New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 380K
Superligaen 2025/2026
Men nu mødte de altså bundholdet i dag i en runde, hvor de ikke lige har spillet europæisk inden. De skal nok komme til at sætte point til i de kommende uger.
Tjoh, men de har også slået Sturm Graz, Brøndby og Nottingham Forest.

Det mest irriterende ved dem er, at de har så dygtige individualister og er så fandens gode på dødbolde, at hvis de bare kan holde modstanderen nede på et enkelt mål, så vinder de næsten altid.

De behøver ikke spille godt for at vinde.

Til sommer har Noah Nartey 1 år tilbage af sin kontrakt.. Det bliver spændende at se, om de får forlænget med ham. Hvis de gør, så er det jo nok mod en klausul af en slags, som med Kvistgaarden, ellers bliver det en Bischoff case.
Det gælder også Ambæk som lige har skiftet agent. Han har vist kontraktudløb ultimo 2027.

Caleb kom i karatene i dag så det er et fint boost frem mod fredagens opgør. Dog irriterende at Lind er kommet i gang, for han har det jo med at score i stimer.
Virkelig godt nyt for os. Vil mene, at det er et ligeså stort savn for FCN, som Tingager er for os. Han er vel nærmest deres bedste spiller?

Til sommer har Noah Nartey 1 år tilbage af sin kontrakt.. Det bliver spændende at se, om de får forlænget med ham. Hvis de gør, så er det jo nok mod en klausul af en slags, som med Kvistgaarden, ellers bliver det en Bischoff case.
Jeg tror KEP har ret i, at bliver umuligt for Brøndby at holde på ham med den kontraktsitustion. Jeg tror ikke han vil forlænge når han ser på forløbene med Kvisten og Bischoff som begge burde være havnet på højere hylder. Tror han skifter til Bundesligaen til januar eller sommer. Max 40 mio kr.

Jeg tror KEP har ret i, at bliver umuligt for Brøndby at holde på ham med den kontraktsitustion. Jeg tror ikke han vil forlænge når han ser på forløbene med Kvisten og Bischoff som begge burde være havnet på højere hylder. Tror han skifter til Bundesligaen til januar eller sommer. Max 40 mio kr.
Han går for mere end tror jeg, han har alderen med sig.

Jeg synes egentlig Bischoff og Kvistgaarden er endt nogle okay steder alt taget i betragtning. Bischoff har ødelagt virkelig meget da han var forbi Brighton, hvilket jonikle skyldes kontrakten. Kvistgaarden er simpelthen for meget skadet, og dermed svingende? til, at de helt store klubber - Leverkusen bl.s - henter ham. Han virkede også selv til, at vælge Norwich til fremfor bl.a Celtic.

Han virkede også selv til, at vælge Norwich til fremfor bl.a Celtic.

Med alle mulige forbehold for der kan være noget personligt omkring fravalget af Celtic er det for mig mindblowing, han fravalgte dem. Med alle de skader han døjer med, ville en mindre krævende liga da være at foretrække og som udstillingsvinduet er Celtic mindst ligeså godt som Norwich + sikker på titler og europæisk fodbold.

Med alle mulige forbehold for der kan være noget personligt omkring fravalget af Celtic er det for mig mindblowing, han fravalgte dem. Med alle de skader han døjer med, ville en mindre krævende liga da være at foretrække og som udstillingsvinduet er Celtic mindst ligeså godt som Norwich + sikker på titler og europæisk fodbold.
Jeg fatter heller ikke han skiftede dertil. Han skifter til det hold der har den bedste angriber i ligaen. Det giver meget lidt mening men jeg har på fornemmelsen at Celtic ikke helt tilbød det der skulle til og så var Norwich sidste mulighed. Det var et gedigent lorteskifte og tilmed til en klub der aldrig vil komme i nærheden af top 6. Dertil er deres trup og økonomi simpelthen ikke god nok. Han har også fået en rigtig lortestart med bænkepladser og skader. Måske vi kan leje ham til januar😉

Jeg kan nu godt se for mig at Kvistgaarden kan ligge i front og give os mere fart og teknik omkring feltet. Vi får ikke så meget ud af at have en stor tung angriber.

Enig men nu var det også sagt med et glimt i øjet, for det kommer ikke til at ske, desværre for det kunne for alvor give noget konkurrence og et stort kvalitetsløft på banen og bænken.

Vil bare lige påpege, at man ikke får det bedste ud af hverken Arnstad, Yakob eller MEM hvis man tror de skal spille defensive 6'ere - frem for den mere frie rolle på 8'eren med tilladelse til at gå dybere i offensiven.

Det er ikke kun et spørgsmål om, hvorvidt MEM er spillet ind endnu, eller at han kan være et fejlkøb.

Det handler også om HVOR man forsøger at spille ham ind - og om hvad kravet/forudsætningen er for at kalde ham en fejl. Hvis målet var at gøre ham til 6'er i FCK - så vil jeg allerede nu kalde ham et fejlkøb ja. For så har de misforstået hvad han er bedst til..

Man får speaking of.... Ikke det bedste ud af Solbakken ved at spille med ham sammen med NP, hvor han ikke naturligt skal være ham der er den mest defensive på midten.

Yakob og Solbakken sammen vil i min verden få Solbakken til at shine mere. Lidt som da Solbakken spillede sin bedste kamp i Farum, hvor han startede sammen med Arnstad på midten hvor Bech/PM/Jørgensen startede fremme.

Der fik man dog ok output ud af Arnstad, selvom han var rykket ned, men særligt efter Yakob kom ind for Jørgensen, og Arnstad/Bech kom tilbage på deres pladser, og Yakob kom ind på sin normale også. Tror i øvrigt heller ikke NP ville være super som 8'er :D

Latest posts

Back