Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
Vi startede sidste sæson med denne opstilling:
William Eskelinen
Alexander Munksgaard - Frederik Tingager - Sebastian Hausner - Casper Højer Nielsen
Bror Blume - Nicolai Poulsen - Patrick Olsen
Gift Links - Patrick Mortensen - Jon Dagur Thorsteinsson
I den anden kamp så opstillingen sådan ud:
William Eskelinen
Alexander Munksgaard - Frederik Tingager - Sebastian Hausner - Casper Højer Nielsen
Benjamin Hvidt - Nicolai Poulsen - Patrick Olsen
Albert Grønbæk - Patrick Mortensen - Jon Dagur Thorsteinsson
Den sandsynlige start 11 til første kamp i denne sæson, kunne se sådan ud:
Jesper Hansen
Alexander Munksgaard - Frederik Tingager - Sebastian Hausner - Alex Gersbach
Zack Duncan - Nicolai Poulsen - Patrick Olsen
Albert Grønbæk - Søren Tengstedt - Jon Dagur Thorsteinsson
2 positioner er umiddelbart styrket, 2 er svækket, og når PM er klar et par runder inde i sæsonen er det kun en position der er svækket. Til gengæld er hele truppen meget mere sammenspillet, så alt i alt ikke en mere svækket start 11 i runde 1 i denne sæson, end i runde 1 og 2 i sidste.
jeg er enig i at man ikke skal spolere de store muligheder der ligger i at have is i maven, ved at forstærke sig desperat for de første par kampe i sæsonen. Sandsynligheden for et europæisk gruppespil, forsvandt over to kampe mod Randers, ikke i dette transfervindue.
En start 11 hvor ALLE er klar som truppen ser ud nu:
Kan ikke slutte med mig selv om vi er bedst med Albert centralt eller på kanten hvis vi skulle spille en finale i morgen. Foråret viste at vi var klart bedste med Albert på kanten, men det var med Blume centralt, og aner ikke hvilket niveau Brandhof kommer med. Så skulle vi spille finalen i morgen, så ville jeg stille sådan her op såfremt alle var på 100%
Og jeg vil sige, at det hold der er godt nok til at spille sig i top 6, selv inden vi får yderligere forstærkninger.
Jesper Hansen
Alexander Munksgaard - Frederik Tingager - Sebastian Hausner - Alex Gersbach
Nicolai Poulsen - Patrick Olsen
Albert Grønbæk
Gift Links - Patrick Mortensen - Jon Thorsteinsson
Men en mere realistisk start 11 i de første par kampe uden yderligere forstærkninger inden (og før skader er ovre):Alexander Munksgaard - Frederik Tingager - Sebastian Hausner - Alex Gersbach
Albert Grønbæk
Gift Links - Patrick Mortensen - Jon Thorsteinsson
Jesper Hansen
Alexander Munksgaard - Yann Bisseck - Sebastian Hausner - Oliver Lund
Albert Grønbæk
Gift Links - Tengstedt - Jon Thorsteinsson
Det hold der ville være med i kampen om top 6-pladserne sammen med OB, AaB, Randers, FCN og Sønderjyske +de andre. Men uden en egentlig førsteangriber ville det være svært at se os score nok.
Men udover det kan jeg sagtens se det spille sig i top 6, selvom det ville blive langt sværere.