SteenA date=1593634464 said:
Stig AKA Frank Heskj?r date=1593633759 said:
Og s? HADER jeg AaB, som har vundet alt for meget de sidste 10-15 ?r efter min smag. Klubben som fik mirakel-hj?lp til at undg? nedrykning, mens vi m?tte ned 3 gange. De har haft det let til sammenligning, de fans.
Deres s?son falder i hvert fald noget i grus, n?r nu de i forvejen er blevet statister i slutspillet. Men i forhold til vores konkurrence med AaB fremadrettet, s? er det nok fint nok at de f?r dette tilbageslag. Jeg t?nker, at vi f?r en ny tr?nerfyring i AaB, plus at de vel m? slippe Lucas, udover at Okore ogs? er v?k (selvom han ikke har v?ret sin l?n v?rd).
Ja, vi skulle jo helst ikke have AaB ud i et EL-gruppespil selvom der ikke ville v?re s? stor risiko for at de kom s? langt. Nu f?r de s? selvf?lgelig heller ikke kval-kampe at k?re sig tr?tte p? n?ste s?son, men alt andet lige er det fint det blev S?nderjyske og lidt sjovere n?r de sm? vinder hvis det ikke lige er os de sl?r. Jeg endte med at f?lge nogenlunde med i det meste af kampen og havde nok slukket hvis AaB havde f?rt 2-0... Men fortjent sejr til S?nderjyskE.
Jeg kan godt f?lge dem der helst ikke vil se Glen juble, men det generer mig nu ikke. Han st?r bag en af de v?rste AGF-kampe nogensinde og forf?rdelige svingende resultater og lidt for meget konsulentsnak, men, tror jeg, ogs? nogle ?ndringer der gav DN et bedre udgangspunkt end hvis han havde efterfulgt Wieghorst.
Den gruppe fans der blev smidt ud syntes ?benbart det var urimeligt de ikke m?tte st? t?t n?r de havde k?rt i bus sammen, og ja, s? endte de ogs? i futtog - der m? have v?ret noget uro udenfor - men dels var reglerne klare nok og dels kan de jo ogs? blive blandet med folk der k?rte selv. Det er lidt inkonsekvent hvis man m? lave et arrangement hvor folk st?r t?t, men hvis man vil beholde eller m?ske senere ligefrem udvide de muligheder der i det mindste er nu for lidt flere tilskuere, hj?lper det hvis folk overholder retningslinjerne.
Det er super?rgerligt vi ikke var i den finale. Jeg synes ubetinget vi er det bedste hold af de fire der var i semifinalerne ogs? selvom vi tabte til AaB senest. Deres s?son er mere eller mindre slut nu, uden Lucas Andersen f?r de det ikke nemmere i resten af slutspillet. Han kunne godt lige have ventet med at blive skadet til efter Br?ndby-kampen selvom det selvf?lgelig er synd for ham. Hvis der var et salg under opsejling kan det m?ske blive forpurret, s? det kan selvf?lgelig ende med at AaB f?r gl?de af ham lidt l?ngere, men hans skadesfrekvens m? i det hele taget v?re lidt et problem for de muligheder der kommer.
S?nderjyskE rykker forh?bentlig ikke ned nu. Vi skal trods alt helst ikke have et 1. divisionshold til at spille i Europa.