New posts

Tråden om engelsk fodbold

• Thread starter Thread starter swharders
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 273
  • Views Views: Views 18K
Tråden om engelsk fodbold
Det bliver interessant at se, hvilke konklusioner EU når frem til. Jeg har desværre større tillid til EU end til Premier League, da sidstnævnte fremstår mere præget af korruption sammenlignet med de øvrige top-4-ligaer. I det mindste bekæmper Serie A og LaLiga korruption, mens Premier League har en 'open a can of worms'-tilgang.

Man City accused of trying to circumvent financial rules by La Liga president Javier Tebas (NYT/The Athletics)

Gør et par uger siden var deri The Guardian denne kommentar til Man Utd's planer om et nyt stadion: https://www.theguardian.com/football/2025/mar/18/new-manchester-united-stadium-jim-ratcliffe-glazers

Jeg kommer til at tænke på hvordan det foregår i USA, hvor klubberne jo kan flytte rundt. Så kræver de at der bliver bygget et nyt stadion til dem, ellers flytter de et andet sted hen hvor man er villige til det.

Det er altså lidt komisk, at Sir Brexiteer Ratcliffe ønsker milliardbeløb fra statslige og kommunale kasster til at få realiseret sit drømmestadion, samtidig med at han skjuler sin formue i udlandet og ikke har betalt skat i Storbritannien siden 2017. I det mindste afholder raberne fra Østmanchester selv udgifterne til deres grandeur projekter 😁

Hvordan er det ikke et rødt kort til Tarkowski? Vanvittig tackling.

2046562432.0.jpg

Det er altså lidt komisk, at Sir Brexiteer Ratcliffe ønsker milliardbeløb fra statslige og kommunale kasster til at få realiseret sit drømmestadion, samtidig med at han skjuler sin formue i udlandet og ikke har betalt skat i Storbritannien siden 2017. I det mindste afholder raberne fra Østmanchester selv udgifterne til deres grandeur projekter 😁
Ja, han kommenterer også lige på at Radcliffe ikke betaler skat i UK. Selvfølgelig er der en økonomisk agenda hvor der meget gerne må være offentlige investeringer der kommer en til gode også, men de lokale politikere har selvfølgelig også en interesse i at staten kommer med penge til byen.

What's your point, bruv? Liverpool nåede at vinde 11 ligatitler, før I fik jeres første i 90'erne (27 år uden et mesterskab – og nu er det snart 13 år igen) 😘

IMG-0838.jpg
The-accolade-of-the-most-successful-club-Liverpool-s-success-should-cause-heartache-and-pain-via-Sky.jpg

Når du nu vil prøve at hovere, så ville det gøre bare en smule mere ondt på mig hvis du så havde gættet rigtigt på klubben jeg holder med😂 United er den klub jeg hader mest i England.

Men godt at vide man altid nemt kan stikke til en pool tilhænger stadigvæk 😁

Latest posts

Back