New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 316K
Last edited:
Jeg har virkelig haft svært ved at forstå hvad det faktisk er der er sket.

Noget der får det til at dæmre lidt er en video som den her. Og så det faktum at jeg siden 2001 hvor jeg jævnligt frekventerede Fæstningen, bold.dk og lignende har jeg kigget på det skide 5-tal udfor mesterskaber. Nu står der 6! Vi rykker nu også fra Vejle. En ubehagelig bagudskuende klub ellers at dele båd med. Og vi indhenter Frem - en træls klub at kigge op til 😁

Og så det faktum at ikke alene ville FCM udligne hvis de havde slået os - de ville også få en stjerne! Vi holder stjerneklubben eksklusiv 😁😁

"GF, kom så! Flere stjerner på trøjen!"

Men ikke over tid, det er indiskutabelt men du har ret i, penge er lige meget, hvis en klub er drevet af inkompetence.

Jeg vil godt lægge hovedet på blokken, med FCKs budget vil AGF med den nuværende bestyrelse, direktion og trænerstab dominere Superligaen de næste 10 år.
Ja. Det er jeg helt enig i.

Jeg tror det store problem for FCK er, at de - sikkert for at finde motivation - har prøvet at indhente større klubber i Europa.

Ligesom det er lettest for AGF, at blive mestre i Danmark (hvor er det vildt at skrive) med en lidt ældre trup, så er det også gældende for FCK i Europa. Derfor ender de også nogle gange med Cornelius. Zanka, Delaney, Claesson, Elyounoussi m.fl der er forbi sidste salgsdag.

Latest posts

Back