Trænertråden
Det vil man helt sikkert også have troet på - helt sikkert fordi jeg synes det ville være meget mærkeligt hvis JP ikke skulle være interesseret i at komme til AGF. Han kan umuligt være blevet sorteret fra tidligt fordi man ikke har troet han ville være interesseret.Bestemt.
Men hvis man har 1% tro på, Svensson, Hoff Thorup eller Thorup ville skifte til AGF
Så kan jeg ikke forstå, at man ikke ville kunne tro på Poulsen kunne være aktuel
Hvis man først er begyndt at interessere sig for ham efter at hans bagland har rakt ud til AGF tænker jeg ikke han har været på listen, eller højst blandt nogle usorterede nederst og det er selvfølgelig lidt mærkeligt hvis han så pludselig står øverst. En forklaring kunne måske være at man har sorteret efter transferfri trænere og at det var derfor JP ikke var inde i billedet og det der er sket er at baglandet har rakt ud og fortalt AGF at han kan købes fri rimelig billigt.
Nu må vi se om han pludselig står i AGF. Det burde være muligt at blive enige med Viborg ret hurtigt eller lukke muligheden. Det vi ved er at hvis vi ansætter JP så var han en der hurtigt endte som vores førsteprioritet da muligheden åbnede sig. Ellers må det blive en anden der var førsteprioriteten...