New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 497K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg ville give mine højre nosse for at få Dalle tilbage nu… han er lige præcis den back up til Tingair, vi står og mangler. Hvem skal afløse ham lørdag, så vi har ham klar til tirsdag/onsdag? Nu har han spille 300 minutter på 8 dage…
Jannich Vestergaard

Gennemrutuneret og velegnet til en delerolle med Tingager i det beskyttede værksted midt i backkæden. Skal nok kunne dirigere et forsvar, dominere i luften og leve med delt spilletid. Transferfri, dansk, med kort restkarriere, der skal bruges på noget der betyder noget.

Mindre ambitiøs og retningsgivende for fremtiden, men et bud der giver mening for mig.

Der bliver trukket enorme veksler på Tingager, Arne, Knudsen, Kahl og Bech. Det kommer til at sætte sine spor over en sæson. Hvem skal spille istedet for Tingager? Idag løber han rundt med krampe. Camara ser altså ikke klar ud på venstre stopper så Vi har ikke noget alternativ til Kahl. Arne kan ikke erstattes af jørgensen, Måske Anderson. Jønsson kan tage over fra Knudsen. Af de unge har jeg helt sikkert fidus til Kristiansson. Storch og Haugstrup har jeg ikke set nok til.

Men det forbandede er også den mængde af småskavanker som konstant gør truppen tynd. AJ, Serra, Mølgaard, Yakob, Solbakken, Callø, Poulsen, Gyamfi.. Det er godt nok mange som sidder ude konstant.

Latest posts

Back