New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 268
  • Views Views: Views 18K
Superligaen 2026/2027
Mikael Uhre er endnu engang ikke udtaget til truppen i FCM. Gad vide om de “udlejede” Friday Etim til Fredericia, for at kunne hente Uhre for næsen af CV. Hvis jeg var ham, ville jeg hæve min fede hyre indtil kontrakten løber ud, og vi skal under ingen omstændigheder hjælpe FCM ud af det problem de har skabt for dem selv:

Han skal hvert fald ikke til Aarhus.. den chance har han brændt

Sønderjyske vs FCM-1-2. Har ikke set det hele men dårlig boldomgang med to mål efter dødbolde og et kæmpe målmandsdrop af Bundgaard som de stor roste i optakten🫣
Samlet xG på 0,67 og 3 mål.
De første 25 minutter var ren ynk, men så fik begge hold scoret på deres første hjørnespark.

Selv om det ikke er kønt, kan man godt blive lidt misundelig, når man nu så, hvordan AGF forvaltede sine 10 hjørnespark i går.

Last edited:
Hold kæft man må være træt af ham der Frimpong i SønderjyskE, først hamrer han bolden ud af stadion på en friløber med 5 minutter igen og bagud med 1, og nu ser det ud til at han står og snork sover i offside, og forhindrer et straffespark til Sønderjyske - han er i hvert fald ikke en superligaspiller overhovedet.

Edit: men de må være svært begejstrede for ham i Midtjylland

Latest posts

Back