New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 220
  • Views Views: Views 16K
Nu lister jeg lige ind i hulen og losser den sovende bjørn hårdt i løgposen:

Hvilken trøje er pænest?
(Det plejer at udløse heftige debatter *henter popcorn og cola*)

Udover at vores altid er pænest, så må jeg tilstå, at jeg har en svaghed for trøjer med "skærf" - jeg var helt pjattet med Rayo Vallecanos trøje, dengang de havde dét. Derfor scorer Randers' irriterende højt for mig.
Den grimmeste er med en ret sikker margen Horsens.
Semi-objektivt synes jeg vores faktisk er blandt de flotteste i år

Vores er naturligvis pænest 💙🤍💙

Lidt sjovt I er flere der er efter Horsens. Jeg syntes faktisk den skiller sig ud og giver nogle retrovibes fra noget Engelsk lavere liga fodbold men det er nok mig der er helt væk😂

Jeg synes, det er mærkeligt Horsens spiller i striber lige pludselig. Jeg kom straks til at tænke Brønshøj, da jeg så den.
Eller at de vil genoplive fængselsby som første tanke.

Jeg går ikke med gult tøj, men hvis jeg skulle se bort fra vores egen klub og farver, så synes jeg, at Farum har ramt noget godt med deres design og især samspil med deres sponsor. (Som jeg for øvrigt ikke helt forstår.)

Der er egentlig mange fine trøjer, så det er svært og sige hvilken der er nr 2.
Men den grimmeste, er der ingen tvivl om - 100 p AC Horsens, kæft en øjebæ
Sønderjyskes er egentligt ok, men bliver smadret af sponsorlogoet
Silkeborg er ramt af det samme, det er reelt umuligt at designe en pæn trøje når der skal klistres den slags logoer på. Lidt ligesom os selv dengang med Alm. Brand, som vi så endda synes skulle være der to gange... AGF er meget bedre stillet nu, men de bedste forhold har man i de klubber hvor man kan nøjes med ét logo for en trøjesponsor og et logo for trøjeproducenten og så klublogoet. Ideelt set droppede man også byskjoldet i AGF's logo, men det må hellere vente til der ikke er mere at snakke om omkring stadion...

Silkeborg er ramt af det samme, det er reelt umuligt at designe en pæn trøje når der skal klistres den slags logoer på. Lidt ligesom os selv dengang med Alm. Brand, som vi så endda synes skulle være der to gange... AGF er meget bedre stillet nu, men de bedste forhold har man i de klubber hvor man kan nøjes med ét logo for en trøjesponsor og et logo for trøjeproducenten og så klublogoet. Ideelt set droppede man også byskjoldet i AGF's logo, men det må hellere vente til der ikke er mere at snakke om omkring stadion...
Helligbrøde!!!!
Byskjoldet og AGF hænger uløseligt sammen, og det skal ALTID være en del af AGFs logo..

Derudover har du ret - Silkeborgs trøje ville være LIT hvis blot der ikke var en blå boks rundt om JYSK-logoet..

Helligbrøde!!!!
Byskjoldet og AGF hænger uløseligt sammen, og det skal ALTID være en del af AGFs logo..

Derudover har du ret - Silkeborgs trøje ville være LIT hvis blot der ikke var en blå boks rundt om JYSK-logoet..
Det er jo kun fordi du er så ung ;) AGF's logo har ændret sig flere gange gennem tiden og ideen med at integrere bevåbnet er kommet til på et tidspunkt for at etablere klubbens som byens hold, men den status er forlængst cementeret og rent visuelt kan det næppe løses ordentligt med to logoer klistret sammen og sat ind i et andet våbenskjold. Bemærk at klubben selv bruger andre logoer i mange sammenhænge hvor det ellers bliver for gnidret eller hvis det skal virke mere traditionelt, fx på legendetrøjer (vist endda i tilfælde hvor det nye logo ville være korrekt.)

Jeg tænkte godt den kunne komme retur, men jeg vil kalde vores for nålestriber, og derfor slet ikke så markante som på Horsens’ trøjer😊 Gad vide hvad Horsens’ fans synes om den🤔
Horsens har i alt 9 fans. Heraf finder 5 trøjen moderat grim, 2 OK lækker og 2 var for analfabetiske til at forstå rundspørgen.

Latest posts

Back