New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 984
  • Views Views: Views 63K
Kan det passe, at Randers Stadion ikke er godkendt til at spille ChL gruppespil? Hvad gør vi så?
Randers stadion er godkendt til Champions League Ligaspil.
Det var blandt andet derfor man fravalgte Horsens, da stadionet dernede ikke var godkendt til det.

Kampene mod Viborg og OB bliver begge fredagskampe 14. og 21. august.
Det er kun kampen mod Viborg som nu er fastlagt. OB kampen bliver først endelig fastlagt senere.
1785412096737.webp

Sabah FK får jo FCM til at virke som en stolt traditionsklub🤣
“Vi ser jeres grundlæggelse i 1999, og hæver med at grundlægge en klub i 2017 helt fra bunden. Vi bygger ikke engang på en sammenlægning😎

Sjov detalje, at de rykkede op i den bedste række efter en 5.plads i deres debutsæson. De andre hold over dem henholdsvis mistede deres licenser eller takkede nej til en oprykning😆

Sabah FK får jo FCM til at virke som en stolt traditionsklub🤣
“Vi ser jeres grundlæggelse i 1999, og hæver med at grundlægge en klub i 2017 helt fra bunden. Vi bygger ikke engang på en sammenlægning😎

Sjov detalje, at de rykkede op i den bedste række efter en 5.plads i deres debutsæson. De andre hold over dem henholdsvis mistede deres licenser eller takkede nej til en oprykning😆
alle skal vel starte et sted, jeg ser det som beundringsværdigt at man starter fra bunden og bygger noget originalt op, i stedet for bare at smaske nogle eksisterende ting sammen og håbe at leve videre på deres legacy

JP: Målet er Champions League.

- Det betyder ufattelig meget. For dælen da. Der er ligaspil til AGF. Vi skal ikke negligere, hvor stort det er. Det er kæmpestort, og vi er sindssygt stolte over det, vi allerede har opnået.

- Men jeg tror heller ikke, at du får nogen til at sige, at vi er tilfredse med det. Det er det, vi må stille os tilfredse med, hvis det er der, det ender, men lige nu kommer vi til at blive ved med at jagte Champions League på samme måde, som vi gjorde i dag.

Det bliver onsdag d. 5. August 😢😢
Eneste dag det ikke måtte være
Ked af det på dine vegne.
Ekstatisk på egne! Jeg skal lige et smut forbi Skejby til noget ambulant tirsdag, og det er usikkert om jeg har kræfter, energi og - ikke mindst - tilladelse fra fruen, til at tage direkte fra Skejby til Stadion.
Men med tæt på halvandet døgns restitution er der ingen tvivl: jeg skal på stadion. :D

Ked af det på dine vegne.
Ekstatisk på egne! Jeg skal lige et smut forbi Skejby til noget ambulant tirsdag, og det er usikkert om jeg har kræfter, energi og - ikke mindst - tilladelse fra fruen, til at tage direkte fra Skejby til Stadion.
Men med tæt på halvandet døgns restitution er der ingen tvivl: jeg skal på stadion. :D
Og sikkert også godt for vores spilleres restitution. Vi har jo pludselig mange spillefri dage bagefter.

Latest posts

Back