Philip Billing bor på en sidegade til jægergårdsgade. Jeg synes, det ville være helt ok, hvis nogen uheldigvis kom til at trykke 37-38 gange på hans ringeklokke i nat. Og i morgen.
Ingen tager skade af det, man bliver bare utrolig træt
Det bliver i hvert fald vildt, hvis vi går på banen og kan vinde guld med en sejr. Men så bliver det med bevidstheden om at vi har yderligere en chance.
FCN er pt. bedre spillende end FCM og de mødes på plastik. Hvis FCM taber kan vi også køre guldet hjem med to uafgjorte kampe.
Det bliver i hvert fald vildt, hvis vi går på banen og kan vinde guld med en sejr. Men så bliver det med bevidstheden om at vi har yderligere en chance.
FCN er pt. bedre spillende end FCM og de mødes på plastik. Hvis FCM taber kan vi også køre guldet hjem med to uafgjorte kampe.
Enig! Men det er noget af et pres, FCM SKAL vinde i Farum, hvis de vil være sikre på at få en sidste chance på sidste spilledag og samtidig er der lige en Pokalfinale mellem de 2 kampe, som umådelig gerne må være hårdt spillet og gå til straffesparkskonkurrence.
Er der et sted hvor GF'ere ser kampe i KBH? Jeg formåede ikke at få billet til udekampen i Brøndby, men hvis mesterskabet kommer i hus på søndag skal den ikke ses alene derhjemme.
Søndag bliver totalt kaos dag. Marathon i Kbh først, så Mors dag mens fcm skal tabe, og så kan vi vinde i Brøndby, hvorefter man skal melde fra til job mandag, og fræse til Aarhus sent om aftenen for at gå amok.
Søndag bliver totalt kaos dag. Marathon i Kbh først, så Mors dag mens fcm skal tabe, og så kan vi vinde i Brøndby, hvorefter man skal melde fra til job mandag, og fræse til Aarhus sent om aftenen for at gå amok.
Tænker det er et tegn fra de højere magter at jeg skal fra Kbh. til Djursland til en konfirmation på søndag. Har allerede aftalt med fruen, at de smider mig af i Århus på vejen hjem hvis det utænkelige skulle ske. Så må det blive en "hjemmearbejdsdag" mandag...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.