New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 54K
Superligaen 2026/2027
Ingen tvivl om at han også er en dygtig leder. Gretarsson er dog også virkeligt dygtig på de offensive dødbolde, så tror ikke der er den store forskel der.

At det var Magnus Jensen der blev smidt frem handlede nok mere om, at Gretarsson er bedre til at forsvare når man skal presse højt i jagt på en scoring. Der er Magnus Jensen ret tung at efterlade alene tilbage.

Min vurdering er dog primært baseret på havde jeg har hørt fra Steffen Dam. Han havde Gretarsson som en af de bedste forsvarere i ligaen de sidste par år og mente bl.a. at FCK burde have hentet ham sidste sommer.
Og Steffen Dam er som bekendt Head of Recruitment i Sønderjyske, så han har et meget indgående kendskab til Gretarsson.

Billing skal altså ikke være på det danske landshold. Indrømmer jeg ikke har set meget til ham udenlands, men hans niveau må da være faldet. Det er nok også meget naturligt når man ikke bliver matchet på samme måde som tidligere. Vel en lille faldgrube ifht. at hente danske profiler ind.

Nelsson synes jeg derimod har været god i hans debut.
Heller ikke mange spillere der bliver bedre af at spille under en dårlig træner.

Jeg hader simpelthen at se fodbold fra Herning. Både fordi man skal se på FCM’s indkast fodbold, men også pga de forfærdelige LED reklamer på tribunerne. Man får jo både stress og opkast fornemmelser på én og samme tid…

ENIG! Ufatteligt det er tilladt med så mange og store reklamer. Det må da også være forfærdeligt som tilskuer på modsatte tribune.

Jeg hader simpelthen at se fodbold fra Herning. Både fordi man skal se på FCM’s indkast fodbold, men også pga de forfærdelige LED reklamer på tribunerne. Man får jo både stress og opkast fornemmelser på én og samme tid…
De LED skærme er forfærdelige. Og så synes jeg der der “Hedens Drenge” skrigeri er forfærdeligt også

Latest posts

Back