Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00 T TVdyret New member Yesterday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #601 Fuck vi laver bare et mere
W Winther Yesterday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #602 De friske skud i skovbunden vokser endnu ikke helt ind i himlen.
hapsen Experienced member Yesterday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #603 et par kasser mere
Gollum Well-known member Yesterday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #604 FUCK BOLD I ER NOLE LUDERE
Udbamse Experienced member Yesterday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #605 For fuck sake!!! Bold.dk det her er fandme ringe!!!!
M martinbechksdh Member Yesterday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #606 Kom så Serra!
Martinstranger Yesterday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #607 aarhusianeren said: Nå så sagde Bold godnat. De havde nok kun betalt for 90 minutter... Click to expand... Click to shrink... Bold.dk havde åbenbart kun tænkt sig der skulle være 90 minutter. Nogen med et link? Edit: Det kører igen - nu skal vi fremad og se om det kan lade sig gøre.
aarhusianeren said: Nå så sagde Bold godnat. De havde nok kun betalt for 90 minutter... Click to expand... Click to shrink... Bold.dk havde åbenbart kun tænkt sig der skulle være 90 minutter. Nogen med et link? Edit: Det kører igen - nu skal vi fremad og se om det kan lade sig gøre.
Stone Cold Experienced member Yesterday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #608 Mit er oppe igen
M martinbechksdh Member Yesterday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #610 KRISTJANSSONNNNNNNNNN
B BRORLORT Experienced member Yesterday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #611 ISLÆNDINGEN!!!!
S Sydhavnen Experienced member Yesterday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #612 JAAAAAA
S Soho Active member Yesterday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #613 jaaaaa de så tydligvis ikke kampen mod viborg :_)
Rastapopoulos Experienced member Yesterday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #614 KRISTJANSOOOOOON JAAAAAAAA
H Holmertz Experienced member Yesterday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #615 Gentager lige mig selv. WTF!
A aarhusianeren Well-known member Yesterday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #617 Pis mig i øjet og kald mig dronning Margrethe en vanvittig kamp, hvad er det jeg ser på??!
Martinstranger Yesterday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #618 Serre for Anderson Kristjanson for Emmery Så fedt - endnu et mål til os
A agfgas Well-known member Yesterday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #619 Fucking utroligt, troede vi var totalt færdige, nu får vi en chance mere
hapsen Experienced member Yesterday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #620 en kasse mere vamos