New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 53K
Sejre til BIF og VFF havde knækket rækken endnu mere.. Men i vores situation er det heller ikke godt at bundholdene får point
Heller en knækket række end Horsens og Randers 6 point foran i min optik.

Selv hvis Brøndby taber til både FCM og FCK, og vi får maksimum point. Begge dele er nok ikke sandsynligt, så er de stadig 3 point foran os

Det er lidt ærgerligt vi er i en situation hvor man ikke sådan rigtig kan fornøjes over andres dårlige resultater. Vi kan jo stadig nå alt muligt, det er bare svært at se hvor den stime af sejre skal komme fra - med mindre Tingager pludselig er klar og sætter prop i eller det viser sig at Gretarsson er en slags mirakelkur.

Jeg kan aaaaaltid fornøje mig over Brøndby får bank😁

Det er lidt ærgerligt vi er i en situation hvor man ikke sådan rigtig kan fornøjes over andres dårlige resultater. Vi kan jo stadig nå alt muligt, det er bare svært at se hvor den stime af sejre skal komme fra - med mindre Tingager pludselig er klar og sætter prop i eller det viser sig at Gretarsson er en slags mirakelkur.
Og når man husker hvordan Tingager kom tilbage fra sin skade sidste sæson, blandt andet i Farum, sammenholdt med Gretarsson ikke har spillet i midten i en 3’er - og en hel del venstre back også - så kan man godt være lidt nervøs for, at dét sker

Og når man husker hvordan Tingager kom tilbage fra sin skade sidste sæson, blandt andet i Farum, sammenholdt med Gretarsson ikke har spillet i midten i en 3’er - og en hel del venstre back også - så kan man godt være lidt nervøs for, at dét sker
Gretarsson giver måske kun Kahl et tiltrængt hvil - som han så i næste kamp antageligvis har lidt mindre behov for end hidtil - men det kan godt betyde noget på længere sigt. Han har virket lidt fra topformen. Jeg synes Tingager så fin ud fra starten af sæsonen, men det er rigtigt at jo længere skadespausen trækker ud, des mere tid kan man frygte han også skal bruge for at komme i form igen.

Latest posts

D
Replies
940
Views
88K
Back