Sandsynligheden for et europæisk gruppespil, forsvandt over to kampe mod Randers, ikke i dette transfervindue.
Spot on!
Jeg vil helt vidt gerne i et europæisk gruppespil, men realistisk set bliver det ikke i år. Hvis vi når til sidste kval-runde, står hold som West Ham og Roma og venter (her vil jeg i øvrigt til enhver tid vælge Roma - et italiensk hold, der endnu ikke er igang med turneringen kontra et PL hold, som har et par PL kampe på samvittigheden? Det er en no-brainer), så det er ikke som sådan sandsynligt, at vi kommer i gruppespillet, heller ikke om SIB valgte at sprænge banken og hente en spandfuld profiler ind.
I forhold til den eksisterende trup:
Grønbæk, Hvidt, Duncan, Links, Hausner - altså et halvt hold, er alle unge og vil have udsving. Men deres konstante niveau vil hele tiden blive bedre. Munksgaard hører jo næsten også med i den kategori. Min pointe er, at selvom vi mener, at holdet er lettere profilløst og amputeret lige nu, så ved vi reelt ikke, hvor meget ovenstående spillere har forbedret sig.
Læg dertil at Tengstedt reelt er en ubekendt faktor lige nu og at truppen i det hele taget er enormt sammenspillet.
Oven i dét kommer så, at vi kommer til at ændre på vores udtryk, netop fordi holdet måske to største aktiver, Diks og Højer, er væk. Det må betyde, at et par af vores modstandere får sig en overraskelse i starten af sæsonen...
...og således fik jeg skrevet mig selv op i humør

Helt seriøst: Jeg tror vi skal slå koldt vand i blodet og forsøge at stole på SIB, DN og JN. Jeg er sikker på, de har en plan, som de følger minutiøst. Jeg er sikker på, det er en god plan, med en indbygget plan B og C.
Jeg tror stadig vi står over for en meget hård sæson, og for mig er top 6 endnu engang det samme som godkend og bestået.
Al succes i pokalen er bonus - men et minimumskrav her må være, at vi også spiller pokalbold i foråret; forudsat vi ikke trækker noget virkelig træls (FC bastarder o.lign) i løbet af efteråret.