Sydbank Pokalen 2019/2020
For h?bentlig tog de det seri?st. Du skulle m?ske have haft lidt for tort, om ikke andet til en rensning af t?jet, men i det st?rre billede er det vigtigste jo om de fors?ger at undg? en lignende situation fremover. Der skulle m?ske snakkes lidt med indsatslederen og hvis de kan identificere den betjent der skubbede gangbesv?rede og gravide omkuld m? vedkommende p? kursus (dvs registreres i det tilf?lde han er involveret i noget lignende igen.) Det er et st?rre problem hvis der ikke er en anerkendelse af at noget kan v?re g?et galt - da de m?tte klippe hul i et hegn har de jo da i hvert fald v?ret klar over at der var et problem et andet sted i afviklingen af situationen hvor de kunne have v?ret mere forudseende.Stig AKA Frank Heskj?r said:Efterf?lgende deltog jeg ogs? i dialogm?der med AGF/politiet, hvor jeg fik n?vnt min sag som eksempel for at f? politiets reaktion, og g?re dem opm?rksomme p? "faldgruber" ift for politiet at holde ?je med ift register, behandling af sager mm.
Helt generelt er det vigtigt at der er opm?rksomhed p? de sk?rpede regler der er blevet indf?rt ift med corona og at de fjernes igen eller ikke fornyes (det var vist prim?rt sk?rpelser med automatisk udl?bsdato.) Det er ofte lidt for let at skride til den slags indskr?nkninger hver gang der er en krise og lidt for bekvemt at beholde dem. Det er sikkert ikke af ond vilje, men bare meget nemmere fx at anholde folk pr?ventivt og meget praktisk at der er et kamera ?p? alle gadehj?rner? som terrortruslen f?rte til. Det er en risikabel vej at bev?ge sig ned ad.