New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 380K
Superligaen 2025/2026
Lerager mener det max var et halvt sekund…håber ikke han lyver sådan for konen på andre områder!? Manden er komplet blottet for sympati - der er jo gigantisk straffe.

Det ligner straffe til Moukoko men det er altså ham, der træder ned på den forsvarende Dortmund mand.

Klaesson??? Hvor skal man starte? Manden er som skabt til den svenske udgave af Cirkusrevyen. Han fik selvfølgelig straffe i en lignende situation med Links, men alle på nær alle de falske hvide, ved jo godt han kaster sig rundt til højre og venstre.

Den klub bliver mere og mere patetisk.
Gårsdagens dommerpræstation viser tydeligt hvad det er der gør at danske dommere ikke længere dømmer betydende internationale kampe. Danske dommere falder jo for de der konstante numre fra FCK, i en grad så selv kommentatoren er begyndt at tro mere på dem end på dommeren.

Hvis de danske dommere var i stand til at gennemskue FCK spillernes film i Superligaen, ville de også kunne dømme større internationale kampe, komme til slutrunder og i CL. Men det har sgu nok lange udsigter, når dommerformanden hedder Michael Johansen.

Kommentatorer til kampe med danske klubber i Europa er altid partiske og national stolte. Men alligevel. Laudrup lød grådkvalt. "Der her er jo en afklapsning, snøft" Troede hans følelser for FCK var lidt mere dybliggende afkølede.
Kommentatorene er nemlig altid meget partiske og "patriotiske" - det kan godt blive lidt kvalmt når man ikke holder med den pågældende klub.
Især straffesparket hvor Guirassy får flået trøjen næsten helt over hovedet, snakker de om at de var lige gode om det :LOL:

Claesson.. Shit det ser komisk ud (Har lige set hightligts fra 2.halvleg som jeg faldt i søvn til i går :) Han kaster sig jo med det samme..

Moukokku (staves?). Det er vel en af dem hvor det der dømmes på banen, er det der skal dømmes.. Havde dommeren dømt straffe, så var den også svær at kalde tilbage. Men når dommeren (helt fair) vælger ikke at dømme straffe, så skal VAR heller ikke reagere på det..

Syntes dommeren fløjtede lidt for ofte, i det jeg så, men stadig ikke sådan at det var grotesk meget, eller i nogens farvør. Så en ganske god dommerpræstation i den del jeg så.

Og nå ja.. Leager.. Jamen han skal jo slippe et halvt sekund (kvart) - så havde de nok kunne have været "lige gode om det". Gad godt se FCK fans se en af deres spillere få revet trøjen sådan og så ikke få den dømt.. Det vil jo brænde ned.

Kommentatorene er nemlig altid meget partiske og "patriotiske" - det kan godt blive lidt kvalmt når man ikke holder med den pågældende klub.
Især straffesparket hvor Guirassy får flået trøjen næsten helt over hovedet, snakker de om at de var lige gode om det :LOL:
Der burde man måske som forsvarer, lade være at tage en 50-50 situation på den - dommen imod en som er straffe, er noget hårdere end det frispark man selv kunne få. Det er bare dumt:ROFLMAO: Men var nok heller ikke sket i superligaen imod Fck.

Bif søger ny chefscout - gad vide hvor mange interne pladser de efterhånden har skiftet på.

De søger også bredt. Tænker ikke der er nogen afkroge som de ikke søger i - det er både Superligaen, Skandinavien og Internationalt :ROFLMAO:

Btw. de havde forsøgt at tiltrække Søren Nielsen fra Viborg men han takkede nej.

Jeg er med på, at kommentatorerne tager parti, når danske hold spiller europæisk. Det er fair nok. Men at de ikke kan se, at der var straffe 100/100 gange i den situation er jo helt vildt. Jeg tog mig flere gange til hovedet over, at de blev ved og ved med at omtale det som et tyndt straffespark og putte det i "den slags sker ved alle dødbolde"-kassen. Manden får jo nærmest revet trøjen af, for helvede 😂

Bif søger ny chefscout - gad vide hvor mange interne pladser de efterhånden har skiftet på.

De søger også bredt. Tænker ikke der er nogen afkroge som de ikke søger i - det er både Superligaen, Skandinavien og Internationalt :ROFLMAO:

Btw. de havde forsøgt at tiltrække Søren Nielsen fra Viborg men han takkede nej.

Jeg har søgt stillingen og i samme omgang opfordret dem kraftigt til hurtigst muligt at få tegnet kontrakt med Jens Overgaard og Tommy Tordenstøvle. De er begge klar til et comeback, og Jan Bech kunne godt se ideen i det.

Jeg har søgt stillingen og i samme omgang opfordret dem kraftigt til hurtigst muligt at få tegnet kontrakt med Jens Overgaard og Tommy Tordenstøvle. De er begge klar til et comeback, og Jan Bech kunne godt se ideen i det.
Helt seriøst ... jeg gider dag godt bruge ½ time på at lave en ansøgning engang i aften?

Jeg var ledig i 2008-9 stykker, dengang man skulle søge fire om ugen. Jeg søgte bl.a. som gynækolog på Skejby - med reference til en brændende interesse for emnet og ekstensive feltstudier (som kompensation for manglende formelle kvalifikationer). Den ansøgning kan hurtigt omskrives.

Jeg søgte direktørstilling i AGF i omkring 1999. Fik hele to gange en bekræftelse fra Mercuri Urval, at de med stor interesse havde modtaget min ansøgning og sendt den videre i processen.
De havde dog næppe læst den, for så var den ikke kommet videre.
Det var en lang hån af den tidligere ledelse og hvordan jeg nemt kunne gøre det bedre med mine begrænsede kundskaber.
Vil ikke turde bruge Mercuri Urval, hvis jeg sad og var rekruteringsansvarlig.

Jeg søgte direktørstilling i AGF i omkring 1999. Fik hele to gange en bekræftelse fra Mercuri Urval, at de med stor interesse havde modtaget min ansøgning og sendt den videre i processen.
De havde dog næppe læst den, for så var den ikke kommet videre.
Det var en lang hån af den tidligere ledelse og hvordan jeg nemt kunne gøre det bedre med mine begrænsede kundskaber.
Vil ikke turde bruge Mercuri Urval, hvis jeg sad og var rekruteringsansvarlig.

Hehe - det kan jo også være de tog lige så meget pis på dig, som du på dem 🤣

De sidste par år er superligaen vundet med 63, 63, 59, 68, 61 point. Hvis det samme vil gøre sig gældende i denne sæson så mangler vi 29-33 point i de sidste 19 kampe. Det betyder vi skal holde et snit på 1,5-1,7 point pr. kamp resten af sæsonen. Det er da ikke helt urealistisk.
Men FCM kommer nok til at snitte en del over 1,7 resten af sæsonen. Jeg tror, vi er nødt til at lave 2 i snit i resten af kampene. 3 point mod FCM ville være lidt af et boost.

Latest posts

Back