 spillere.
Betragter du virkelig NP som et svagt led på holdet? Jeg synes han er blandt en håndfuld af de allervigtigste spillere på holdet. Vores klart svageste periode i foråret (som desværre faldt sammen med semifinalerne mod Randers) var mens NP var skadet. Jeg tror også han er en af de første på Davids holdkort til hver kamp.

For mig handler det mest om skuffelse. Skuffelse over at vi i 2,5 vindue ikke har fået kapitaliseret på bronzemedaljerne. Jeg er skuffet over, at vi ikke lykkedes med at skaffe hverken pokal eller metal i denne sæson. Og tilmed stå forringet frem mod næste. Jeg er ærgerlig over, at en julefrokost efterlod holdet med corona, der ledte til skader, der ledte til nederlag. Jeg er skuffet over, at vintervinduet blev brændt, og vi dermed så ringe ud hele foråret. Jeg er skuffet over, at vi ikke er trådt længere op af den trappe, hvor vi faktisk pludselig kunne skimte toppen. I stedet virker vi til at være gået et par skridt med igen.

Helt overordnet er jeg bare skuffet over, at jeg ikke synes, man slår mønt af gode placeringer, men snarere gennem et par uheldige og et pr dårlige beslutninger nu er gået et par år tilbage, mens Randers fik pokalen, FCK snupper vores hold, FCM er rige, FCN har endnu en guldfugl og Brøndby blev mestre.

Jeg mangler at føle, at vi rækker ud efter noget. Jeg synes, gassen er gået af ballonen, og jeg ærgrer mig over, at vi ikke lige skruede bare lidt mere op sidste sommer - og i venter.

Stig Skov

Jeg kan simpelthen ikke strække mig til, at sige de ikke rækker ud af noget når holdet tydeligt mangler 4-5 spillere. Er de spillere på Jesper Hansen niveau, sårækker vi i min optik ud efter noget.

FCK har vel brugt 8 mill Euro dette vindue, AGF har på en god dag 1,0-1,5 mill Euro at gøre godt med. Det er klart, at de kan påbegynde deres vindue lang tid før AGF.

Last edited:
Betragter du virkelig NP som et svagt led på holdet? Jeg synes han er blandt en håndfuld af de allervigtigste spillere på holdet. Vores klart svageste periode i foråret (som desværre faldt sammen med semifinalerne mod Randers) var mens NP var skadet. Jeg tror også han er en af de første på Davids holdkort til hver kamp.
Jeg synes ingen svage led vi har i AGF :)

Jeg synes bare pt NP, Munks og Bror ligner spillere der ikke kunne spille for fck og fcm eller komme på landsholdet, men som typer er de jo fantastiske, og har gjort det fremragende. Munks er dog realtivt ung endnu. De to andre peaker i de her år.

Jeg synes også vi har vist vi kan spille uden NP, vi har været stærke med både Zach, Hvidt, Amini istedet i kombi. Har du ikke også selv påpeget det flere gange og ellers er det Stig.

Kamil, JH, Diks, Højer, PM er top2 og landsholdsklasse eller tæt på.

Tingager er vel næsten ca samme niveau som Marxsø og tæt på. Gers spillet i Rosenborg og landsholdet og synes jeg er super på bolden, desværre skadet (men fået 35 kampe på to år i AGF) og hård konkurrence fra Højer.

En udskældt spiller som Milan har før vist klassen i en topklub som Rosenborg. En gåde han ikke har slået til. Men dog kun spillet 300 min i ligaen.

PO burde også have været et emne i top2 klub og tæt på landsholdet - hvilket PC også udtalte. Også været i Inter. Men det sene gennembrud gjorde vel fck, fcm og udlandet usikker ... fedt for ellers var han ikke havnet i AGF.

Haus, Jon, Albert ... links, zach, hvidt m.fl. kan udvikle sig til at blive top2 spillere - de 3 første synes jeg er ret tæt på.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back