Min eneste kommentar her til efter efter at v?re hjemkommet efter bar-tur med kamp p? storsk?rm:
Vi var t?t p? et mirakel al? dem man ALDRIG glemmer. Den dobbeltchance til sidst i overtiden. Hold nu k?ft vi var g?et amok..
Vi ligger nummer 3, og vi er i top 6. Vi har s? meget fremtid i det hold her. N?r vi taber, s? g?r vi det lige netop, og er med i ALLE kampe. Er vi bagud i Parken 2-0, s? reducerer vi og presser p? det sidste 10 minutter/kvarter og er t?t p? udligning, og vi vender 0-3 til t?t p? et k?mpe comeback, i en kamp hvor modstanderen jo ogs? n?rmest scorer p? alt.
Hvis vi vinder den bronze, og det tror jeg fandme p? vi kan, s? slutter s?sonen med bronzemedaljer p? hjemmebane mod BIF, og en kamp ugen efter i EL-playoff-finalen. Vinder vi en s?dan kamp, og slutter med medaljer og Europa, m?ske endda p? stadion som tilskuer til den tid i slut juli, s? vil jeg godt love at jeg den dag vil st? med en f?lelse af, at det vil f?les som vores "pokalfinale"-sejr. S?dan vil jeg have det. S?sonen kan selvf?lgelig ogs? "fise" lidt ud, og slutte med en 4.5. eller 6.plads, men s? slemt tror jeg nu ikke det g?r.
Jeg husker TALRIGE s?soner, hvor pokalen var vores spinkle h?b om at "vinde noget", og generelt eneste chance for at "g?re det godt", og lade h?bet om lidt storhed leve. N?r man s? r?g ud til Viborg eller Randers, s? skulle man tilbage til ligaen og en 10.plads eller nedrykning, eller s?sonen i 1.division. Det skal vi IKKE i ?r. Vi skal tilbage til en medaljekamp. Og jeg gl?der mig over, at vi nu har et hold der med rette kan h?be at komme i mange flere af de kampe som her til aften.
Det er ikke det gamle AGF det her, og jeg er glad for at v?re AGF'er i disse dage. Og det vil det nederlag ikke ?ndre p?. Vi vinder dobbelt s? ofte som vi taber, og vi kan sl? alle. Og p? s?ndag venter BIF p? udebane i vores f?rste medaljespil. En flot uafgjort det, og s? har BIF kun 1 intern kamp at hente os i. En sejr og vi stikker helt af. Og selv med nederlag, s? kan FCN/AAB tabe til FCM/FCK, og vi er stadig et par point foran BIF. Vi har fortjent at ligge der hvor vi g?r. I pokalen derimod fortjente vi vel at ryge ud imod Marstal Rise i ?r, og kunne ikke have sagt en skid til det. VSK gav os ogs? problemer, og vi spillede ikke kampen godt nok i dag.
VIDERE! Og lad os f? den Europa-billet-finale gennem de bronzemedaljer.