Jeg mener du er lidt for positiv i din konklusion.
Hedenstad viste lovende takter, men jeg er ikke sikker på den er afgjort endnu. Han var ikke helt overbevisende med fødderne, og gav et par unødige returbolde på farlige steder, frem for at slå dem mod siden. Det er en hård vurdering, men han er oppe mod hård modstand.
Efter hvad jeg har læst, løste han indlægsspillet væsentligt bedre end Hansen ville have gjort. Spillet med fødderne skal jeg ikke vurdere, men det er det første kritik af hans spil med fødderne, jeg læser.
Bogere presser ivrigt, men er ikke en superligaangriber endnu. Det lugter bestemt af man kommer til at spille med en rigtig angriber herfra, men dem AGF råder over, er ikke på niveau. Tchamche havde gode aktioner på lange bolde, men mod uforberedt forsvar - og det gølder for Bogere, Tchamche, Storch og Camara, at Lech ikke anede hvem de var og derfor ikke havde en specifik gameplan mod dem. Den game får man ikke fra Lyngby eller nogen anden i suppen. Og der sidder nok også et par analytikere hos de europæiske modstandere.
Hvis man er god mok til at starte i Poznan, er man vel også god nok til at starte i Lyngby? Og i Aserbajdjaaaaaan for den sags skyld.
Pointen er ikke, at Borgere skal være vores nye starter. Pointen er, at han sagtens kan varetage rollen indtil den nye 9er er på plads og dermed frigøre Bech til 10eren.
Jeg synes iøvrigt, du nedgør både vores spilleres niveau og Poznans spilleres niveau.ø ved at antyde, at de unge kun gjorde det godt, fordi de ikke var blevet scoutet.
Poznans spillere er rigeligt gode nok til at forholde sig til nogle spillere, de ikke kender. Vores unge spillere gjorde det godt, fordi de har et vist niveau.
Målet er ikke bare at give en masse spilletid til en masse unge. Det er også at forfølge CL-chancen indædt og at placere AGF bedst muligt ift gruppespil igen om et år.
Jeg synes, målet er at sammensætte den skarpest mulige trup, der kan sikre, at AGF også spiller europæisk næste år. Uanset om vi så ender i Conference League gruppespil.
Målet er i min bog ikke at spille CL i år. Målet er at positionere os, så vi kontinuerligt spiller europæisk fremadrettet.
Det gør vi bedst ved at handle klogt og tænke langsigtet. Også selvom det kan koste CL.
Man har Callø, JJA, JA og Storch til HCB. Det er ikke ideelt. Dels er Storch 4. Valg og bør af den grund ikke få mange flere kampe og dels er man usikker på niveauet i dem der ligger foran.
Nej. Du er usikker på niveauet hos dem. Jeg er også. Jeg er ganske sikker på, at CV og JP har væsentligt bedre indsigt i niveauet og kan vurdere, om de er gode nok,