New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 314K
Superligaen 2025/2026
Jeg kunne simpelthen ikke finde pokal tråden, så jeg spørger her. Admin må lige fikse hvis det skal i anden tråd men:

Hvem holder vi med idag? fcm eller fck? Lidt pest eller kolera, men for mig er jeg nok efterhånden kommet dertil at bif / fck kæmper om at blive største i østdanmark, vi og fcm har vores kapløb vest for storebælt. Og efter denne mesterskabsduel er der nok ved at blive bygget lidt rivalisering op. derfor tror jeg faktisk jeg holder mest imod fcm.

Hvad med jer?
Vi vil ALDRIG komme til at slå FCK på økonomi ( og sikkert andre parametre ), men over tid ( årrække ) har vi en mulighed for at ta vestjydernes plads. Derfor holder jeg med FCK.

Men realistisk set. Jeg går efter det realistiske. FCK er ærlig talt bedre end at være nummer 7.

Realistisk er FCM nummer 2, FCK er nummer 3. Brøndby er nummer 4.

Det er superflot gjort af FCN og Viborg og Sønderjyske - men de overpræstered
Faktuelt...så var FCK efter 22 runder ikke gode nok til top 6 og de har så spillet 10 kampe mod ikke top 6 hold.

Faktuelt er FCK det 7.- bedste hold i superligaen. Alt andet er hypotetisk og derfor ikke realistisk, men profetisk og på papiret ikke det papir værd det er skrevet på.

Latest posts

Back